Princess 182020 Digitale Aerofryer XL

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 182020 Digitale Aerofryer XL op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

a****************@y******** 12-07-2023

Bevalt goed, aanrader!

Prima product! Hebben deze drie jaar en waren er erg blij mee. Tot onze grote verbazing liet het handvat van het mandje los. Geen garantie natuurlijk meer. Heeft iemand een idee hoe ik dit zou kunnen repareren en voorkomen?

Pluspunten

• Werkt prima
  • Snel warm.
  • Compact

Minpunten

• Het handvat van het mandje laat los......

Van wanrooy 30-05-2018

Mijn airfryer bladdert, verliest stukjes zwart

Totale miskoop. Was hem nu met de hand, maar blijft bladderen. Bodem nu met veel kale plaatsen. Echt slecht

Mr francois 17-07-2020

ik had hetzelfde met de Quigg die ik kocht in de Aldi ,na een jaar bladerde het mandje af ...mail gestuurd naar de invoerder in Belgie , men vroeg het aankoop bewijs op te sturen of in te scannen ....binnen de 14 dagen een compleet nieuw toestel ontvangen ...dus geen mandje ,maar een compleet toestel , dit is service denk ik dan !!

Zuszie 02-08-2017

Fijn product

Fijn product. Ziet er mooi uit. Werkt goed. Alleen de groenten gaan nog op het gasfornuis, aardappels, vlees, vega, patat en snacks, alles gaat erin. Alleen toplaag mandje is niet vaatwasserbestand. En ( oa vanwege reuma) krijg ik de knop van het mandje niet ingedrukt om het mandje los van de opvangbak te krijgen.

Tevreden klant 12-07-2017

Fijn en goed apparaat

Na zoveel positieve reviews op internet te hebben gelezen en een zeer tevreden tante, hadden we besloten er ook 1 aan te schaffen. We zijn er zeer tevreden mee.
Het enige nadeel is dat je goed moet opletten dat je de bak goed terug in het apparaat doet want hij gaat er vrij gemakkelijk scheef in.
Ook moet je de toetsen vrij hard in drukken.
Maar het is een zeer ruime bak die erin zit voor een zeer leuke prijs.
Ik raad deze airfryer zeker aan.

Pluspunten

• grote bak
  • makkelijk schoonmaken
  • Niet voorverwarmen, gelijk warm
  • Handig formaat

Minpunten

• bak kan er scheef in
  • toetsen hard indrukken

petra 31-01-2017

aerofryer xxl princess

Met het apparaat is als hij het doet niks mis mee
Helaas na nog geen 3 weken gebruik doet hij niets meer
terug gebracht en omgeruild
maar bij deze liet de zijkant van de pan los
Weer terugbrengen en maar geld terug gevraagd

Pluspunten

• uiterlijk
  • resultaat

Minpunten

• snel kapot

Y.rorije 04-01-2017

Makkelijk in gebruik

Best tevreden, alleen laat de zwarte laag van bodem en mandje los terwijl ik hem net een maand of zo heb, erg jammer.

joanna 09-08-2017

princess digitaal pas in gebruik ,kroketten en friet perfect, alleen heb ik een vraag hoeveel deeg voor deze kleine vorm als je een cake je wil. groenten gaat niet , moet de vis nog op een speciaal folio anders zakt hij toch door het roostertje.Spijtig geen receptenboekje.

Henk Smit 15-12-2016

Gemakkelijk en overzichtbaar Digitale Aerofryer XL

Een goed alternatief voor Frituren , Grillen , Bakken en Braden . ( en gezonder ook ) . De Digitale Aerofryer XL doet wat je er van verwacht. Gemakkelijk te bedienen via voorbeeld functies .
Mooi product voor een goede prijs.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Geen luchtjes

Dirk-Jan 23-02-2016

Patat duurt heel lang en zeker als je geen ovenfrites gebruikt
Komt er op neer dat je ovenfrites moet halen en gebruiken die kan ik net zo goed in de oven doen.
Gewone patat van bijvoorbeeld de jumbo of deen is een drama
Patat blijft bleek de onderste zijn niet gaar en ziet er niet lekker uit en smaakt ook slecht.
Dit apparaat is echt mijn grootste miskoop.
Moet nu dure patat kopen, en ook gewone snacks als fricandellen en hamburger en kroketten of bitterballen drama!
Heb de pan 2,5 maand heb zaterdag bij de mediamarkt weer een ouderwetse frituurpan gekocht!
Voor maar 30,- dan maar wat frituur lucht want dit is 100x lekkerder
In de princess aerofryer duurt patat 500 gram bijna 35 minuten!
In mijn gewone frituurpan gaat 1000 gram en is in 17 minuten krokant bruin en geen dure ovenfrites maar goedkope patat van de jumbo.
De bak wil ook niet goed op z'n plaats krijg hem soms er moeilijk in.
Ook zit er geen echte aan en uit knop op.
Als je niet tussendoor de patat schud is de onderste laag nog wit en niet gaar.
Met hamburgers kunnen er net 2 in de 3e die onder de andere 2 ligt wordt niet gaar bah.
Zelf zou ik niet snel deze princess weer kopen

Ajacio 29-03-2016

Je moet het ook doen zoals het op de verpakkingen staat, ik denk dat jij de patat tussendoor niet schud, en dat hoor je wel te doen
En gewone patat is ook niet gemaakt voor de fryer, en daarom duurt het langer en smaakt het anders
Ik zou eerst eens alles volgens de regeltjes doen voordat je zo negatief reageert.
Ik heb er sinds kort een, en alles gaat PRIMA, de bitterballen zijn zelfs krokanter dan in een conventionele over

Mi 08-07-2016

Jammer dat je er zo over denkt.Ik heb er 1 sinds december 2015 maar zou niks anders meer willen..Dure patat is niet nodig hoor..de goedkope variant van de AH en bv Lidle volstaan prima.Zolang er een oven loogo (en tegenwoordig staan er zelfs AF logo's op) is het prima te doen..

Ldelange 04-02-2016

ik vind het echt een top apparaat!! gemakkelijk in gebruik en ik gebruik hem veel voor van alles van Frietjes tot aan Biefstuk.Fricandeau tot aan broodjes met ei :) ik kan hem echt niet meer missen en leer steeds meer :)

Jeannette 15-02-2016

mis recepten, geen idee hoelang iets moet en hoe?

Ldelange 16-02-2016

Als je in google opzoekt airfryer recepten en baktijden kom je heel veel tegen ook via Facebook zijn veel groepen waar je ontzettend leuke recepten. En gewoon proberen!!

OSC4R 11-11-2015

Met de Princess Aerofryer XL haal je een zeer gebruiksvriendelijke, veelzijdige en betaalbare airfryer in huis. Terwijl het prijsverschil met de digitale airfryer van Philips fors is, doet de Princess Aerofryer XL zeker niet onder voor de alternatieven. Ik was nog even huiverig voor frituren zonder olie, omdat ik mij afvroeg of friet wel krokant genoeg zou worden. Maar bij iets langere baktijden dan een reguliere friteuse, bakt de Princess Aerofryer XL heerlijke frietjes die krokant zijn aan alle kanten. Nog lekkerder dan uit de reguliere frituur pan!

De bediening van de Princess Aerofryer XL is zeer gebruiksvriendelijk. De frituurpan heeft een enorm grote inhoud waardoor een portie friet voor de hele familie in één keer bereid kan worden. Met handige voorkeuzeknoppen voor friet, vlees, vis en ander te bereiden voedsel, doet de Aerofryer direct zijn werk. Kanttekening hierbij is wel dat ik gemerkt heb dat baktijden iets langer zijn dan bij reguliere friteuses. Zo maakte ik zoete aardappel frietjes en pas nadat ik de baktijd met een kwartier heb verlengd, waren deze krokant. Maar daarna wel de lekkerste zoete aardappel frietjes die mijn vriendin en ik ooit aten!

De belofte dat frituren met hete lucht zoals de Princess Aerofryer XL dat doet, vrijwel geurloos is, wordt helemaal waargemaakt. Dat de keuken nog uren naar frituren rook nadat wij de frituurpan hadden gebruikt, was een grote frustratie van ons. Met de Aerofryer XL zijn wij hier eindelijk van verlost.

Met gezonder frituren in de Aerofryer XL durven wij wel vaker te genieten van lekkere snacks. Als wij even geen zin hebben om uitgebreid te koken, hebben wij met de Aerofryer XL in een handomdraai een lekkere maaltijd op tafel. Naast friet en snacks, worden vlees en vis ook snel en voldoende gaar in de frituurpan. Afgezien van het feit dat voedsel halverwege wel even omgedraaid moet worden om goed gaar te worden, heb je eigenlijk geen omkijken naar het ‘koken in de fituurpan’. Je kunt het zo gek niet bedenken, of de Aerofryer XL is in staat het te bereiden; vlees en vis grillen gaat snel en gemakkelijk, zonder in te leveren op smaak, en zoete baksels worden net als in de oven geleidelijk goed gaar. Het handige grillrekje zorgt ervoor dat er dubbel zoveel vlees in de pan bereid kan worden. En waarschijnlijk is het ook nog energiezuiniger dan een oven of langdurig koken op gas.

De Princess Aerofryer XL heeft ondanks zijn extra grote frituurpan toch een compact design. Het heldere display is goed te lezen en geeft voldoende informatie om de precies te weten hoe lang je nog moet wachten op je lekkere frietjes. De blauwe LED-kleur en plastic drukknooppen zal niet iedereen mooi vinden, maar persoonlijk vind ik dit niet storend. Mede door het feit dat de Aerofryer zeer robuust oogt en de onderdelen gemakkelijk in de vaatwasser kunnen, verwacht ik nog jaren plezier van te hebben van deze innovatieve manier van frituren.

Al met al ben ik bijzonder tevreden over de Princess Aerofryer XL. Hete lucht frituren is een gezonde en geurloze innovatie, dat wat mij betreft al jaren eerder had mogen komen. Het bereiden duurt misschien iets langer dan een reguliere frituurpan, maar daartegenover staat dat voedsel geleidelijk gegaard wordt en daardoor heerlijk van smaak is!

eric7325 04-01-2016

uhhh , werkzaam bij Princess?

Amy1982 02-11-2015

Als ik zin heb in friet ga ik niet meer naar de friettent maar maak ik mijn eigen frietjes en (oven)snacks in de Princess Aerofryer. Dat scheelt tijd en ook een hoop (frituur)vet dus. Qua snacks heb ik in de vriezer de Ovenvarianten liggen; ovenfrikadellen, ovenkroketten, ovenkaassoufflés. Handig is dat op veel verpakkingen staat aangegeven hoe lang ze in een Airfryer moeten. Verder is het even zelf ervaren als je met friet aan de slag gaat. Bijvoorbeeld kies je voor diepvries friet of zelf gesneden verse friet? Diepvriesfriet is het snelst klaar. Bij zelf geschilde friet ben je natuurlijk wat langer bezig met het zelf snijden. Voor verse friet moet je trouwens een 1 eetlepel zonnebloemolie (of een andere olie) toevoegen, dat is altijd nog minder vet dan bij de friettent. Bij friet schud ik tussentijds de pan 2-3 keer voor het beste resultaat.

De Aerofryer van Princess is een veelzijdig apparaat, in de eerste instantie gebruik je het vooral voor het frituren (zonder vet). Maar je kunt er veel meer mee. Op de Aerofryer vind je per categorie een programma, namelijk voor friet, kip, biefstuk, vlees, vis, garnaal en zoet (cakes, muffins etc.). Ik heb alle toepassingen gedaan en dat gaat best makkelijk. Zo'n programma is wel een richtlijn, dus als je bijvoorbeeld 1 portie friet maakt of maar 1 snack hebt zou ik de tijd verkorten en tussentijds checken hoe het ervoor staat. Dit is sowieso beter om te doen bij friet en snacks zodat je tussendoor even kunt schudden met de pan (of de snacks om kunt draaien) dan wordt het beter krokant. Ik gebruik de Aerofryer van Princess nu ook als bijvoorbeeld een worstenbroodje wil opwamren. Voordeel is ook dat de Aerofryer eerder is opgewarmd dan mijn eigen (hetelucht)oven, kost maar 5 minuten. Scheelt mooi tijd.

Na gebruik laat ik de pan afkoelen en erna hoef je alleen de mand en pan (met de hand) af te wassen. Ik denk dat als je dat na elk maaltijd/gebruik doet dat het apparaat dan ook prima schoon blijft (en het is toch makkelijker dan een grote oven schoonmaken).

De gebruiksaanwijzing is gelukkig geen hele lange handleiding. Het zijn simpele aanwijzingen waardoor na je 5 min. lezen precies weet hoe het werkt; gemakkelijk dus.

Ik ruik het eten pas als ik de pan uit het apparaat haal of als ik tussendoor check. Qua geluid maakt de Aerofryer een vergelijkbaar geluid als mijn (hetelucht)oven. Je hoort 5 keer een piep als een bereiding klaar is. Dat piepje vind ik persoonlijk best irritant, maar dat is dan ook het enige nadeel aan het apparaat.

Verder vind ik ‘m er mooi uitzien; niet al te groot dus past prima in mijn kleine keukentje. Zwart hoogglans lak past ook mooi bij mijn andere keukenapparaten. Ik heb ‘m ook wel es meegenomen naar een kinderfeestje, kan makkelijk want zo zwaar is ie niet.

eric7325 04-01-2016

uhhh , ook werkzaam bij Princess?

Dirk-Jan 26-02-2016

Hoi hoe kan je zeggen smakelijk?
Als je gewone echte verse friet gebruikt ben je 45 minuten bezig en als je niet tussentijds schud zijn de onderste niet gaar
Vies en bleek om te zien.

En snacks laat me niet lachen normale bitterballen worden echt niet eetbaar en kaasoufle ook niet

Ja zeggen andere moet je ovenfrites en oven bitterballen halen
Die kan je dan net zo goed in de oven doen
Dit apparaat duurt heel lang zeker met een gezin met 2 kinderen ben bijna 2 uur bezige voor patat voor 4 personen en voor vieze snacks

De stroomrekening zal komend jaar wel veel duurder worden omdat dit apparaat bijna 3x zo lang doet vergeleken met een frituurpan

Pan is lastig schoonmaken bah.

Ik dacht ook dat jij bij princess werkt

Ajacio 18-04-2016

Dirk-jan, weet niet of jij hem goed gebruikt, maar ik heb er al verschillende bitterballen/kroketten, dus geen oven, maar gewone in de fryer gehad.
En allemaal even krokant, ik denk dat jij eens moet gaan googelen naar tijden en temperaturen van de Fryer
En ovenpatat is echt ook lekkerder in de fryer dan in de oven.
Gewoon eens even proberen, en je aan de tijden houden.

Amy1982 05-01-2016

Haha nee Eric! Niet werkzaam bij Princess, ben wel content manager dus houd van uitgebreide omschrijvingen ;)

Kaaazzen 29-10-2015

Wij genieten er ontzettend van. Je kunt nu vaker friet of aardappelkroketten bij de groente doen waar de kinderen erg blij van worden. Ook de vis erin gaat super goed, en geen stank van vis in huis!
En kleine appelflappen zijn erg leuk voor de kids om te maken en het is ook erg lekker.

Bellecid 26-10-2015

Gezond frituren dat leek me wel iets voor ons gezin, ook handig dat de kids niet zelf met heet vet aan de gang hoeven. Het frituren werkt prima maar het is wel even uitvogelen hoelang en wat voor soort friet je het lekkerst vind. Pluspunt is dat het in huis bijna niet meer ruikt naar friet bakken. Wat ik wel jammer vind is dat er geen duidelijke gebruikaanwijzing/receptenboekje bijzit met juiste tijden voor bepaalde producten. Ik heb nog niet alle programma's kunnen testen maar bijv. de visburgers waren sneller klaar dan normaal in de oven.
Al met al een fijn apparaat maar wel even de tijd voor nemen om hem te leren gebruiken.