De'Longhi MultiFry Extra Chef FH 1394/2

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de De'Longhi MultiFry Extra Chef FH 1394/2 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Johan 31-12-2016

Degelijk apparaat, gebruiksvriendelijk en veelzijdig

Dit apparaat is gebruiksvriendelijk en heeft veel toepassingen waardoor het voor meer gerechten te gebruiken is. Naast de grote inhoud , is het ook fijn dat er ook jus gemaakt kan worden,

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Grote inhoud

Minpunten

• Niks

Ans 22-12-2016

Doorkijk venster

Ik had al een airfryer en die bevalt ook prima.
Maar toen zie een collega dat deze gemakkelijker is omdat er een draaischijf inzet en inderdaad het is zo, en het kijkvenster is erg prettig, hoef je niet steeds het apparaat te openen.
Ben het nu 2 dagen aan het uitproberen en het functioneert prima.

steffan 16-12-2016

Heerlijk

Hebben 2 jaar lang liggen twijfelen of we een soort airfryer zouden nemen. vandaag de stap genomen. Keuze is op de Delonghi gevallen vanwege de mogelijkheden. Direct uitgeprobeerd en wow wat een resultaat.

Pluspunten

• doet wat het beloofd
  • geen stank in huis tov normale oven

Minpunten

• tot nu toe geen.

Dian 12-12-2016

Degelijke Multifry

Goed degelijk product met veel inhoud om diverse producten op een verantwoordelijke wijze te bereiden

Pluspunten

• Inhoud
  • Uitstraling

roeven 15-11-2016

Multifry

wij vinden patat en snacks erg lekker maar hopen op deze manier iets gezondere snacks te eten. tot nu toe bevalt het ons prima, in het begin is het even uitzoeken hoe lang iets er in moet maar na een paar keer weet je het wel en is het erg smakelijk

Pluspunten

• minder vet

Jozias 16-09-2016

Airfryer

Mooi vorm gegeven model, bakt prima, geen vette frieten en is dus gezond, de airfryer is eenvoudig in gebruik,

Pluspunten

• zien wanneer ete klaar is
  • Mooie vormgeving

carretje 11-09-2016

groot scherm. door deksel kijken. grote inhoud

ik was al gewend aan een fryer maar deze heeft meer mogelijkheden. verheug me al om een taart te bakken en kippen pootjes te grillen. verder kan ik hier ook verse friet in bakken.

Peter 07-09-2016

Mooi aparaat

Geweldig aparaat met vele mogelijkheden. Ook leuk dat er een receptenboek bij is, incl app. Ook kijkvenster is ideaal, je ziet wat er gebeurt

Pluspunten

• Groot
  • veel mogelijkheden

Minpunten

• geen

Maurien 29-08-2016

duidelijk en makkelijke bediening

pas een paar dagen in het bezit.
maar de eerste gebruikservaring is prima.
Aardappels gebakken volgens de aangegeven tij en stand.
deze waren inderdaad gaar en goudbruin na de eind tijd.

Pluspunten

• grote pan
  • makkelijk bediening

mare 20-06-2015

Ik ben super enthousiast over mijn nieuwe aankoop! De bediening is simpel en gemakkelijk in gebruik. Groot voordeel vind ik dat alles er direct in kan, voorverwarmen is niet nodig dat werkt tijd en energie besparend. Ik vind hem multifunctioneel je kan er niet alleen in frituren maar ook in bakken, grillen en koken En heeft automatische programma ‘waarbij de parameters op basis van persoonlijke recepten en behoeften aangepast kunnen worden. Er zit een recepten boekje bij maar de Longhi Recipe Book app is een echte aanrader en handig in gebruik en overzichtelijk, ik gebruik deze app dan ook veel. Al met al dus een geweldig apparaat, een echte aanrader.

Wielke 12-11-2015

Ik wil ook een airfryer aanschaffen, ben aan 't twijfelen over de Longhi FH1394 of de Philips HD9240, wat zijn de voordelen en nadelen,wat is de beste keuze?