Tomado TM-1979

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tomado TM-1979 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Leonard 04-03-2018

Fijne airfryer voor goede prijs

Prima airfryer voor 2 personen
Alles lekker krokant koop wel alleen airfryer producten iets duurder maar goedkoper dan de snackbar
Is wel exact dezelfde airfryer van de Tristar fr6983pr welke voordeliger in aanschaf is volgens mij zelfde fabriek

Pluspunten

• Snel en praktisch reukloos
  • Lekker krokant en geen vet

Minpunten

mario1964 05-03-2017

grote inhoud

Geschreven voor: Tomado TM-1979

Een perfect apperraat voor die centen,ben er blij mee maakt bijna geen iritante geluiden.toppie .heb er friet en kroketten in gebakken en daarna met een stukje keukenrol zo schoon gemaakt.

Zuurbier 04-03-2017

Tomado

Geschreven voor: Tomado TM-1979

Ik vind het een waardeloos apparaat. 3 ons patat duurt meer dan 20 minuten om deze gaar te krijgen. Als je met 4 volwassenen patat wil eten kan je beter naar de snackbar gaan.

Jose 18-02-2017

Jose

Geschreven voor: Tomado TM-1979

Heb het product gewonnen en ben er super blij mee! Voor 2 personen vlees snel klaar en heerlijk mals. Patat lekker knapperig. Hapjes super lekker Eigenlijk al van alles uitgeprobeerd en alles smaakt heerlijk! Zeker aan te bevelen voor dit bedrag!

Pluspunten

• Lekker bruin en knapperig
  • zonder zout ook smaakvol
  • En dat alles zonder boter of olie!

g jonker 12-01-2016
Geschreven voor: Tomado TM-1979

ik heb mijn smart fryer van tomado gisteren gekregen en direct gebruikt toppie frietjes heerlijk en krokant, frikandellen van de lidle waren heerlijk ,kipkluifjes en krokante kipsnitsels alles heel goed ,ik ben erg tevreden zeker voor deze prijs van 69,95 bij blokker een aanrader voor een klein gezin., hij is ook heel makkelijk schoon te maken ,het mandje en schaal onder in mogen in de vaatwasser, maar ik heb ze gewoon afgewassen kleine moeite, hij neemt wel wat ruimte in ,groot apparaat, maar over het algemeen bekeken ben ik zeer tevreden.

Groleo 31-07-2015
Geschreven voor: Tomado TM-1979

Na enige gewenning voldoet dit apparaat prima aan de verwachtingen;zelfs opwarmen van niet te volumineuze hoeveelheid:prima. Alleen mijn apparaat heeft het euvel geregeld op 5 minuten te stoppen, ik vermoed 'n braam. Helaas de service van Marskramer/Blokker is beneden peil. Uiteindelijk zelf de timerknop gelicht en nu werkt het prima.

woutnes 30-11-2015

Herkenbaar euvel bij mij was de timerknop lam(afgebroken)

w lenderink 25-05-2015
Geschreven voor: Tomado TM-1979

Perfect idee heel blij met mijn tomado, bak alleen verse zelfgesneden friet, afdrogen met keukenpapier en 1 dessertlepel olie ,omscudden en in 5 min voorverwarmde oven, 1x halvErwege omschudden en in 25 minuten heb je heerlijke verse frietjes

madammikmak 04-01-2015
Geschreven voor: Tomado TM-1979

ideaal apparaat, voor friet gebruiken we ovenfriet en dan 500 gr. per keer en dat is genoeg voor ons 2, de aardappelballetjes doen het er ook heel goed in, en dan ook weer 500 gr., wel een paar keer even omschudden, dan is het met ong. 15/20 min. klaar, bitterballen en kroketten (Mora) gaat ook goed, maar hij werkt het beste met friet, ik wil nooit meer iets anders.

Paultje Ge 04-01-2015
Geschreven voor: Tomado TM-1979

Inmiddels zijn we gewend aan de tomado en onze eisen bijgesteld. De hoeveelheid patat aangepast en gemerkt dat je met meer dan 2 personen te lang moet wachten op de patat. En niet vergelijken met gefrituurde patat. Wel weer veel beter dan uit de gewone oven. Is ook sneller klaar.
Snacks kunnen wel prima. Zeker de kwekkeboom bitterballen en hapjes is erg lekker.
Je kan t beste super crunch van aviko gebruiken en dan porties voor 2 personen, ongeveer 300 gram. Dan gaat het perfect op 20 minuten. Mooi bruin en knapperig. Voor kroketten kan je het beste kwekkeboom oven gebruiken, ook bruin en super knapperig. De oven mora kroketten vinden wij persoonlijk lekkerder van smaak maar zijn niet zo knapperig als de kwekkeboom, maar best te doen.
We hebben zelfs broodjes van een dag even opgepiept. Binnen paar minuten klaar. En karbonade is ook erg lekker. Ook diepvries tijger garnalen komen er lekker uit.
Voor een gezin is dit apparaat te klein. Ben je vnl. Met z'n tweetjes, is dit een heerlijk apparaat. Zeker voor dit geld.

Johan154 19-10-2014
Geschreven voor: Tomado TM-1979

we hadden een philips airfryer perfecte machine ideaal

het enige probleem vonden wij dat het mandje erg snel vies is en bijna niet schoon te krijgen.
we hadden ook al een nieuw mandje er voor gekocht maar na 2 maanden met niks schoon te krijgen en dit terwijl hij vaak in de afwasmachine ging.

nu zag ik deze bij blokker en ik dacht het scheelt tovh minimaal 50 euro ik denk ik neem de gok!

100 procent meegevallen perfecte machine

werkt exact hetzelfde als de philips maar deze is veel makkelijker schoon te houden het mandje is vlak en ook in de vaatwasser neemt het minder ruimte in.

tot nu toe ideale machine!

top tomado

Eerlijk is Eerlijk... 03-01-2015

dit is over duidelijk een fake review.. de Philips is inderdaad behoorlijk duurder, maar dan heb je ook een veel beter apparaat.... heb er nog niet een dus echt oordelen kan ik niet maar ik heb ze zien staan in de winkel en de Philips al wel elders ervaren en ben er erg lovend over. ik ga niet zeggen dat deze slecht is maar je mag hem niet vergelijken met de Philips omdat er ruim 50 tot 100(voor de XL versie) tussen zit..

madammikmak 01-12-2015

het verschil is dat de Philips een tussenschotje heeft voor in het mandje 2 verschillende producten te kunnen bereiden, en dat hij veel meer ruimte in beslag neemt, omdat hij een stuk groter is aan de buitenkant, dus geef mij maar de Tomado.

Paultje Ge 19-10-2014
Geschreven voor: Tomado TM-1979

Ondertussen intensief gebruikt. Gebruiksgemak valt tegen. Mandje is heel heet en als je er dan iets wil doen is dat lastig. Dan moet je wel zorgen dat het mandje ergens op kan staan. Wij hebben nu 750 gram patat er in gedaan, echt niet dus in 15 minuten. Langer dan 20 minuten zeker en dan is het wel krokant maar sommigen nog zacht. 4 kroketten van de mora erin, smaak wel goed, korst had krokanter gekund. Gewone frikandellen lukt niet.
Als we hem aanzetten hoor je de ventilatie rammelen. Lijkt wel of er iets los zit.
Dus wij brengen hem terug. En nemen geen andere.
Voor aardappel partjes is hij prima.

Christien 13-10-2016

In de gebruiksaanwijzing staat dat er niet meer dan 700 gram friet in mag en dan zou de baktijd 20 minuten zijn. Dus 750 gram in een kwartier is ook wel erg veel gevraagd van het apparaat!
Wel realistisch blijven!

perfecto49 13-10-2014
Geschreven voor: Tomado TM-1979

Je hebt niet speciaal oven frites nodig, ik had kreukelfriet van de Aldi en die kwamen er heerlijk krokant uit evenals de kipnuggets ook van de Aldi.Het volgende wat ik nog uit ga proberen zijn de kroketten van Mora.

Heerlijk geen frituur lucht meer in de keuken en kamer. ook een voordeel is dat je geen vieze vette frituurpan meer schoon hoeft te maken en geen olie hoeft te verversen.Wat ook belangrijk is, dat hij veel goedkoper is dan de Philips en Tefal.Heb er absoluut geen spijt van dat ik hem heb gekocht.!!

Paultje Ge 10-10-2014
Geschreven voor: Tomado TM-1979

gisteren gekocht en aardappelpartjes 450 gr. van Aviko gebakken. Het valt ons erg mee. Wij deden 15 minuten en ze kwamen er knapperig uit, beetje bleek dus volgende keer 20 minuten. Er hoeft geen olie bij dus het is wel 'gezonder'. Ook ruik je niets in huis. Voor grote gezinnen is hij niet geschikt. Er kan per keer max 800 gram patat in. Je moet wel de ovenfrites of ovensnacks gebruiken. Maar én patat én snacks duurt wel erg lang voordat je kan eten. We houden de frituurpan voor de snacks. volgens de gebruiksaanwijzing kan je er ook kippenpoten en karbonade in bakken. Voor het bakken van taarten e.d. heb je apart blik nodig die je ook apart moet bestellen/kopen. Zit er niet bij dus. duurzaamheid kunnen we nog geen cijfer aan geven

perfecto49 07-10-2014
Geschreven voor: Tomado TM-1979

Ik heb deze smart fryer vandaag binnen gekregen en hem gelijk uitgeprobeerd . Ik hou van hard gebakken patat, en moet zeggen dat het na 15 min heerlijk krokant en lekker was.Toen een kroketvan de Aldi geprobeerd, die was erg bleek na 15 min maar de smaak was goed en niet uitgelopen.Na dat ik nog meer geprobeerd heb, zal ik hier mijn verdere ervaring kenbaar maken. Over de duurzaamheid kan ik uiteraard nog niets zeggen evenals over de mogelijkheden.