Tomado TM-1979 - Reviews

Aantal pannen
Kleuren
zwart

g jonker 12-01-2016 Product paar dagen in bezit

ik heb mijn smart fryer van tomado gisteren gekregen en direct gebruikt toppie frietjes heerlijk en krokant, frikandellen van de lidle waren heerlijk ,kipkluifjes en krokante kipsnitsels alles heel goed ,ik ben erg tevreden zeker voor deze prijs van 69,95 bij blokker een aanrader voor een klein gezin., hij is ook heel makkelijk schoon te maken ,het mandje en schaal onder in mogen in de vaatwasser, maar ik heb ze gewoon afgewassen kleine moeite, hij neemt wel wat ruimte in ,groot apparaat, maar over het algemeen bekeken ben ik zeer tevreden.

Groleo 31-07-2015 Product paar weken in bezit

Na enige gewenning voldoet dit apparaat prima aan de verwachtingen;zelfs opwarmen van niet te volumineuze hoeveelheid:prima. Alleen mijn apparaat heeft het euvel geregeld op 5 minuten te stoppen, ik vermoed 'n braam. Helaas de service van Marskramer/Blokker is beneden peil. Uiteindelijk zelf de timerknop gelicht en nu werkt het prima.

w lenderink 25-05-2015 Product paar weken in bezit

Perfect idee heel blij met mijn tomado, bak alleen verse zelfgesneden friet, afdrogen met keukenpapier en 1 dessertlepel olie ,omscudden en in 5 min voorverwarmde oven, 1x halvErwege omschudden en in 25 minuten heb je heerlijke verse frietjes

madammikmak 04-01-2015 Product half jaar in bezit

ideaal apparaat, voor friet gebruiken we ovenfriet en dan 500 gr. per keer en dat is genoeg voor ons 2, de aardappelballetjes doen het er ook heel goed in, en dan ook weer 500 gr., wel een paar keer even omschudden, dan is het met ong. 15/20 min. klaar, bitterballen en kroketten (Mora) gaat ook goed, maar hij werkt het beste met friet, ik wil nooit meer iets anders.

Paultje Ge 04-01-2015 Product kwartaal in bezit

Inmiddels zijn we gewend aan de tomado en onze eisen bijgesteld. De hoeveelheid patat aangepast en gemerkt dat je met meer dan 2 personen te lang moet wachten op de patat. En niet vergelijken met gefrituurde patat. Wel weer veel beter dan uit de gewone oven. Is ook sneller klaar.
Snacks kunnen wel prima. Zeker de kwekkeboom bitterballen en hapjes is erg lekker.
Je kan t beste super crunch van aviko gebruiken en dan porties voor 2 personen, ongeveer 300 gram. Dan gaat het perfect op 20 minuten. Mooi bruin en knapperig. Voor kroketten kan je het beste kwekkeboom oven gebruiken, ook bruin en super knapperig. De oven mora kroketten vinden wij persoonlijk lekkerder van smaak maar zijn niet zo knapperig als de kwekkeboom, maar best te doen.
We hebben zelfs broodjes van een dag even opgepiept. Binnen paar minuten klaar. En karbonade is ook erg lekker. Ook diepvries tijger garnalen komen er lekker uit.
Voor een gezin is dit apparaat te klein. Ben je vnl. Met z'n tweetjes, is dit een heerlijk apparaat. Zeker voor dit geld.

Johan154 19-10-2014 Product paar weken in bezit

we hadden een philips airfryer perfecte machine ideaal

het enige probleem vonden wij dat het mandje erg snel vies is en bijna niet schoon te krijgen.
we hadden ook al een nieuw mandje er voor gekocht maar na 2 maanden met niks schoon te krijgen en dit terwijl hij vaak in de afwasmachine ging.

nu zag ik deze bij blokker en ik dacht het scheelt tovh minimaal 50 euro ik denk ik neem de gok!

100 procent meegevallen perfecte machine

werkt exact hetzelfde als de philips maar deze is veel makkelijker schoon te houden het mandje is vlak en ook in de vaatwasser neemt het minder ruimte in.

tot nu toe ideale machine!

top tomado

Paultje Ge 19-10-2014 Product paar dagen in bezit

Ondertussen intensief gebruikt. Gebruiksgemak valt tegen. Mandje is heel heet en als je er dan iets wil doen is dat lastig. Dan moet je wel zorgen dat het mandje ergens op kan staan. Wij hebben nu 750 gram patat er in gedaan, echt niet dus in 15 minuten. Langer dan 20 minuten zeker en dan is het wel krokant maar sommigen nog zacht. 4 kroketten van de mora erin, smaak wel goed, korst had krokanter gekund. Gewone frikandellen lukt niet.
Als we hem aanzetten hoor je de ventilatie rammelen. Lijkt wel of er iets los zit.
Dus wij brengen hem terug. En nemen geen andere.
Voor aardappel partjes is hij prima.

perfecto49 13-10-2014 Product paar dagen in bezit

Je hebt niet speciaal oven frites nodig, ik had kreukelfriet van de Aldi en die kwamen er heerlijk krokant uit evenals de kipnuggets ook van de Aldi.Het volgende wat ik nog uit ga proberen zijn de kroketten van Mora.

Heerlijk geen frituur lucht meer in de keuken en kamer. ook een voordeel is dat je geen vieze vette frituurpan meer schoon hoeft te maken en geen olie hoeft te verversen.Wat ook belangrijk is, dat hij veel goedkoper is dan de Philips en Tefal.Heb er absoluut geen spijt van dat ik hem heb gekocht.!!

Paultje Ge 10-10-2014 Product paar dagen in bezit

gisteren gekocht en aardappelpartjes 450 gr. van Aviko gebakken. Het valt ons erg mee. Wij deden 15 minuten en ze kwamen er knapperig uit, beetje bleek dus volgende keer 20 minuten. Er hoeft geen olie bij dus het is wel 'gezonder'. Ook ruik je niets in huis. Voor grote gezinnen is hij niet geschikt. Er kan per keer max 800 gram patat in. Je moet wel de ovenfrites of ovensnacks gebruiken. Maar én patat én snacks duurt wel erg lang voordat je kan eten. We houden de frituurpan voor de snacks. volgens de gebruiksaanwijzing kan je er ook kippenpoten en karbonade in bakken. Voor het bakken van taarten e.d. heb je apart blik nodig die je ook apart moet bestellen/kopen. Zit er niet bij dus. duurzaamheid kunnen we nog geen cijfer aan geven

perfecto49 07-10-2014 Product paar dagen in bezit

Ik heb deze smart fryer vandaag binnen gekregen en hem gelijk uitgeprobeerd . Ik hou van hard gebakken patat, en moet zeggen dat het na 15 min heerlijk krokant en lekker was.Toen een kroketvan de Aldi geprobeerd, die was erg bleek na 15 min maar de smaak was goed en niet uitgelopen.Na dat ik nog meer geprobeerd heb, zal ik hier mijn verdere ervaring kenbaar maken. Over de duurzaamheid kan ik uiteraard nog niets zeggen evenals over de mogelijkheden.