Philips Viva Collection HD9229

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 26 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Viva Collection HD9229 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,2

milli75 04-02-2015

Makkelijk, maar qua grote toch een sta in de weg in het keukenkastje.
Ik heb er aardappeltjes en snacks in gemaakt, maar mijn vriendin weet veel meer mogelijkheden.
Hij is echt supermakkelijk.
Hoe lang die meegaat? dat kunnen we nu nog niet zeggen.

OlgaDolsa 31-01-2015

Erg makkelijk en snel in gebruik te nemen.
Enkel weet ik niet of ik de timer terug mag draaien.

In gebruiksaanwijzing ook aangeven, hoe schoon te maken na enige tijd van gebruik, voornamelijk de olie & vocht onderin..

MathieuLoof 24-01-2015

Zelf kan ik slecht tegen vet, vooral bij friet. Hierbij heb je dus praktisch geen vet! Ideaal!
Zelfs frikandellen voor in de oven zijn lekker en goed gebakken. Voor de rest hebben we nog niet zoveel geprobeerd maar de dingen die we gedaan hebben is ons uitstekend bevallen.

Jeroen Trabos 14-01-2015

Vind de airfryer echt een topding. Geen last meer van vetten etc etc alleen jammet dat lang duurt maar dat wisten we al.

Feiko49 14-01-2015

Mooi apparaat, gemakkelijk in gebruik en we eten hierdoor gezonder. Top dus! Een prima aankoop voor een redelijke prijs

regina05789 04-01-2015

De Airfryer neemt weinig ruimte in beslag. Zeer gebruiksvriendelijk. Makkelijk schoon te maken. Bij gebruik komt er wel wat warmte van af, maar je hebt in ieder geval geen frituur geur in huis.

Supermamx4 01-01-2015

Tot nu toe ging alleen het vlees perfekt. De rest is nog zoeken hoe en wat maar denk er wel veel mee te gaan werken. Vlees blijft heerlijk mals.

Noortje14 31-12-2014

De airfryer is geweldig vooral om vetvrije frietjes mee te maken en andere aardappelvarianten. Die vieze friet pan kan meteen de deur uit. Fijn dat er een receptenboekje bijzit om ander dingen te proberen.
Ik heb hem nog maar een paar dagen, maar gaat zeker veel gebruikt worden in de toekomst!

Fam-Bos 29-12-2014

Gelijk geprobeerd 750 gram patat, hier heeft een frituurpan al moeite mee. Het duurde wat langer maar dat had ik al gelezen, maar de patat was heerlijk.
Frikandel en bitterballen geprobeerd, hier moet je wel even op de tijd letten. Binnenkort meer proberen wij zijn dik tevreden.

M Zoutenbier 26-12-2014

Vormgeving is wat saai maar daar heb ik 'm niet voor aangeschaft. Het ging me vooral om het kunnen bakken van frietjes en dat gaat prima, ze kwamen er idd lekker knapperig uit. Dankzij een bijgesloten boekje met mogelijkheden tot het bereiden van andere gerechten zal ie waarschijnlijk niet alleen voor frietjes worden gebruikt.

Lekker2015 26-12-2014

Mooie vorminggeving maar vooral lekkere resultaten. Chapeau!!!
Frietjes mat kroketten in airfryer gemaakt. Heerlijk gesmuld.
Ga nu aan de slag met andere recepten uit het bijgevoegde boekje.

brant116 25-12-2014

Positief: Eten bereid smaakt echt zoals het zou moeten smaken (Geen achtergebleven smaken uit frituur olie).

Negatief: Het is een beetje een groot apparaat en ik vind het stekker opslag deel leuk bedacht maar niet optimaal.

Jos Dieker 24-12-2014

Ten opzichte van de andere producten in deze markt is dit een goede aanvulling. Het product levert heerlijke patat.

kitchenfryer 24-12-2014

1 x gebruikt, tot nu toe tevreden, zien of dat de komende periode, zeker rond de feestdagen zo blijft.

wi daemen 22-12-2014

we hebben vandaag voor het eerst frietjes gebakken en ze waren heerllijk. blij met dit product. hij is wel lawaaierig maar er hing geen frietlucht in de keuken.

Jouke211 21-12-2014

Mooi apparaat. Geen frituurvet meer nodig. Veel makkelijker schoonmaken dan friteuse. Een aanrader. Zou uitsluitend met digitale display geleverd moeten worden.

monique-r 19-12-2014

Het lijk mij tot nu toe wel een fijne frituurpan vooral omdat je minder vet hoef te gebruiken en op een verantwoordelijke manier kroketten en friet en andere dingen kan bakken cake en taarten.

Mr.W.Dierdorp 18-12-2014

De pan ziet er mooi uit. heb hem pas, maar er zijn denk ik veel mogelijkheden. De patat was heerlijk. Gemakkelijk in gebruik en absoluut geen vieze luchtjes.Verwacht en vertrouw er op dat het apparaat lang meegaat

1985ellen 17-12-2014

Moet wel wennen aan het apparaat , niet helemaal duidelijk wanneer de frieten goed zijn, het zal wel wennen

Marion Baerts 14-12-2014

Ziet er goed uit, en het wattage van 1400 watt is ook mooi voor de camping. Zullen hem met veel plezier gebruiken

Sallyvd 13-12-2014

Net vandaag aangeschaft. Eerste indruk top! Friet als eerste geprobeerd en heb nog nooit zulke mooie frieten gehad. Huis stinkt niet meer en dat was juist een reden om het aan te schaffen. mijn dochter die normaal friet niet zo lekker vindt, at nu alles op. Groente ook geprobeerd en ook daar was het resultaat boven verwachting. aardappel ook, maar moet aan de smaak wennen. Vlees viel tegen, recept geprobeerd uit het boekje, maar dat viel echt tegen. Kwestie van smaak. morgenvroeg gaan de broodjes er in. Dus ben benieuwd!

ERooijakkers 13-05-2014

Vorige week hebben we de Airfryer in gebruik genomen.
Een erg prettige friteuse die ook nog eens gezond frituurt.

Iedereen is gek op de frietjes uit de Airfryer.
Het enige nadeel is de grootte van het friteurmandje. Met een gezin met 3 kinderen is dat aan de krappe kant.

Bouk50 23-10-2014

Waarom heb je met een gezin met drie kinderen dan ook niet voor de HD9240 XL gekozen?

femkeroosje 12-05-2014

Wat een fijn en makkelijk product is de airfryer. Met een groot gezin kom je soms plaats te kort op het fornuis. Nu kan ik hierin bijvoorbeeld de gehaktballen klaar maken en heb ik ruimte over op mijn fornuis! De gehaktballen zijn eerder bereid dan in de pan en nog lekker ook!

Andre-Marianne 11-05-2014

De Philips Airfryer is een erg mooie aanvulling op onze andere keukenapparaten. Naast het gezond bereiden van frietjes en snacks, die overigens ook nog eens lekkerder smaken dan uit de gewone frietpan, gebruiken we de Airfryer ook voor het afbakken van broodjes.
Het apparaat is eenvoudig te bedienen, heeft een mooi design en voelt aan als een professionele keukenmachine. Daarbij is de Airfryer makkelijk schoon te houden. Een aanrader voor iedereen die gezond en binnen no-time iets lekkers op tafel wil hebben!

joeptempelaars 10-05-2014

Hadden de Airfryer bij kennissen gezien. Erg enthousiast waren ze erover, maar nu we hem zelf hebben, zijn wij dit ook! Voor lekker knapperige frietjes, sappige hamburgers of het bakken van croissantjes: het kan allemaal met dit apparaat. De smaak is lekker en het proeft echt veel minder vet en dus minder ongezond. Wat bovendien een groot voordeel is, is dat hij zo makkelijk in gebruik is: tijd en temperatuur instellen en binnen 10 minuten is alles klaar..