Tefal Heteluchtfriteuse ActiFry Plus inhoud 1.2 kg GH8060

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Heteluchtfriteuse ActiFry Plus inhoud 1.2 kg GH8060 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Motyl 01-05-2016

Gemak dient de mens.

Wij zijn laaiend enthousiast over de Actifry. We hebben er meteen een bijgekocht voor op ons vakantieadres. We gebruiken 'm vrijwel elke dag voor aardappelen, friet, groente en gemengde gerechten. Super gemakkelijk in gebruik en in een wip weer schoon.

Radu 30-04-2016

it works fine and quick. everything as described. we use it quite often for all kinds of foods. The food is tasty and the we use just some drops of oil or no oil at all for some food

Wifi 29-04-2016

Gebruiksgemak en krokant resultaat

Het gebruiksgemak: inderdaad lekker makkelijk!
De gebakken frietjes waren niet krokant na de adviestijd. Het is raadzaam de frietjes langer in de Airfryer door te bakken.

Yvonne 29-04-2016

Fantastisch apparaat. Beste aankoop sinds lange tijd.

Ik gebruik hem zeker 2x per week. Idiaal je zet hem aan en je hebt er geen omkijken meer naar. Hij piept als hij klaar is. En heel belangrijk is dat alles heerlijk smaakt. Je hoeft weinig of geen olie te gebuiken. Goed voor de lijn dus

Peter 29-04-2016

Goed en gemakkelijk

Wij gebruiken de Tefal GH8060 nu bijna een half jaar en hij is ontzettend gemakkelijk in gebruik en onderhoud. Krieltjes erin. 30 minuten aan laten staan en heerlijk krokant en niet vet uit de pan. Geldt ook voor andere producten maar dan met andere tijden. Een uitkomst. Schoonmaken? Makkelijker kan het niet. De pan omspoelen en/of in de vaatwasser en je hebt er geen omkijken naar. Hij blijft als nieuw.

Marieke1955 12-04-2016

Tefal GH8060 ActiFry

Verschillende gerechten bereid erg gemakkelijk in gebruik, gebruik weinig vet en erg smakelijk. Een echte aanrader.

Ad 11-04-2016

Miskoop van het jaar

De friet die er in gebakken wordt krimpt en de duur van de baktijd is veel te lang. In de gebruiksaanwijzing staat dat je een kilo friet moet kunnen bakken. Als ik dit doe is na 30 minuten de friet nog steeds slap en ook flink geslonken. Ik heb dan ook spijt van deze aankoop ik had beter voor een Philips kunnen gaan waar de mogelijkheden groter van zijn.

A.Meijaard 16-06-2015

De frites zijn heerlijk. En ook knapperig. er is geen geur van frituren. Er zitten reuze leuke tips bij.
Het is prima schoon te maken. Zeer praktisch dus.

Piet.1 29-05-2015

Het is veel anders dan met frituurvet, maar ik vind de smaak heel goed.
je kan er heel veel verschillenden maaltijden in maken en het is veel gezonder dan met frtituurvet.
Het is echt een aanrader, na gebruik gewoon het meeste in de vaatwasses.Past goed in een keukenkastje.

goverto 29-05-2015

Ik had om te proberen een varia snacks geprobeerd in het bijgekochte mandje nou dan is uit het vet misschien ongezonder maar in dit apparaat gaat er van alles mis bitterballen lopen leeg andere snacks worden keihard en sommige sponzig maar er zijn ook dingen zoals kipkuifjes die worden heerlijk!

gerard slegers 28-05-2015

Na lange overweging toch besloten dit apparaat te kopen zijn wij er erg enthosiast hierover.wij gebruiken het apparaat zeer intensief.

lidwien1 28-05-2015

Heerlijk knapperige patat en veel mogelijkheden voor andere lekkere recepten
geen frituur vet meer nodig allen klein beetje olie