Philips Avance Collection HD924090AIRFRYER - Reviews

Best Reviewed maart 2016
Aantal pannen
Regelbare thermostaat

JEROEN 13-09-2016 Product paar maanden in bezit

Zalig frituren met zeer weinig olie.

Heel goed. Hadden daar voor een actifry (ander merk) gehad, maar toe die plots gesmolten was binnenin, zochten we iets anders. Deze dus. Veel beter. Fritjes smaken nu naar fritjes! We kopen voorgebakken fritjes, deze schudden we om de 4 minuten. Duurt misschien iets langer dan klassieke fritketel, maar later geen gedoe met olie verversen, wat ook geld kost. Maak je verse fritjes, doe de fritjes eerst in een kom en doe er bv. olijfolie over, voor 1,2 kg ongeveer 2 afgestreken lepels. Dan schud je met de kom zodat de olie goed is rondgezet. Dan in Philips Avance. en de fritjes zijn lekker. Afijn we zijn er zo tevreden van dat we nog een kleintje bijgekocht hebben voor de snacks.

Pluspunten

• Fritjes smaken goed!
  • Gaat redelijk snel.
  • Eenvoudige bediening

Win 31-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Timer slaat op hol, gaat snel kapot

Wij hebben deze airfryer gekocht. De timer slaat regelmatig op hol met als resultaat zwarte frieten of rauwe frieten. Na een jaar doet ie het helemaal niet meer, onder garantie gerepareerd, jaar later weer kapot. Nu 2 jaar en 2 maanden oud en reparatiekosten meer dan 80€. Als je gaat googlen vind je veel mensen met dezelfde problemen.

Karin 30-08-2016

FIJNSTE HETELUCHT FRITEUSE

Fijne hete lucht friteuse waar lekker veel in kan en veel mee mogelijk is.
Geeft ook een heel goed krokant resultaat

Pluspunten

• grote inhoud
  • lekker krokant
H Verhaaf 29-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

Fijne pan om te hebben, maar te snel kapot

Ben 26mnd tevreden geweest met deze airfryer. helaas zoals anderen ook melden het apparaat gaat spontaan kapot. het ene minuut nog werkend, het andere minuut slaat de pan na enkele seconde / minuten uit gewoon uit en heeft dan geen stroom, doe je de stekker opnieuw in het stopcontact. doet hij het gewoon weer even en vertoond de zelfde klacht.

Gezien het vaker voorkomt, ben ik van mening dat er iets niet klopt aan de airfryer, en maakt Philips zich er te makkelijk vanaf om de consument voor extra kosten te laten op draaien.

Elk apparaat heeft een bepaalde
Gebruiksduurverwachting zie http://www.kieskeurig.nl/document/A19B25827AA58DE3C12574AB00374E15

Blijkbaar vind philips 2jr voldoende en mag de consument weer diep in de buidel grijpen, want philips weet dat de reparatie kosten altijd net zo duur zullen zijn als in dit geval nieuw kopen.

Ben een echte philips fan, maar dit is kwa gebruiksduur verwachting een slechte koop en een teleurstellende service van philips.

Pluspunten

• lekker
  • voor meerdere personen
  • Makkelijk
  • veel zijdig

Minpunten

• Snel kapot
  • schoonmaken
  • aanslag vetbak
  • aanslag mand

ablokker2 10-08-2016 Product paar dagen in bezit

Weg met mijn frituurpan

Geweldig apparaat. Naast het bakken van frites kan je heel snel zonder vet ook nog alles soorten snacks bereiden. Je makkelijk de temperatuur en de tijsduur invoeren. Bovendien ruik je het frituren nauwelijks. Geen vettigheid meer, dus mijn frituurpan heb ik meteen weg gedaan.

Pluspunten

• Snel en goed
  • Nauwelijks reukjes

Jos 09-08-2016 Product half jaar of langer in bezit

kapot net na de garantie

Na 2 jaar en 4 maanden is mijn airfryer overleden. Op zich was ik tevreden over de airfryer maar de voordelen verdwijnen abrupt als deze al veel te snel stopt met functioneren. De keuze die rest is hoge reparatiekosten betalen met het risico dat het binnenkort weer gebeurt. Dit mijn laatste Philips apparaat die ik gekocht heb. Helaas te vaak vlak na de garantie problemen.
Overige criteria dus ook negatief beoordeeld want daar heb je niets meer aan bij een kapot apparaat.

Minpunten

• Snel kapot na garantie

d.henskens 27-07-2016 Product paar weken in bezit

philips airfryer advance xl

we hebben na een paar recepten en tips de airfryer nu een paar maal gebruikt en kunnen vermelden dat het leuk is om de gerechten te bereiden heerlijk smaakt en vrij makkelijk in gebruik is. kortom stelden wij het advies van de bcc medewerker zeer op prijs om deze airfryer te nemen.

Nicole 14-07-2016 Product paar weken in bezit

Ik ben fan

Ik heb via het blog "uit Paulines keuken" de airfryer mogen testen. Vooraf dacht ik dat de airfryer alleen handig was om vetarme frietjes en snacks te bakken maar er blijkt nog veel meer mogelijk met dit wonderapparaat! Ik bak er broodjes in, kook eieren, lasagne, cakejes. Het kan er allemaal in! Voordeel is dat bakken met de airfryer sneller is dan in de oven. Het voorverwarmen kost nauwelijks tijd, als het al nodig is. Voor grote hoeveelheden is de airfryer minder geschikt omdat de bak niet zo heel groot is, zeker in vergelijking met de grootte van het apparaat. Dat is het 2e minpunt: hij is vrij groot. Maar goed schoon te houden en heel gebruiksvriendelijk met supersimpel touchscreen

Bart 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Veelzijdig en gezond

Heb de airfryer nu een aantal weken en vind het een super apparaat. Je kunt er veel in klaarmaken en het is heerlijk. Had vooraf mijn bedenkingen met bijvoorbeeld patat en snacks, maar die smaken perfect. Proef weinig verschil met de gefrituurde variant.
Kortom zeer tevreden. Over de duurzaamheid kan ik nog niet veel zeggen omdat ik het apparaat nog maar enkele weken gebruik.

M 13-07-2016 Product paar weken in bezit

Aanwinst voor onze keuken

In samenwerking met #Uitpaulineskeuken en Philips mochten wij de afgelopen weken de Airfryer XL testen.
Mocht je nog twijfelen over de aanschaf, niet meer doen, gewoon aanschaffen.
Eenvoudige bediening, strakke vormgeving, onderdelen die in de vaatwasser kunnen, en natuurlijk het belangrijkste....Hij kan zoveel!
Frietjes, minisnacks, kippenpootjes, köfte, kaiserbroodjes, cheesecake en ja, zelfs gekookte eieren heb ik er in gemaakt.
Wij zij fan #airfryerfans

E C 09-07-2016 Product paar dagen in bezit

Een gebruiksvriendelijke frituurpan, waarin je "gezond" kunt bakken

Een fijne pan, met een goede maatvoering, waar de producten uitkomen zoals bedoelt. Het is voor ons een hele goede investering geweest.

Airfryer xl 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Beste apparaat

Het is een super apparaat je kan er super veel mee doen! Van aardappels bakken tot een super lekker toetje wij zouden echt niet meer zonder de airfryer kunnen!

anny 05-07-2016 Product paar dagen in bezit

philips airflyer

strakke pan, heerlijk geen frituur lucht meer,
en wat zeker belangrijk is, geen vieze smerige vettige pan meer om schoon te maken

Maurice 02-07-2016 Product maand in bezit

Geweldige uitvinding!!!!

Ben blij met de aanschaf van de airfryer. Lekkere snacks en friet, maar door de airfryer veel gezonder met minder vet. Tevens de vele andere mogelijkheden om vetvrije gerechten snel te bereiden. Toppie!

Anja 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

zeer tevreden

Ik heb de airfryer Avance XL nog maar een paar dagen maar ben erg enthousiast over de mogelijkheden. Frietjes en snacks zijn heerlijk klaar te maken maar ook het roosteren van groente, maken van een afbakbroodje samen met een (vegetarische) hamburger en cake bakken gaat snel en gemakkelijk en het smaakt allemaal heerlijk.

Gero 29-06-2016 Product paar dagen in bezit

Geweldig apparaat

Makkelijk in gebruik, je kunt er bijna alles in klaarmaken.
Eenvoudig te bedienen. Mooi receptenboek erbij.
Kind kan de was doen.

evelienvanhemert 29-06-2016 Product paar weken in bezit

Fijn alternatief voor oven en frituurpan!

Omdat patat en snacks uit de frituurpan geen optie meer zijn sinds ik geen galblaas meer heb, en de oven zo lang duurt voor het klaar is, vond ik dit een goed alternatief. Ik heb in de oven de patat en snacks nooit zo prachtig goudbruin gekregen als in de airfryer! van het weekend heb ik mijn broodjes erin gebakken, en ook dat was fantastisch! Ook erg fijn dat je de bakken allemaal in de vaatwasser kunt doen, scheelt een hoop poetswerk, en als je dat na elke bakbeurt even doet is er geen werk aan!

Martin B 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

philips airfryer

Zelfs voor de beginner al snel lekkere resultaten
Even wennen met het omgaan.
Snoer had iets langer mogen zijn, daar het wel handig is het apparaat onder de afzuigkap te plaatsen.

alex 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

makkelijk in gebruik

het gebruiksgemak en de vele mogelijkheden zijn echte pluspunten en de producten zijn krokant en mooi van kleur en de smaak is ook erg goed

Caroline 28-06-2016 Product paar dagen in bezit

Niet alleen voor frituren!

Apparaat aangeschaft zonder dat ik het doel tot frituren heb. Na een aantal goede verhalen te hebben gehoord over de mogelijkheden het apparaat aangeschaft. Tot nu toe zeer onder de indruk van de snelheid van het apparaat.. In een handomdraai heb ik deze week al kip, zalm, zoete aardappel frietjes en geroosterde kikkererwten op tafel gezet. Kortom ook zeer geschikt voor gezonde maaltijden!