Tefal FW2018 Easy Fry Grill & Steam FW2018 3-in-1 Heteluchtfriteuse - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal FW2018 Easy Fry Grill & Steam FW2018 3-in-1 Heteluchtfriteuse op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,4

Laawra 16-02-2022

Geweldig veelzijdige airfryer!

1 apparaat, veel mogelijkheden! Simpele bediening, ruikt minimaal, goede koop!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Grote bak
  • Makkelijk te reinigingen
  • Veelzijdig
  • Compact

Minpunten

• ontbrekende handleiding

m*******@h********** 11-02-2022

Tefal heteluchtoven

Ik gebruik ont nieuwe Tefal Easy Fry Grill & Steam tijdens de feestdagen en ik ben zo blij dat ik dat daad. Het heeft me zoveel tijd in de keuken bespaard. Ik heb vlees gegrild, gestoomde Groenten en frietjes, allemaal perfect gekookt. Dankzij de grootte kon ik gerechten voor familie van 4. Elke winkel heeft een enorm aan maaltijden van maaltijden voor Air-fryers, maar u kunt ook andere maaltijden van vers tot bevroren asortimenten zonder probleem koken. Ik kan iedereen een Groot adviseren. Zeker een aankoop waard.

Pluspunten

• Snelheid
  • Gemakkelijk

RachelB 25-01-2022

Toppertje

Dit is echt een top product met meerdere functies.
Je kan er groenten in stomen, vlees braden, friet bakken, broodjes in afbakken etc.
Het apparaat is makkelijk in gebruik en laat geen vieze luchtjes achter.

Pluspunten

• Meerdere functies
  • Geen vieze luchtjes

Minpunten

• Korte stekker

Liftrasa 25-01-2022

Handig in gebruik!

Via insiders dit product mogen testen en kan nu al niet meer zonder in de keuken!
Gemakkelijk in gebruik door de vele voorgeprogrammeerde programma’s.
De producten zoals patat, snacks, rösti, kippenpootjes komen er snel en heerlijk krokant uit.
De grill en stoomfunctie zijn een echte toevoeging op de airfryer functie.
Biefstuk lekker mals en bloemkool vele malen lekkerder als gekookt in water.
Schoonmaken is ook prima en snel te doen.

Wel miste ik een uitgebreide gebruiksaanwijzing en eventuele recepten om het apparaat beter te leren kennen.

Pluspunten

• Prima grote voor een gezin van 4
  • Makkelijk schoonmaken

Minpunten

• Summiere gebruiksaanwijzing

Robin Zwaag 24-01-2022

Mijn droom Airfryer

Wat een droom van een apparaat is dit. De luxe uitstraling, het gebruiksgemak en de snelheid van de gerechten die zo klaar zijn. Vanaf het moment dat je de Airfryer uit de doos haalt weet je direct dit is kwaliteit wat je in huis haalt. Netjes ingepakt en na kort door de handleiding gelezen te hebben de 1 na de andere testhapjes gemaakt. Zou dit apparaat absoluut aanraden en dan heb ik het nog niet eens over de grill en stoom functies gehad. Alleen in één in een prachtig apparaat.

• resultaten
  • gebruiks gemak

w**********@h********** 14-01-2022

Aanrader!!

Ik mag dit product testen voor the insiders en ondanks dat ik nooit eerder heb overwogen om een airfryer aan te schaffen, moet ik bekennen dat ik nu al niet meer zonder kan.
Ik heb als eerste experiment gevulde paprika's gemaakt en echt geweldig. Het vlees en de groenten waren gaar en nog steeds vol smaak. Daarna nog krokante aardappels gemaakt. Ik heb zelfs normale kroketten, dus niet specifiek voor de oven of airfryer, erin gebakken. En ze krijgen een bruin kleurtje, zijn ontdooid en warm en ook nog gewoon krokant. Zonder toevoeging van olie of extra vet!! Aanrader deze Tefal airfryer!

Pluspunten

• wordt snel warm
  • bakt alles

Minpunten

• korte snoer
  • zwaar machine

Honeydrop 11-01-2022

Zeer veelzijdig maar groot apparaat

Ik heb het apparaat nu ruim een maand in gebruik en ben zeer tevreden. Dit is mijn eerste airfryer maar heb eerder wel stomers en grills in bezit gehad.
Een groot voordeel van het apparaat is dat het veelzijdig is met meerdere functie. Het apparaat is redelijk groot en neemt daardoor best wat ruimte in op het aanrecht. Echter gebruik ik hem nu meerdere keren per week dus het is wel een aanwinst als aanvulling op het gewone koken of voor het afbakken van broodjes in de ochtend.
Mijn broodjes bak ik binnen enkele minuten want er is geen opwarmtijd nodig. De gril bakt mijn kippenpootjes perfect en ook zonder olie dus al iets gezonder. Het stomen van groente gaat perfect en beter dan in mijn stoommand in de pan. Ook de airfryerfunctie voor patat, snacks of aardappels bij de groente gaat prima en is lekker krokant.
Het enigste nadeel dat ik heb kunnen vinden is dat de onderdelen niet in de vaatwasser kunnen. Ook bied Tefal geen extra's aan, wat andere merken wel doen. Maar universele zullen vast ook voldoen.
Al met al ben ik zeer tevreden en verwacht ik hier lang met veel gemak gebruik van te maken.

Pluspunten

• Veel opties
  • Grilt mooi
  • Ruime inhoud

Minpunten

• Groot apparaat
  • Losse onderdelen niet vaatwasserproof