Philips HD9251 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HD9251 op Kieskeurig.nl.

r**3@g**l.com 12-05-2021

Zeker niet aan te raden.

Geschreven voor: Philips HD9251

Heel slecht product. Binnen een maand problemen met de handgreep. Bak valt van de greep tijdens het uitschuiven van de bak uit de airfryer. Plastic front en bak beschadigd bij val op de grond. Blijkt speling in het handvat te zitten waardoor deze onder het gewicht van de bak vervormd. Goedkope troep uit China verkocht voor een dure prijs.

Minpunten

• Handgreep defect binnen een maand
  • Geen solide design

Omietje 29-04-2021

Jammer genoeg snel stuk

Geschreven voor: Philips HD9251

Mijn air fryer ging al na 4 weken stuk, hij viel steeds uit. Gelukkig heb ik mijn geld terug gekregen en een andere kunnen kopen, ook Philips.

Mapleleiah 07-04-2021

Doet wat het moet

Geschreven voor: Philips HD9251

Goed apparaat voor een correcte prijs. Heb al veel lekkere dingen kunnen maken. Het is wel wat vervelend dat er geen aan/uit knop is en je de timer niet kunt terugdraaien als je je vergist. Maar da's het enige. Let wel... Niet geschikt voor grote hoeveelheden.

Lienza 01-03-2021

Het product heeft geweldig kenmerk!

Geschreven voor: Philips HD9251

Hij werkt beter dan oud airfyer Tefal. Hij geeft meer knapperig en minder vet.
Makkelijk en de vuil is wel wat iets min punt.

MARMU2 20-02-2021

Excellent produit

Geschreven voor: Philips HD9251

Super produit que je recommande. Il ne fait pas que des frites mais tellement d’autres choses. Et le tout avec très peu de matière grasse voire aucune

een tevreden persoon 24-09-2020

Zeer goede aankoop

Geschreven voor: Philips HD9251

Een compacte en energie zuinige heteluchtfriteuse.
Wij zijn er erg blij mee, zeker prima voor een klein gezin.
Wij zijn met twee, perfecte bitterballen, patat en warme broodje voor ontbijt.

Gieltje01 20-08-2020

10 jaar dagelijks gebruik, geweldig!!

Geschreven voor: Philips HD9251

Ik ben inmiddels al 10 jaar in het bezit van een witte airfryer. Hij wordt bij mij dagelijks gebruikt. Staat op de aanrecht, want dat is het fijnste. Ideaal voor van alles en nog wat in af te bakken. Kip, buiklapjes, friet, snacks, vis, witlof met ham en kaas in het pannetje.