Philips HD9262 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips HD9262 op Kieskeurig.nl.

KvdL 27-03-2020

Eenvoudig, snel en lekker!

Geschreven voor: Philips HD9262

Wat een uitkomst is de Philips Essential Airfryer XL HD9260/90. Hij is binnen no-time op temperatuur waardoor hij sneller werkt dan mijn oven en ook nog eens eenvoudig in gebruik. De smaken van de producten die ik erin klaar maak zijn bovendien uitstekend. Over het algemeen moeten de producten wel iets langer in de Airfryer dan op de verpakking is aangegeven om ze knapperig te maken (bijvoorbeeld bij patat), maar dat vind ik niet storend. Alle onderdelen kunnen na gebruik namelijk in de vaatwasser, waardoor er weinig tijd nodig is om het apparaat schoon te maken en deze extra minuut bereidingstijd alweer is teruggewonnen. Minpunt vind ik het losse snackdeksel die over het 'mandje' geplaatst kan worden om te voorkomen dat losse onderdelen van het eten door het apparaat worden 'geslingerd'. Dit deksel wordt vanzelfsprekend warm tijdens de bereiding van het eten en moet vervolgens op een wat onhandige manier met bestek of een tang van het mandje worden getild alvorens het eten uit het mandje kan worden gehaald.

Angeren 08-06-2021

Zeer prettig in gebruik en erg lekker

Geschreven voor: Philips HD9262

We hadden onze bedenkingen vooraf maar de smaak is perfect. Snelheid en de vele mogelijkheden zijn zeer prettig

T.Kreeft 26-05-2021

Eten niet vet maar binnenkant airfryer wel.

Geschreven voor: Philips HD9262

Eerst een dure airfryer gehad waar na 3 maanden het mandje er niet meer uitzag. Nu op 11 juni 2020 - dus nog geen jaar geleden deze gekocht voor 189,00 euro. Na bijna een jaar regelmatig gebruik is het mandje wel schoon maar zit de binnenkant vol aangekoekt vet en is niet schoon te maken. Schande en dat daar geen rekening mee wordt gehouden. Nooit zal ik nog een airfryer kopen.

Pluspunten

• Mandje mooi schoon.
  • Buitenkant mooi schoon.

Minpunten

• Vet van 11 maanden zit aan de binnenkant.

Wim Kok. 17-02-2021

Het nieuwe koken.

Geschreven voor: Philips HD9262

Iedere week proberen we nieuwe gerechten en we worden iedere keer verrast met de mogelijkheden. We hebben tot nu toe geen seconde spijt van deze aanschaf.

Karmaharma 22-01-2021

Apparaat heeft vaste plaats in de keuken veroverd.

Geschreven voor: Philips HD9262

Fijn apparaat met eenvoudige bediening. Het bakken van verse frietjes was even zoeken naar de juiste instelling maar daarna: nooit meer frituurvet. Tip: volg ook voor andere gerechten niet klakkeloos het één of andere recept maar ga eerst voorzichtig wat experimenteren en noteer de gebruikte instellingen voor later gebruik.

AJBkkrs 11-01-2021

Het is een goed product, snel op temperatuur.

Geschreven voor: Philips HD9262

De fryer is groot en neemt ruimte in, maar is erg snel op temperatuur.
Jammer dat er een beperkt aantal accessoires voor beschikbaar is.

Gui50 09-12-2020

Eenvoudig, handig en lekker

Geschreven voor: Philips HD9262

Het toestel is eenvoudig te programmeren, temperaturen en tijd die in het bijgeleverde boekje vermeld zijn kloppen, geen vetdampen en -spatten zoals bij een friteuse, ook het bereiden van andere gerechten dan afbakken is mogelijk (bijv. quiches) en het resultaat is mooi van uitzicht en smakelijk, onderhoud is beperkt.

Anoniem 28-10-2020

Geweldig apparaat!

Geschreven voor: Philips HD9262

Eerst had ik de airfryer Viva, deze was al ouder en aan vervanging toen. Toen deze gekocht. Net iets meer ruimte in het mandje. Erg gebruiksvriendelijk, makkelijk schoon te maken, snel op temperatuur, zeer tevreden met deze aankoop!

karkoets 27-09-2020

Wat een uitvinding

Geschreven voor: Philips HD9262

Aan een iedere die de Airfrayer alleen maar gebruik om patat te bakken zo jammer.... je kunt er zo veel meer mee doen

Nicole345 06-04-2020

Super product, bijna dagelijks in gebruik!

Geschreven voor: Philips HD9262

Wat zijn wij blij met deze Philips Airfryer, deze gebruiken we dan ook ongeveer elke dag. Van afbakken tot broodjes in de middag, tot het bereiden van aardappels/vlees in de avond. Bediening van het apparaat gaat erg makkelijk, het apparaat is goed schoon te maken en er kan lekker veel in deze XL variant.

MarkVG92 02-04-2020

Geweldig alternatief voor friteuse en oven!

Geschreven voor: Philips HD9262

Ik gebruik sinds een aantal weken de AirFryer. Wat een geweldig product! De frietjes en de aardappeltjes komen er veel gezonder (minder vet) en knapperig uit. De schoonmaak van het apparaat is bovendien erg eenvoudig (alle onderdelen kunnen in de vaatwasser). Design en gebruiksgemak van de Airfryer zijn mooi en eenvoudig. Kortom, het perfecte alternatief voor friteuse en oven.

Mustang1975 31-03-2020

Eenvoudig te bedienen

Geschreven voor: Philips HD9262

Apparaat is zeer eenvoudig te bedienen. Mandje en binnenbak kunnen in de vaatwasser voor een eenvoudige schoonmaak. Met de maximaal 1,2 Kg portie zeker geschikt voor een meerpersoonshuishouden.

9Lars8 29-03-2020

Top apparaat

Geschreven voor: Philips HD9262

Ik heb deze airfryer nu een paar weken in gebruik.
En ik ben zeker niet teleurgesteld. De Airfryer is namelijk super makkelijk in gebruik en ziet er ook nog eens mooi uit.

De Airfryer maakt wel iets meer geluid dan verwacht, maar dit is niet heel storend.

Na het gebruik van de airfryer zijn alle onderdelen makkelijk schoon te maken (onderdelen kunnen in de vaatwasser), dit vind ik persoonlijk een enorm plusplunt!

Met deze airfryer heb ik oa Friet, biefstuk, nacho’s, cake, aardappelen, vis en snacks klaar gemaakt. Alles heeft gesmaakt zoals je het zou verwachten.

Al met al een top apparaat!

Daisy! 28-03-2020

Fijn en makkelijk apparaat!

Geschreven voor: Philips HD9262

De Airfryer is erg makkelijk te gebruiken. Het apparaat is snel opgewarmd en het is makkelijk te bedienen. Je kan er ontzettend veel verschillende gerechten of eten in maken en dat maakt het fijn. Bij de frietjes lijkt het zelfs net alsof ze uit de frituurpan komen, erg lekker! Ook pizza gaat erg goed. :-)

L. Wessel 28-03-2020

Wat een topper qua grootte, echt XL

Geschreven voor: Philips HD9262

We hadden al een klein half jaar een kleine Silvercrest airfryer. Maar wat is deze Philips Essential AirfryerXL dan een mooie opvolger. Mooie grote bak, fijn tip toets menu en best wel stil. Zeker een aanrader!

Melten 26-03-2020

Geweldig product

Geschreven voor: Philips HD9262

Hij is gemakkelijk te gebruiken. Ik frituurde altijd, maar ben blij nu iets te hebben waar je reuze blij van kunt worden. Je kunt hier alles mee,snacks,vlees koken en bakken. Super apparaat,snel klaar wel.

Product tester 25-03-2020

Prima product. Aanrader!

Geschreven voor: Philips HD9262

De Airfryer werkt uitstekend. Je maakt er op een eenvoudige manier smakelijke maaltijden mee klaar. Vlees, broodjes, groenten en snacks (mits de ovenvariant gebruikt wordt) smaken prima!

Qghqjmqm 25-03-2020

Erg goed

Geschreven voor: Philips HD9262

Erg gebruiksvriendelijk. De grootte is goed voor bijv 4 personen. Mooie uitstraling. Ik beveel dit product zeker aan.

Scholten 25-03-2020

Heerlijk eten met dank aan de phillips airfryer xl

Geschreven voor: Philips HD9262

.Ontzettend blij zijn wij met de Philips airfryer xl. Er past genoeg in voor ons gezin en het maakt de heerlijkste gerechten klaar. Van lekkere bruin gebakken afbakbroodjes (zie foto) tot heerlijke warme maaltijden. De phillips airfryer xl maakt koken een stuk makkelijker.

NK1001567 24-03-2020

Warmt snel op, groot genoeg

Geschreven voor: Philips HD9262

Wanneer je dit product in gebruik neemt, dan realiseer je daarna pas hoeveel er mogelijk is met dit apparaat. Inmiddels kook ik ook eieren, bak ik biefstuk en maak ik diverse harde broodjes erin klaar.

Het apparaat is groot genoeg om voor enkele personen eten warm te maken en is eenvoudig in gebruik. Ook het schoonmaken is eenvoudig, omdat je de delen die vies worden snel eruit kunt pakken.

De oven wordt sinds dit apparaat in huis staat een stuk minder gebruikt, omdat de Airfryer vaak de snellere en betere optie is.