Princess 01.182065.01.001 Aerofryer Oven - Reviews

• Test panel 6.7 okt 2021

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 14 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 01.182065.01.001 Aerofryer Oven op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,7

Kathl1 23-09-2021

Bevalt prima

De afgelopen weken mochten wij de Aerofryer oven testen. Ik was erg benieuwd omdat we al een paar jaar een Airfryer in huis hebben en of dit toch nog net dat stapje extra was.

De eerste indruk was dat het een mooi uiterlijk heeft en een fijne grootte qua inhoud. Ideaal zijn de roosters waardoor je dus verschillende soorten voeding tegelijk kan bakken. Het draadmandje leek in eerste instantie ook handig.

De handleiding is erg summier, dat zou wat mij betreft wat uitgebreider mogen maar het gebruik wijst redelijk zichzelf.

Hij maakt een redelijk lawaai maar dat doet de oude Airfryer ook dus dat zijn we wel gewend. Ideaal is het lampje aan en uitzetten zodat je kan kijken door het grote ruime venster.

De roosters en het mandje zijn hier gewoon in de vaatwasser gegaan en dat lijkt prima te gaan. Verder met een vochtig doekje kan je er snel en makkelijk doorheen.

Het draadmandje helpt om de aardappelproducten mooi rond bruin te krijgen maar helaas is het gebruik zelf wat onhandiger. Er zit een los handvat bij wat slechts op 1 plek bevestigd kan worden, en hij stopt uiteraard altijd aan de verkeerde kant, na wat zoeken hebben we uitgevogeld dat hij nog even kan doordraaien. Maar ook het deksel aan de zijkant is niet ideaal, het zit niet echt stevig vast en als het mandje warm is is het niet mogelijk om het er snel af te halen.

Bakken en braden is prima gegaan, bovenin lijkt het warmer dan onderin. Ook drogen van appels gaat fijn met de droogfunctie.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Roosters
  • Droogfunctie

Minpunten

• Draadmandje
  • Geluid

t*******@g******** 23-09-2021

Mooi Design, heerlijke snacks.

1e indruk bij uit de doos halen is dat het een mooi apparaat is met stevige deur. Gebruiksgemak: Bij 1e gebruik met patat in het mandje heb ik wat gedoe: mandje lijkt niet goed te sluiten en gaat gauw open. Nederlandse handleiding niet erg duidelijk. Dan maar zelf uitproberen. Na 2x heb ik de slag te pakken en weet ik als linkshandige hoe alles goed gaat inclusief wat de rode knop doet aan de linkerkant van de deur. Ook dat het mandje in het midden een soort clip heeft voor het handvat en dat (heel belangrijk) dat klipje bovenaan zit zodat je handvat er in blijft haken.
Het bedieningspaneel is heel handig en wijst zich eigenlijk vanzelf. Er zijn wel 10 voorgeprogrammeerde programma' s Broodjes en pizza vind ik het lekkerst op de onderste richel gebakken: perfecte broodjes incl. Sausijsen - en worstenbroodjes. Snacks gaan prima op de middenrichel.
2 kippenpoten in mandje ging prima, heerlijk gaar : wel zelf de baktijd van dit ingesteld en ingesprayd met olie, ook krieltjes worden heerlijk in de mand. Een visje om zelf te bakken heb ik 3 minuten bijgesteld. De oven maakt een brommerig geluid maar beslist niet storend voor mij. Het lampje wat je kunt aandoen op het display om te kijken of alles naar wens gaat is heel handig.
Schoonmaken is een verademing, wel eerst af laten koelen. Onderdelen kunnen in de vaatwasser en doekje in en over het apparaat en hij is schoon. Ik zelf vind dit een handig en mooi functioneel apparaat. Liever dit dan mijn air-fryer en hij staat veel mooier op het aanrecht dan een air -fryer die er wat lomper uitziet. Gebruiksvriendelijker als je de handigheid door hebt met het rotatiemandje. Kortom een aanrader, al zou ik het voor een gemiddeld gezin 1 met dubbele inhoud nemen, zodat je ook met 4 man kunt eten, misschien een idee voor de makers van Princess. Snacks voor 4 is geen probleem. Met friet wordt dat moeilijker denk ik in zo' n mandje.

Pluspunten

• uitgebreide display
  • Makkelijke reiniging .
  • Rotarymandje maakt heerlijke friet en kip

Minpunten

• Onduidelijke bevestiging van de rotarymand.
  • Onduidelijke handleiding over de rode knop in
  • Sluiting mand kon beter

Gerrie62 24-09-2022

Hallo

Wij hebben gisteren de aerofryer gekocht en mijn vraag is welke kant de losse deksel van het mandje moet want er staat in de handleiding dat het aangegeven is met de L van links maar ik kant dat niet vinden. Ook de rode knop is niet te vinden in de handleiding en waar die voor dient. Ik zou t fijn vinden als je mij daarmee kunt helpen. Gr Gerrie.

s***********@l****** 22-09-2021

Leuk divers klein oventje

Wij hebben dit product gekozen omdat wij nog geen ervaring hadden met een airfryer. Het concept van de Princess aerofryer sprak ons erg aan omdat het apparaat ook als hete lucht oventje gebruikt kan worden. Ook waren wij nieuwsgierig naar de Rotary functie.

Eerste indruk:

Het product kwam binnen in een grote doos. Wij hebben de grootte een beetje onderschat aangezien wij een kleine keuken hebben. Hou hier rekening mee met aanschaffen van dit product. De afwerking is mooi, RVS vooraanzicht met glans zwarte zij/ bovenkant. Een digitale timer met touch screen icoontjes voor de programma's.

In de doos krijg je erbij: 4 bakplaten waarvan 3 geperforeerd om luchtstroom doorheen te laten gaan.
Rotary mandje met een handvat om deze eruit of erin te doen.

Programma's:

Aangezien wij het apparaat best laat binnen hebben gekregen hebben wij direct wat patatjes en snacks Gemaakt. Wij hebben de Friet functie gebruikt en deze bleek net wat te kort. Je kant de oven nog handmatig door laten gaan. De frietjes kwamen er goed uit krokant van buiten, zacht van binnen en niet onbelangrijk lekker van smaak.

Snacks als frikandellen, hamburgers en kip nuggets komen er goed uit. Wel moet je snacks in huis halen die geschikt zijn voor een airfryer.

Wij gebruiken het apparaat toch liever handmatig en niet met de voorgeprogrammeerde programma's. Het is erg simpel en je hebt het snel onder de knie.

Aandachtspunten:

- Verwarmingselement zit boven het eten. Als je broodjes, Pizza of andere gerechten bereid die op een bakplaatje gaan moet je rekening houden dat het niet verbrand.
- Binnenkant van het apparaat word heel heet. Dit is natuurlijk logisch maar kijk uit wanneer je het handvat van de rotary mandje vast wilt maken. Je kan je verbranden.
- Om het rotary mandje los te koppelen van de motor moet je gebruik maken van een rood hendeltje. Ook dit hendeltje kan erg heet worden.
- Machine is ideaal voor een 2 tot 3 persoons huishouden. Zodra je met 4 volwassen personen wilt eten merk je dat hij wat aan de kleine kant is. Afhankelijk van wat je wilt eten.
- Wanneer de aerofryer aan gaat hoor je deze wel. Geluid wat een magnetron maakt maar wel wat harder.

Conclusie:
Het is een leuk apparaat, maar ik vind hem meer passen voor bijvoorbeeld een camping / bungaloopark waar geen oven is. Door zijn diversiteit zal hij dan meer tot zijn recht komen. Je kan hem makkeliijk meenemen en in het keukentje op de aanrecht plaatsen. In huis word het opbergen toch een dingetje hij is net te groot voor in de keuken kastjes waardoor hij in de schuur staat. hij is gelukkig niet heel zwaar om te verplaatsen.

Het is een leuke oventje

Pluspunten

• Word snel warm, nauwelijks opwarm tijd.
  • Meerdere bakplaten bijgeleverd
  • Na aantal keer gebruiken heb je hem onder de knie
  • Bakplaten en mandje mogen in de vaatwasser

Minpunten

• Uitkijken voor de hete onderdelen
  • Geluid die hij maakt
  • Verwarmingselement die dichtbij het eten komt
  • Niet handig op te bergen in huis
  • Toch wat aan de kleine kant voor een groot gezin

Brink86 20-09-2021

Airfryer met lage wattage en handige accessoires

De airfryer van Princess is een prettig apparaat die net even anders werkt dan andere airfryers. Bijv. het mandje vraagt even handigheid om te gebruiken, maar geeft ook mooie knapperige frietjes door het continu roteren! Handig is ook de lade onderin de airfryer die alles opvangt en die je er in en uit kan schuiven om schoon te maken. Zo blijft hij mooi en maak je hem makkelijk schoon.
Heb je behoefte aan meer ruimte dan zijn er een drietal lades om te gebruiken voor bijv. patat of broodjes. Makkelijk in en uit te schuiven. Net als de voorgeprogrammeerde standen voor voedsel, handig!
Wat voor mij echter het meest belangrijke is voor de airfryer is het verbruik (watt), ivm een beperking van het gelijktijdige gebruik. Deze airfryer voldoet perfect met een lagere wattage!

Pluspunten

• Laag verbruik (watt)
  • Handige accessoires

Minpunten

• Gebruik even wennen (mandje bijv) daarna handig!

i****@h****** 18-09-2021

Mooie handige mini-oven, maar te luidruchtig.

De Princess Aerofryer Oven is een kleine oven met een draaiend frituurmandje en 3 bakroosters. Hij heeft een fraai design, makkelijk in te stellen tijd en temperatuur, redelijk makkelijk schoon te houden en de prijs-kwaliteitverhouding is goed. Bij gebruik van het draaiend frituurmandje worden de etenswaren mooi egaal bereid (groot pluspunt)!
Geschikt voor 2 persoons huishouden.
Helaas zijn er ook minpunten te vermelden:
- hij maakt een vervelend, brommend, hard geluid (heel groot minpunt)!
- groter dan een “gewone” airfryer
- NL-gebruikershandleiding klopt niet helemaal. Lastig bij het uitpluizen hoe je het draaiend frituurmandje moet gebruiken
- bereidingstijd is iets langer dan bij een “gewone” airfryer

Pluspunten

• draaiend frituurmandje
  • fraai design
  • prijs-kwaliteit is goed

Minpunten

• luidruchtig
  • redelijk groot
  • voor 2 personen

Sara 18-09-2021

Handig voor een kleine keuken, maar wel luid

Ik heb gekozen voor de aerofryer omdat ik zelf bijvoorbeeld geen frituurpan in huis wil. Een Aerofryer oven is daarom een praktisch alternatief en deze heeft zelfs meerdere functies.

Toen ik hem binnen kreeg was het apparaat groter dan verwacht, desalniettemin vond ik het design erg aantrekkelijk. Ik vind het gebruiksgemak dan ook heel duidelijk dankzij het gebruik van de pictogrammen. Deze hebben gelijk een voorgeprogrammeerde functie, zoals omschreven in de gebruikershandleiding en werken naar behoren bij het bereiden van groente of vlees.

Wat ik minder aan de Aerofryer oven vindt is dat wanneer je de deur opent deze een soort van open valt en de hendel vervolgens lastig te pakken is. Wat ik erg storend vindt is het geluid van de Aerofryer oven tijdens gebruik. Als je tijdens corona niet hebt kunnen vliegen is dit een warm welkom omdat het klinkt alsof je naast de motor in het vliegtuig zit, anders is het vooral irritant.

Tijdens het maken van bijvoorbeeld zoete aardappel patat in de rotisserie was het wel even aftasten qua tijd. De voorgeprogrammeerde functie was gericht op gewone patat, maar dat is uiteraard ook niet gek.

De opvangtray op de bodem heb je ook wel echt nodig, want zeker met de rotisserie mand vallen er veel resten op de bodem. Daarnaast was ik niet tevreden met de lucht die de oven produceerde. Het voordeel van geen frituurpan hebben is de frituurlucht die nu alsnog door het hele huis hing.

Ik kan me voorstellen dat je zou kiezen voor een Aerofryer oven als je bijvoorbeeld geen plek hebt voor een inbouwoven in je keuken en wel van alle gemakken voorzien wilt zijn. Het design, gebruiksgemak en handige functies zorgen ervoor dat dit een uitkomst bied. Echter moet je wel accepteren dat het apparaat veel geluid produceert tijdens het gebruik en ik zou hem zeker in de buurt van een afzuiger plaatsen.

Pluspunten

• Veel functionaliteiten
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Luid
  • Aerofryer stand geeft nare luchtjes
  • Deurtje valt open

Eveline 17-09-2021

Prima aerofryer / oven die doet wat je van hem verwacht.

De eerste indruk van de Princess Aerofryer is matig. De handleiding bij de Aerofryer is erg beperkt en ook niet op alle punten juist. Zo hebben we een tijdje gezocht naar de aanduiding "L" van "links" op het draaimandje. Ook heeft het deurtje wat speling en lijkt het draaimandje fragiel en klein voor een huishouden van 5.

Maar als je met het apparaat aan de slag gaat, dan blijk je ook geen uitgebreide handleiding nodig te hebben, want de werking van dit apparaat wist zich eigenlijk vanzelf.

Programma's
De Aerofryer heeft 12 programma's die eenvoudige te kiezen zijn via de symbolen op de grote display. Mijn ervaring is wel dat de baktijden van deze programma's aan de korte kant zijn. Zowel bij het programma voor de diepvriesfriet als dat van de cake (gebak) hebben wij het gerecht liever iets langer gebakken. Het programma van de pizza was wel helemaal naar onze smaak .

Draaimandje
Zoals hierboven al kort aangeven was de eerste indruk van het draaimandje matig. Het oogt fragiel en ook in het gebruik blijft het een beetje behelpen met het openen van een heet mandje. Toch heeft het zeker wel een voordeel: Je hebt er tijdens het bereiden van het eten namelijk geen omkijken meer naar. De aerofryer zorgt dat de frietjes in het draaimand allemaal gelijkmatig gaar en bruin worden.

Onderhoud en gebruik
Misschien wel het grootste voordeel van de Princess Aerofryer is het onderhoud. Het draaimandje en de vier bijgeleverde bakroosters kunnen in de vaatwasser en nemen hier weinig plaats in. Ideaal dus.

Ook ben ik erg onder de indruk van de weinige reuk die vrijkomt tijdens het bereiden van het eten. Je ruikt het bijna niet en ook de wasem die deze oven is minimaal. Geen kinderhandjes die zich hier aan kunnen branden. Ook de buitenkant van het apparaat blijft koel. De bovenkant meer dan de zijkanten.

Kortom: een prima apparaat dat doet wat je van hem verwacht en waar we nog veel gebruik van zullen maken.

Pluspunten

• schoonmaken van de accesoires
  • venster (en verlichting)
  • standaard programma's
  • weinig condens en kookgeur

Minpunten

• oogt fragiel op punten
  • lage zware geluid van de motor

Mark B 16-09-2021

Prijskwaliteit een voldoende

De aerofryer heeft een mooi design met tip toetsen deze branden op zodra je de oven aan zet. Je kan dan een voorgeprogrammeerd programma kiezen of zelf de tijd of temperatuur instellen.

Kortom makkelijk in gebruik. Jammer dat er geen voorverwarm functie opzit, dit moet je zelf een beetje gokken.
De aerofryer is makkelijk schoon te makken dit komt mede door de bakblaad die je onderin kan plaatsen . Het kijk venster is ook fijn je kan dan zo het gehele bakproces in de gaten houden. Wil je het nog beter kunnen bekijken zit er ook nog een licht functie op.
De bakplaten met gaatjes rooster werken perfect het eten komt er gaar en knapperig uit. De rotatie mand is minder in gebruik. Moeilijk los te krijgen, te plaatsten en er uit te halen.
En het eten komt er klef uit.

Pluspunten

• Makkelijk te bedienen
  • Strak design
  • Het kijk glas is prettig

Minpunten

• Roterende mand is geen meerwaarde

Carlijn 15-09-2021

Een gebruiksvriendelijk praktisch apparaat

Het is een mooi praktisch apparaat met een roestvrijstalen behuizing die drie rails heeft voor de bijgeleverde 3 bakroosters en een vetopvangplaat.

De aerofryer is erg gebruiksvriendelijk, ik heb de gebruiksaanwijzing daarom ook praktisch niet gebruikt (alleen voor het roterende mandje). Het digitale touchscreen vind ik ideaal, het licht op bij gebruik en de 10 voorgeprogrammeerde bakprogramma's zijn een mooi extraatje maar je kunt hem ook simpel handmatig instellen.
Hiernaast kun je door het glazen venster ook makkelijk even in de fryer kijken. Er zit een lampje op die je kunt aanzetten zodat je inhoud kunt bekijken zonder het deurtje te hoeven openen.
Mijn aerofryer is ingesteld op minimaal 80 en maximaal 200 graden.

Het gebruik van het roterende mandje was even wennen en onhandig maar dat ging na een paar keer vlotter. Je moet wel de draaifunctie op het display aanzetten als je het mandje wil laten roteren....

Ik heb er verschillende snacks, pizza's, kip, aardappelgratin en broodjes in gebakken en afgebakken. Bij sommige etenswaren moest je extra tijd instellen, ongeveer 10 minuten omdat het nog niet gaar genoeg was naar mijn zin, bijvoorbeeld het friet en de vegetarische schnitzels.

Wat wel van belang is als je twee tray's tegelijk gebruikt, is dat je de tray's met voedsel omwisselt omdat het voedsel bovenin de fryer sneller bakt vanwege het verwarmingselement wat bovenin zit.

Kortom een erg prettig apparaat die ik vaak gebruik en ook aanraadt.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Touchscreen
  • Inhoud

Minpunten

• Draaimand

Lianne Brouwer 15-09-2021

Aerofryer met vele mogelijkheden

Gebruiksgemak:
Het is een zeer gebruiksvriendelijke aerofryer. Het display is duidelijk (deze wordt verlicht als je hem aanzet), en makkelijk te bedienen. Ook is hij makkelijk schoon te maken omdat alle onderdelen te verwijderen zijn (je kan overal gemakkelijk bij).

Naast de programma's die erop zitten, kan je ook zelf tijd en temperatuur instellen. Helaas wordt hij niet automatisch eerst voorverwarmd als je hem aanzet en de temperatuur instelt, dit moet je zelf doen. Dit betekent een extra handeling, maar dit ervaar ik persoonlijk niet als storend.
Hij piept als hij klaar is, wat erg handig is.

Pluspuntje is het glazen venster. Je kan makkelijk even de inhoud controleren zonder de aerofryer te hoeven openen. Er brandt niet standaard een lampje in de aerofryer, maar er zit een knopje op om deze aan/uit te doen.

Er zitten 4 bakplaten bij, waarvan eentje die je helemaal onderin kan plaatsen om kruimels/vet op te vangen. Dit is heel handig, omdat het schoonmaken na gebruik hierdoor nog makkelijker wordt (geen vet/kruimels in de aerofryer zelf, maar op een uitneembare plaat).

Het draadmandje is niet heel makkelijk in gebruik. Het is wat lastig om het mandje er uit te krijgen aangezien hij dan erg heet is. Ook is het openen door de hitte van het mandje niet heel gemakkelijk.

Het snoer is niet heel erg lang, dus je moet hem relatief dicht bij een stopcontact plaatsen.

Design:
Mooi en strak. Door de vierkante vorm is hij makkelijk in een hoek te plaatsen, zonder dat hij meer ruimte inneemt dan nodig.

Werking:
Verschillende producten komen uitstekend uit de aerofryer. Bij de producten waar de bereiding voor airfryer op de verpakking staat, klopt dit ook precies.

Handleiding:
Persoonlijk vind ik de handleiding niet heel goed. Er staat een afbeelding in met 7 gemarkeerde onderdelen. De lijst somt er echter 8 op. Dit vind ik apart.
Ook geeft de handleiding aan dat er een 'L' op het draaimandje staat zodat je weet hoe deze geplaatst moet worden, maar deze is niet terug te vinden op het draaimandje zelf.
Er wordt niks aangegeven over het voorverwarmen van de aerofryer.

Conclusie:
Heel fijne aerofryer. Ik vind hem zeker aan te raden vanwege de uitstekende werking, en het gebruiksgemak.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • makkelijk schoon te maken
  • hoog gebruiksgemak
  • uitstekende werking

Minpunten

• draaimandje onhandig in gebruik
  • ontoereikende handleiding

Paul van den Berg 14-09-2021

Tegenvallende resultaten

Het display licht pas op als je de Aerofryer oven aanzet en de pictogrammen zijn dan lastig te zien. De frietjes zien er na het standaardprogramma voor friet nog lang niet lekker gebakken uit dus moet je dit programma nog een keer herhalen. Ook het drogen van hele dunne schijfjes banaan was na 4 uur ook nog verre van het beoogde resultaat van bananenchips. Verder maakt deze oven een heel doordringend gebrom. Al met al geen aanrader dus.

Pluspunten

• Mooi compact en strak design
  • Ronddraaiend maandje
  • Drie roosters op drie hoogten

Minpunten

• Overdag is de display lastig te zien
  • Na programma is het product nog niet klaar
  • Geluid is een irritant gebrom

Youss 10-09-2021

Goede prijs kwaliteit verhouding!

Uiterlijk
Het eerste wat opvalt aan de airfryer is dat hij een opening aan de voorkant heeft, ik vond dit een groot voordeel omdat je daardoor makkelijk bij alle plekken aan de binnenkant kon. Daardoor is deze airfryer makkelijk schoon te maken. Ook het verwarmingselement vond ik makkelijk schoonmaken!

Bediening
Het bedieningspaneel/het touchscreen werkt echt top, de toetsen hoef je maar zacht in te drukken en reageren snel. Ook zijn het duidelijke symbolen, bijvoorbeeld friet, kip, vis.
Ik vond de handleiding wel erg beknopt in de uitleg hiervan. Maar zodra je ermee aan de slag gaat spreekt het voor zich.

Programma’s
De airfryer heeft flink wat voorgeprogrammeerde programma’s, zelf vond ik dit erg makkelijk. Echter merkte ik wel bij vrijwel alle programma’s dat het steeds net iets te kort was. Vlees moest altijd wel 5 minuten langer, friet vaak wel 10 minuten langer.

Gebruik
Airfryer is makkelijk in gebruik en je kan er alles in klaarmaken. Waar ik echt vond dat mijn airfryer in uitblonk was het maken van friet. Door het gebruik van een rond draaiend mandje was alle friet even gelijk gebakken en had ik echt de perfecte frietjes!
Wel is het mandje vrij klein, en is het echt een eenpersoons portie. Er zitten verschillende bakplaten bij de airfryer wat makkelijk is voor het bereiden van diverse gerechten.

Kwaliteit
Het bedieningspaneel voelt erg solide aan maar het deurtje vind ik wat fragiel aanvoelen.
Als ik kijk naar de prijs/kwaliteit verhouding kan ik deze airfryer zeker aanraden. Hij heeft een prima vermogen, en ondanks je iets langer moet bakken dan de vooringestelde programma’s zijn de resultaten erg goed.

Pluspunten

• Gelijk gebakken frietjes door gebruik draaimand
  • Touch display werkt goed
  • Voor iets meer dan 100 euro een erg mooie airfryer

Minpunten

• Inhoud is voor 1-2 personen
  • Vooringestelde programma’s iets te kort

p**************@h********** 10-09-2021

Mooi design/onhandig in gebruik!

Wij hebben dit product nu bijna 2 weken getest en we zijn niet erg tevreden over de Aerofryer Oven! Design vonden wij heel mooi maar toen de Aerofryer arriveerde was al meteen duidelijk dat het er op de foto heel ander uitzag vooral ook groter, de Aerofryer is eigenlijk maar heel klein en met een gezin van 6 niet erg handig in gebruik. Het ronddraaiende mandje voor frietjes is erg onhandig ten eerste gaat deze er moeilijk in en uit en als je de frietjes eruit wilt halen moet je oven wanten aantrekken en dan nog verbrand je snel je handen, en om frietjes te maken op de plaatjes gaat eigenlijk niet want die zijn te klein.
vlees,vis en kip gaat op zich makkelijk op de platen die zijn meegeleverd maar zoals ik al zei is het erg klein dus niet geschikt voor meer als 2 personen. Het bedieningspaneel is mooi maar ook niet erg gebruiksvriendelijk. Wel makkelijk schoon te houden met het dichte plaatje wat je overal onder kunt zetten. Al met al in onze ogen is het geen aanrader!

Pluspunten

Minpunten

• Te klein
  • Niet gebruiksvriendelijk

emielo 09-09-2021

een onhandige oven

Ik heb de oven nu een paar weken in gebruik en ben niet echt heel tevreden met de oven. Hij heeft een erg log design waardoor hij niet overal past. Dit komt doordat het verwarmingselement met bedieningspaneel aan de bovenkant zit. Het bedingingspaneel is daarentegen wel erg gebruiksvriendelijk als je een voorgeprogrammeerde optie pakt. Anders is het heel veel klikken voordat je hem hebt gepersonaliseerd. Ook met het gebruik ben ik niet heel tevreden. Hij is erg klein waardoor er niet veel in past en het aerofryer mandje dat bijgeleverd is. Is ronduit niet handig in gebruik, maar dat is te lang om hier in detail te beschrijven. Hij is er moeilijk uit te krijgen als hij warm is en je verbrand je er zelf aan. Wel is hij makkelijk schoon te maken. Dit komt door het bijgeleverde vetopvang traytje dat je er makkelijk uit krijgt. Al met al zou ik deze niet aanraden.

Pluspunten

• kan veel

Minpunten

• onhandig design
  • je verbrand jezelf makkelijk