Inventum GF500HLD - Expert review

Systeem
heteluchtfriteuse
tile-enkel/dubbel
enkele pan
Gezinsgrootte
meer dan 4 personen
  • Best Reviewed nov 2020

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 22 reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum GF500HLD op Kieskeurig.nl.

Met de Inventum GF500HLD kies je voor verantwoord snacken. Je maakt dankzij de mandinhoud van maar liefst 2l in een mum van tijd gerechten klaar voor het hele gezin. Daarbij komen ook de handige display met indicatoren voor resttijd en temperatuur goed van pas. Evenals de acht automatische programma’s. Goed om te weten: met de Inventum GF500HLD maak je veel meer klaar dan enkel snacks. Het koken met hete lucht laat je ook vlees, vis en groente bereiden, uiteraard zonder frituurolie. En als je uitgegeten bent, zet je de uitneembare pan en mand gewoon lekker in de vaatwasmachine.

BesteProduct.nl 08-11-2019
8,1

Inventum GF500HLD: Een grote hetelucht friteuse voor een zacht prijsje

Met de Inventum GF500HLD haal je heel veel hetelucht friteuse in huis zonder te veel geld uit te geven. Er past redelijk veel friet in de pan en de garing is mooi gelijkmatig. Daarnaast kwam dit apparaat als beste naar voren in onze krokettentest. De Inventum friteuse ziet er stijlvol uit met moderne en duidelijke tiptoetsen. Schoonmaken is door de anti-aanbaklaag erg eenvoudig, maar kan een vervelend klusje worden als die laag na verloop van tijd afneemt in kwaliteit.

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Anti-aanbaklaag
  • Makkelijk in gebruik
  • Goedkoop