Princess 182626 - Expert review

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 51 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Princess 182626 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

6,3

BesteProduct.nl 29-01-2018
7,1

Princess 182626 Classic Family Castel: Prima friteuse voor zacht prijsje

De 182626 van Princess is een mooie frituurpan die luxe oogt doordat bijna alles in RVS is afgewerkt. De pan zelf is groot genoeg voor een normaal gezin, daar komt de naam 'Family Castel' waarschijnlijk ook vandaan. Verder is dit model uitgerust met een 'safety oil' filter, waardoor er minder kans is op spatten van vet. Een oververhittingsbeveiliging zorgt ervoor dat het apparaat automatisch uit gaat indien deze te heet wordt. En dat voor slechts 28 euro. Niet slecht Princess! Hij krijgt daarom van mij een kooptip. Er zijn heus betere friteuses te krijg, maar niet voor dit geld. Dus voor de kleine portemonnee zit je met de 182626 best goed!

Lees verder op BesteProduct.nl

Voordelen

• Stevige pan
  • Opbergvak snoer
BesteProduct.nl 14-09-2011

Princess 182626: te hoge temperatuur voor lage prijs

Wil je een grote friteuse maar niet veel geld uitgeven, is de kwaliteit en het gebruiksgemak ondergeschikt aan de pecunia, dan is deze Princess jouw friteuse. Hou je niet van schoonmaken, en wil je een friteuse die het olie tot de ingestelde temperatuur verwarmt (en niet stiekem 11 graden hoger), dan moet je toch echt een andere - duurdere - friteuse kopen.

Lees verder op BesteProduct.nl

Video review

Voordelen

• Opbergvak snoer
  • Stevige pan

Nadelen

• Geen geurfilter