De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Tefal Friteuse Filtra Pro Inox & Design 4 L 3000 W koude zone mechanische timer FR4052 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

Klaske 18-12-2015
Een geweldige pan!
Zeker ook milieu vriendelijk,door de zeef die erin zit.
Deze zeeft de "rommel" eruit,waardoor het vet langer meegaat.

mevr R 04-06-2015
Het is een geweldig apparaat, het frituurt perfect en met de timer weet je precies wanneer het klaar is!

sanderadriaensen 02-06-2015
Erg fijne friteuse. Hij is snel warm. Gaat ook weer uit wanneer de juiste temperatuur bereikt is. Filter is handig om vuil uit het vet te halen. Geluk gehad met de 10 euro terug actie.
Fijn en duurzaam apparaat. Is merkbaar beter dan t wat goedkopere spul. Een aanrader en waar voor het geld.

gratis 01-06-2015
De friteuse lijkt een goede keuze te zijn geweest.

Hij warmt super snel op en het filter onderin vangt alle rommel goed op.

De bak is eruit te halen waardoor we hem makkelijk kunnen schoonmaken en in de afwasmachine kunnen doen.

Over duurzaamheid kan ik nog niets zeggen omdat we hem pas 2x hebben gebruikt. Het ziet er allemaal echter zeer stevig en degelijk uit dus ik maak me daar eigenlijk geen zorgen over.

Al met al een aanrader.

destaefkes 28-05-2015
Goede ketel! Gemakkelijk in gebruik en gebruiksvriendelijk op alle manieren, ook ivm het filter onderin.

rolf024 28-05-2015
had hier voor een Philips frituurpan.ik moet zeggen de frietjes komen
mooier uit de pan en smaken heerlijk pan wordt snel en goed heet. en door zijn inhoud een goede pan frietjes voor mijn familie.

Proffessormc007 06-06-2014
Mooie frituse deze FR405200.
Wat een beest deze frituse, hij is namelijk 3000 watt.
De patat kan je er heel goed in bakken, goed voor meerdere personen die friet willen.
Gaat wel 4 liter olie in.
Het filter onderin is goed, maar zou misschien nog fijner kunnen om nog meer te op te vangen.
Snap alleen niet wat die rare timerklok daar doet, want precies op bv 6 minuten doen, gaat niet.
Maar verder een goed apparaat.

Tenslotte nog een goede tip, koop altijd een pan waarvan de binnenkant van rvs is, dus geen anti aanbaklaag in zit, krijg je alleen dat de pan niet zolang meegaat.
RVS is goed schoon te maken.