Tefal FILTRA One FF1621 - Reviews

3,1

M 02-06-2016 Product kwartaal in bezit

Ballending

3,3
De vent die dit ding bedacht heeft moet er voor straf 100 leeggieten, alles loopt ernaast. verder zie ik geen enkel voordeel van dat rare zeefje in dit orgel.
NIET KOPEN, die van ons gaat de vuilnisbak in, zo te lezen hoeven we Tefal hier niet over te raadplegen.
Gevolg: NOOIT MEER TEFAL !!!.

jansen884 06-12-2015 Product kwartaal in bezit

Niet alleen is deze pan een technisch kansloos apparaat, de service van TEFAL is nog veel beroerder. Op zoek naar een oplossing krijg ik een maand de tip om het mandje maar zodanig te verbuigen dat het wel past.

Op mijn vraag hoe het dan zit met mijn garantie komt vervolgens geen antwoord. Omruilen was geen optie omdat hij al gebruikt was.

Het apparaat is troep, en ik zal nooit meer overwegen om TEFAL rommel te kopen. Ze hebben kennelijk teveel klanten, en van dat probleem wil ik ze graag verlossen. Ik verleen wel service.

jansen884 18-08-2015 Product paar dagen in bezit

Deze pan mag maximaal gevuld worden met zo weinig olie dat een normale kroket vrijwel droog ligt te bakken. Dit is een bijzonder slecht doordacht ontwerp. De instructie van TEFAL is vervolgens dat we de kroket maar regelmatig draaien.

In reactie op deze blunder geeft TEFAL aan de pan op geen enkele wijze te willen terugnemen (de dag na aankoop), daar hij al gebruikt is.

Kennelijk is dit de nieuwe kwaliteitsstandaard van TEFAL, en gaat deze knutselpan direct de prullenbak in. TEFAL komt daar wel tot zijn recht. Troep verkopen zou verboden moeten worden

e.soer 11-08-2015 Product jaar of meer in bezit

3,8
Leuk concept, weinig olie nodig, brede mand zuinig in het gebruik. MAAR. De brede mand die in een ondiep badje olie ligt werkt goed zolang je alleen friet wil frituren. Zodra je kroketjes, bitterballen of kaassouflees bakt die een beetje van hun korstje verliezen gaat het mis. Die restjes vallen niet en een koude zone maar verbranden en gaan later aan bijvoorbeeld je frieten plakken zodat je frietjes bedekt zijn met verbrande stukjes. Heel erg teleurstellend. Na ruim een jaar ben ik het zat en gaat hij de deur uit.

welius 05-02-2015 Product maand in bezit

4,8
Prima pannetje om in te frituren. Helaas lastig vet uit te schenken, doordat pan er niet los uit kan.
Daarnaast is de aan/uit schakelaar een zwak punt. Deze gaat erg snel stuk. De eerste pan met dit probleem laten vervangen, maar de tweede heeft helaas hetzelfde probleem

Geert 007 09-12-2014 Product half jaar in bezit

2,8
Wat een waardeloos ding. In een half jaar twee friteuzes versleten. Bij beide apparaten een defecte thermostaat. Vet werd loei heet en het plastic begon al te smelten. Levensgevaarlijk. Nooit kopen dus!

Frank Scheffer 22-08-2013 Product maand in bezit

Een praktische friteuse TOTDAT het frituurolie eruit moet. Knudde want alles gaat erover en bevuild de omgeving met olie. Absoluut geen doordacht model, want de binnenpan zit vast en er is geen schenktuit. DUS NIET KOPEN