HP Sprocket 200 Printer - Reviews

Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Sprocket 200 Printer op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,7

wh77 09-01-2019

Mooie gadget

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

De Sprocket is een mooi klein apparaatje, waarmee je in een handomdraai kleine fotootjes kunt printen. Het installeren is zo gedaan en met de bijbehorende app kun je de foto's snel bewerken en aanpassen. Wat ook leuk is is dat de foto's geprint worden op een stickervel. Zo kun je ze desgewenst ook ergens opplakken. Een punt van verbetering is de kwaliteit van de foto's, die kan nog wel wat beter. Maar desondanks een leuk hebbedingetje

Pluspunten

• leuke kleine fotootjes
  • handig meeneemformaat
  • app
  • foto is een sticker

Minpunten

• kwaliteit foto's
  • prijs fotopapier

Dincy 03-01-2019

Superleuke gadget om mooie momenten te herbeleven.

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

Deze mini fotoprinter is al supermooi om te zien maar ingebruik is hij pas helemaal bijzonder. Zo’n klein apparaat met zulke leuke mogelijkheden. Mooie duidelijke fotootjes. Op deze manier print je heel snel even een leuke foto, voor je zelf, maar ook bijv. voor familie of vriendinnetjes van mijn dochter. Ik ben er erg blij mee!

Pluspunten

• Klein formaat
  • Hebbeding
  • Makkelijk in gebruik
  • Ziet er mooi uit

Kim 02-01-2019

Leuk en compact apparaat

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

De printer ziet er erg leuk, klein en compact uit. Het verbinden met mijn telefoon ging erg makkelijk. De app spreekt voor zich en is handig in gebruik. Het uitprinten van de foto's gaat erg snel en makkelijk. Het is wel even uittesten welke foto's mooi worden met het uitprinten omdat de foto's iets blauwer worden. Dit kan soms wat gek resultaat opleveren. Een paar kleine minpunten die mij zijn opgevallen: - Na ongeveer 7 foto's achter elkaar uitprinten wordt de Sprocket te warm en moet je even wachten. - De batterij gaat erg snel leeg, maar als je af en toe een foto uitprint is dit goed te doen. Als je meer foto's achter elkaar wilt uitprinten moet je hier rekening mee houden. - De fotootjes trekken best wel snel krom, wat jammer is als je ze wilt ophangen. Al met al een super leuk apparaat. Pluspunt is dat je de fotootjes kan opplakken, erg leuke bijkomstigheid. Kwaliteit van de foto's is over het algemeen goed. Doordat de foto's wat blauwer uitslaan kan de kwaliteit soms wel wat minder ogen

Pluspunten

• Klein
  • Handig in gebruik
  • Leuk uiterlijk
  • Snel

Minpunten

• Kwaliteit van de foto's blauwig
  • Batterijduur

Miejannie 31-12-2018

Leuke gadgat, kwaliteit foto's laat echter te wensen over.

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

Het apparaat ziet er mooi uit, een handzaam apparaatje. Het apparaat is eenvoudig te installeren. Nadat ik de bijhorende app op mijn telefoon had gezet, kon het printen beginnen. Het apparaat is eenvoudig in gebruik. Het is leuk dat je de foto’s kunt bewerken in de app. Wat ik mis, is dat het apparaat tijdig aangeeft dat het foto papier op is. Je komt hier uiteraard wel vanzelf achter, maar het zou prettig zijn als dit signaal eerder gegeven wordt. Ook herkent het apparaat het niet altijd als je nieuw papier hebt geladen. Dan is soms een reset nodig, de informatie om dat te doen, is wel eenvoudig te vinden in de app.

Het formaat van de foto’s is redelijk klein en past bijvoorbeeld goed in je portemonnee of in je hoesje van de telefoon. De kwaliteit van de foto’s is niet super goed. De kleuren komen niet overeen met de afbeelding op de telefoon. De kleuren zijn valer en minder sprekend. Dit maakt dat ik toch niet zo heel erg tevreden ben over dit product. Het is best een leuke gadget, en het is vooral leuk om na een leuke beleving met iemand, snel een foto te kunnen printen en een herinnering zo te kunnen delen, door een foto te geven. Het idee is dus zeker leuk, de kwaliteit van de foto’s is echter minder.

Pluspunten

• Handzaam apparaat
  • Eenvoudig in gebruik
  • Mooie vormgeving en kleur

Minpunten

• Kwaliteit foto's valt tegen

Eva 26-12-2018

Leuk printertje

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

Leuk printertje om je fotos overal, makkelijk uitprinten. Verbinding gaat via bluetooth en je bent al klaar voor printen, super easy. Maar ik was niet helemaal tevreden met de druk kwaliteit.

Pluspunten

• Klein en kompakt
  • Snel fotos uitprinten op sticker papier

Minpunten

• Werk alleen met Zink papier
  • Kleuren zijn donker dan op de toestel

Jeffrey Rabbers 19-12-2018

leuke gadget

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

Erg leuke gadget om te hebben. Makkelijk te installeren en te bedienen. De bijbehorende app werkt ook erg makkelijk en heeft verschillende leuke functionaliteiten. Leuke printer voor op bijvoorbeeld feestjes/ vakantie. De kwaliteit van de afdruk ben ik niet erg tevreden. De kleuren komen naar mijn mening niet mooi tot expressie en blijven wat vaag.

Pluspunten

• afmeting printer

Minpunten

• kwaliteit fotos

GewoonWen 19-12-2018

Leuk ding!

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

Dit is een leuk printertje om meteen je gemaakte foto's uit te printen. Op een feestje meteen genieten van je foto's en uitdelen aan je vrienden! Doet wat t beloofd en is super makkelijk in gebruik!

Pluspunten

• zakformaat
  • lekker snel

Fotofan 17-12-2018

Leuke gadget, fotokwaliteit wat minder!

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

De HP Sprocket is een leuke gadget. De slogan op de doos luidt: let's get this party printed!
Op feestjes kun je ter plekke foto's printen, vanaf verschillende smartphones (de verschillende kleuren van de led indicator geven aan welk printje voor wie is)
De fotootjes hebben een zelfklevende achterkant, leuk om te verwerken in b.v. je bullet journal, of om op schriften of in lockers te plakken. Je kunt 'm ook makkelijk mee op vakantie nemen, hij is erg klein en past bijna in je broekzak!

De app is erg gebruiksvriendelijk, en hier kun je ook nog kaders of teksten in toevoegen. Binnen een paar minuten heb je een toffe afdruk van foto's die normaal op je telefoon blijven staan.

Ik ben helaas wel minder te spreken over de kwaliteit van de foto's..de kleuren zijn echt een stuk minder levendig als op mijn scherm. Mijn Huawei telefoon maakt mooie foto's, maar dit is niet echt terug te zien. Natuurlijk is dat ook te verwachten, de Sprocket is natuurlijk een heel klein apparaatje waar je geen superieure kwaliteit van kunt verwachten. Maar toch: de afdrukjes hebben een wat blauwige gloed en zijn niet superscherp. Ik vind dat jammer, omdat de prijs per printje toch best aan de hoge kant is, het speciale fotopapier wat je moet gebruiken is prijzig. Je hoeft geen cartridges te kopen.

Dus, kort samengevat: koop 'm als je hem voor de fun wil gebruiken, dan zul je niet teleurgesteld zijn! En beter even verder kijken als je gaat voor kwaliteit van je foto's.

Pluspunten

• Gebruiksgemak
  • Formaat
  • Foto's hebben zelfklevende achterkant

Minpunten

• Prijs/kwaliteit

Ilona 15-12-2018

Super toffe gadget

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

Mijn eerste indruk: 'Het is toch onvoorstelbaar dat er uit zo'n klein ding een foto komt.' De HP Sprocket is mooi compact. Prachtig design ( want ja, het oog wil ook wat). Ik vind de info die er bij zit wat summier, maar over het algemeen echt wel makkelijk te installeren voor iedereen. Nou ik ben eens aan het testen gegaan voor de HP Spocket New Editon. Ik maak Project life en scrap albums en werk in Travel Notebooks. Verder zit ik in een designteam om producten te promoten. Dus genoeg mogelijkheden om kleine foto's te gebruiken. Een handig formaat (5cm x 7.6 cm) wat je meteen in kunt plakken. Ik ben erg blij met het gebruiksgemak van de HP Sprocket. Helaas ben ik niet altijd helemaal tevreden over de afdruk kwaliteit. Ik weet dat je foto's er niet zo perfect uit kunnen zien als op je telefoon (Samsung s9 super beeldkwaliteit). Maar soms zijn de foto's soms onscherp of is de afdruk wat fletser van kleur. Erg fijn is dat je met vrienden of familie meteen alles kunt delen en uitprinten. Bijvoorbeeld geweldig voor op vakantie om meteen je reisverslag vast te leggen.

Pluspunten

• Klein compact
  • snel afdrukken

Minpunten

• niet helemaal scherp

MJ134 14-12-2018

Sprocket

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

De Sprocket wordt geleverd in een klein doosje waar hij precies inpast. In het doosje zit een laadkabeltje en 10 sheets fotopapier. Het aansluiten is zo gedaan en de verbinding met Bluetooth kom snel tot stand. Het installeren van de app spreekt voor zich en het printen gaat relatief eenvoudig. Zwart wit foto’s zijn op zich nog redelijk alleen de kleurenfoto’s vind ik zelf erg flets en kwalitatief niet goed. Ook heeft mijn kind met blond haar ineens oranje haar (ala Pipi Langkous) als ik een foto van haar uitprint. Ik heb de troubleshoot op de HP website gedaan alleen heeft het helaas geen effect gehad op de kwaliteit van de foto’s. Ik heb zelfs na contact te hebben gehad met de klantenservice een refurbished Sprocket gekregen om te testen. Helaas is daar de batterij niet goed van dus printen lukt vaak niet omdat hij dan aangeeft dat deze opgeladen moet worden terwijl hij dat net is. De foto’s mogen van mij echt veel scherper. Ook de kleuren mogen feller. Het lijkt of er een zwarte waas overheen zit. Zwart wit foto’s of foto’s met lichte kleuren zijn redelijk goed. De sprocket is verder een klein handzaam apparaatje die je heel snel even mee kunt nemen. Hij past gewoon in je achterzak en op feestjes of voor een werkstuk, bullet journal of kalender kun je hiermee leuke foto’s printen. De sprocket app is wel echt top. Je kunt veel leuke dingen met je foto doen, denk aan kadertje of een randje in verschillende kleuren en vormen, stickers (kroontjes, snorren, brillen, dolfijnen, eenhorens etc.), filtertje over de foto en nog veel meer. Verder is de Zinc technologie, wat voor Zero Ink staat, helemaal super! Je hoeft dus geen cartridges te kopen die bij mij toch alleen maar opdrogen :-)

Pluspunten

• Klein
  • Handig
  • Leuk voor journal, feestjes
  • Geen cartridges nodig

Minpunten

• Kwaliteit van prints
  • Duur

Kris129 13-12-2018

Mooie gadget voor snelle printjes

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

In een handomdraai print je, op elke plek, waar dan ook foto's van bijvoorbeeld Instagram en Snapchat vanaf je smartphone. Dit allemaal kun je doen na het downloaden van de HP Sprocket app. De foto's druk je af op zelfklevend fotopapier van 5 bij 7,6 centimeter. Van deze fotostickers kun je leuke collages maken en deze opplakken op een unieke plek, zoals ik heb gedaan in mijn locker op school. Om deze foto's nog leuker en aantrekkelijker te maken, gebruik je de app om grappige emoji's, teksten en filters toe te voegen. Bovendien gebruikt de HP Sprocket ZINK printtechnologie, waarmee je foto's afdrukt zonder inkt. Je hoeft nooit meer cartridges te vervangen, alleen maar nieuw papier in de printer te leggen. Tegelijkertijd is dit ook een klein minpuntje, want de HP Sprocket werkt alleen met speciaal HP ZINK papier. Over de kwaliteit van de foto's ben ik heel erg tevreden en kan dan ook deze super handige Sprocket, van harte aanbevelen.

Pluspunten

• snelle printjes
  • handige app
  • klein van formaat om mee te nemen

Minpunten

• alleen geschikt voor HP papier

Karin 12-12-2018

Leuke manier van printen!

Geschreven voor: HP Sprocket 200 Printer

Wat een heerlijk apparaatje is dit! Lekker klein dus handig om op te bergen of mee te nemen. Het is heel gemakkelijk om je telefoon via bluetooth te verbinden met de HP Sprocket New Edition. Als je daarna nog even de Sprocket app download dan kun je al snel beginnen! Foto's van je telefoon of Instagram zijn heel snel gekozen en via de app is er zelfs de mogelijkheid om de foto's te bewerken met een filter of leuk kader. Als de foto helemaal naar je zin is kies je voor 'printen' en na enkele seconden komt je foto eruit! Het fotopapier is zelfklevend dus je kunt ervoor kiezen om je foto ergens op te plakken of je laat het beschermpapier zitten. Ik ben echt super enthousiast over deze leuke en snelle manier van foto's printen!

Pluspunten

• klein en handzaam
  • werkt snel
  • leuke foto's

Minpunten

• vrij duur