HP Sprocket Plus

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Sprocket Plus op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,9

Anoek 26-02-2020

Fotoprinter

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

Klein formaat, handig in gebruik, precies het goede format foto's. Kwaliteit van de foto's absoluut niet naar wens.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Makkelijk te bedienen met app
  • Fijne afmeting van de foto's
  • Geen inkt nodig
  • Papier is niet duur

Minpunten

• Kwaliteit foto's

Anneke 25-08-2018

Moderne versie van de polaroid

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

Het fotootje wat eruit komt is matig van kwaliteit. De kleuren komen niet helemaal overeen. Het is ook wat streperig. Het printen van je mobiele telefoon naar het printertje gaat wel heel makkelijk. Leuk dat je ook stickers toe kan voegen. Als je op zoek bent naar een soort polaroid idee is dit je apparaat! Het is iets betere kwaliteit als een polaroid. Zoek je een printer voor de kwaliteit dan is dit niet het juiste apparaat.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Prijs
  • Kwaliteit

Litysa 25-08-2018

Leuke herinneringen!

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

De HP sprocket is makkelijk in gebruik, zodra je de app gedownload hebt wijst alles zich vanzelf. Leuk dat je de foto’s kan bewerken en iemand meteen een leuke herinnering mee kan geven als je samen een leuke dag hebt gehad. Mijn tiener kinderen vinden vooral het bewerken van de foto’s erg leuk, de frames en stickers zijn ook wel echt een toevoeging, je kan op de foto een persoonlijke tekst achterlaten. De kwaliteit van de foto is wel minder dan die van mijn polaroid camera, het nadeel van een polaroid camera is dat je moet afwachten hoe de foto geworden is en met deze sprocket je de leukste foto’s uitprint en je deze meteen op kunt plakken.

Pluspunten

• Compact
  • Stil

Mo2502 22-08-2018

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

Leuk hebbeding voor de hobby-ist. Makkelijk te bedienen en te koppelen aan telefoon en maakt snel afdrukken.
De afdrukkwaliteit is niet top, maar dat kun je voor deze prijs ook niet verwachten.

Pluspunten

• klein
  • makkelijk
  • prijs

Minpunten

• afdrukkwaliteit

dee dee 20-08-2018

Leuke gadget.

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

De sprocket is mooi vormgegeven. Het is eenvoudig te gebruiken en mee te nemen. De kleine foto's die op sticker papier geprint worden zijn een leuke manier om momenten vast te leggen.

De kwaliteit van de foto valt me echter wel tegen. De kleuren zijn niet mooi en er zitten vaak strepen door de print. Jammer want voor deze prijs had ik ook hogere verwachtingen.

Pluspunten

• mooie vormgeving
  • eenvoudig in gebruik
  • makkelijk mee te nemen

Minpunten

• prijzig
  • kwaliteit foto's zijn slecht

Angelique1985 17-08-2018

Leuke gadget, kwaliteit afdrukken matig

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

Leuke gadget! Alleen is het fotopapier (Zink) erg duur en komen de kleuren niet echt goed overeen tussen de daadwerkelijke foto en de fotoafdruk. Ook gaat de batterij niet super lang mee.
Design is wel mooi, en makkelijk mee te nemen! Ook de app is makkelijk in gebruik en kun je de fotos nog eenvoudig mee bewerken.

Pluspunten

• design
  • formaat

Minpunten

• afdrukkwaliteit
  • batterijduur

Icjwerf 15-08-2018

Leuke gadget, kwaliteit print valt wat tegen

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

Mooi design. Gemakkelijk mee te nemen. Gemakkelijk in gebruik. Snel een leuke foto printen die ook meteen een sticker is. Kwaliteit valt helaas wat tegen. Kleuren niet zo mooi als de echte foto. En sommige streperig. En dat in voor in verhouding een prijzige foto.

Pluspunten

• Handzaam
  • Snel een foto printen
  • Foto is een sticker.

Minpunten

• Kleuren vallen tegen
  • Streperige foto’s
  • Vrij prijzig in gebruik.

ijram 14-08-2018

Leuk speeltje

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

Zoals mijn dochter zegt een leuk speeltje. App downloaden, foto maken en bewerken. Verbinding met Bluetooth maken en printen. Heel simpel. Jammer is dat de kwaliteit van de foto’s tegenvalt.

Pluspunten

• Gebruiksgemak

Minpunten

• Kwaliteit foto’s

Miejannie 13-08-2018

Leuke gadget!

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

Het leek mij vooral leuk om momenten die je meemaakt even uit te printen en dan een fotootje als cadeau aan iemand te geven. Dit is dan ook vooral waarvoor ik het gebruik. Een leuk moment met een vriendin, mijn moeder, een verjaardag enzovoort.
Het is dan leuk om een herinnering te delen en weg te geven.

Het apparaatje oogt erg goed. Ziet er mooi uit en is niet erg groot. Je kunt het gemakkelijk meenemen. Het apparaatje werkt goed, is redelijk snel en de foto komt er netjes uit. De kwaliteit van de foto is niet te vergelijken met reguliere foto's. De kleur is minder goed, wat flets en ook lijken er wat strepen op de foto's te zitten. Toch is het wel een leuke gadget en het is maar net welk doel je hebt met het apparaatje. Ik weet niet of de foto's lang mooi blijven, daarvoor heb ik het te kort. Wel is het erg leuk om foto's zo weg te geven en herinneringen te delen. Met de app kan je eenvoudig wat tekst of een plaatje / kader invoegen, wat het nog persoonlijker kan maken.

Ik zou het product aanbevelen voor iedereen die het leuk vindt om zo foto's te delen en herinneringen te verspreiden. Het zijn geen foto's om in je album te plakken, de kwaliteit is dan gewoon minder goed.

Pluspunten

• Handzaam product
  • Mooie vormgeving
  • Eenvoudig herinneringen uitdelen

Minpunten

• Kwaliteit van de foto's is niet super

Sanfromthemountain 08-08-2018
  • Product gekregen

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

Leuke gadget om er zomaar bij te hebben, niet functioneel, gewoon leuk. Past zo in mijn handtas. Ziet er mooi uit. Fotovelletjes zitten ín het apparaat, das handig. Via Bluetooth gemakkelijk een fotootje geprint.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Mooi klein
  • Fotovellen zitten ín het apparaat
  • Foto's zijn opplakbaar

Minpunten

• Duur
  • Kwaliteit mag beter
  • Geen glanspapier

Melaniev 07-08-2018

Mooi formaat printer, slechte afdrukkwaliteit

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

Formaat van de printer is super! Handig om mee te nemen, klein en niet niet zwaar. De printer is super makkelijk te bedienen. De afdrukkwaliteit is alleen verre van mooi. De kleuren kloppen niet, er zitten blokken en pixels in de foto’s waardoor de afdruk echt niet scherp is. Omdat mij vooral daarom gaat dus maar een 2. Hopelijk komt HP met een nieuwe versie met verbeterde afdrukkwaliteit.

Pluspunten

• Klein formaat
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Slechte afdrukkwaliteit

Saints 02-08-2018

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

De app van de sprocket plus is erg makkelijk te downloaden en hierna kan je direct aan de slag. Met behulp van deze app kan je de foto's uitgebreid bewerken, van kaders tot tekeningen toevoegen, tot de foto zwart wit maken en ga zo maar door. Erg leuk en handig! Ik vind het alleen wel jammer dat de foto's in de app haarscherp zijn terwijl dit met het printen niet zo is. De foto's die je uitprint zijn goed zichtbaar maar helaas niet haarscherp.
Het formaat van de printer is ideaal, maar een kleine slag groter dat je mobiele telefoon, dus erg handig om mee te nemen. Daarnaast is de printer ook best snel. In tegenstelling tot een eerdere review is het niet nodig om elke keer het oranje kaartje bovenop te leggen!
Het formaat van de uitgeprinte foto's vind ik wel een nadeel, ze zijn ongeveer een 0.5 cm breder dat een bankpas, dus passen helaas niet makkelijk in je portemonnee of telefoon hoesje, erg jammer want juist dat zijn de plakken om dit formaat foto's te bewaren.
Al met al ben ik erg tevreden over deze printer!

Pluspunten

• Handig formaat
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Kwaliteit foto's

Teebee 01-08-2018

Mooi design, makkelijk in gebruik

Geschreven voor: HP Sprocket Plus

Erg mooi design. Makkelijk in gebruik en compact om mee te nemen. Leuk om direct foto’s te kunnne printen . Ik zou het niet gebruiken om complete foto albums mee te vullen. Daar vind ik de kwaliteit van de foto’s niet goed genoeg voor. Maar ben tevreden en heb er al veel lol mee gehad!

Pluspunten

• Compact
  • Gebruiksvriendelijk

Minpunten

• Kwaliteit fotos
  • Prijs fotopapier