HP Sprocket

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Sprocket op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

9,5

Bregt 20-02-2018

Lekker klein formaat, ideaal voor onderweg

Geschreven voor: HP Sprocket

Ontzettend fijne mini printer. Qua kleur print hij mooi. Voordat je het aanschaft moet je wel goed bedenken wat je ermee wil gaan doen. Zo gebruik ik hem om plaatjes uit te printen vanuit mijn fotogalerij, pinterest of Facebook en dan nog speciaal om die plaatjes te verwerken in een bullet journal. Bullet journaling is iets wat enorm in opkomst is op t moment. En daar is de Sprocket prima voor geschikt. Bedenk dus wel dat je geen 10x15 foto’s kan afdrukken en dat ook het zink fotopapier wel prijzig is. Dus wel zeer selectief printen. Maar het is een enorm handig en fijn apparaat. Wat is er nu leuker dan ter plekke op je vakantie je foto’s uit printen en in je journal of fotoboekje plakken. De achterzijde van de foto’s hebben een plak laag, dus de keuze is aan jou. Inlijsten of inplakken.

Pluspunten

• Handig formaat
  • Mooie scherpe foto’s

Minpunten

• Prijzig fotopapier

Mountnl 03-02-2018

Super leuk fotoprintertje

Geschreven voor: HP Sprocket

Heb hem cadeau gekregen en echt super blij mee. Makkelijk verbinden met de app en je kan ook zelf de foto nog daarin bewerken. Ik ben er blij mee

Pluspunten

• Lekker klein
  • Makkelijk in gebruik
  • Foto’s zijn stickers