Canon SELPHY CP1200

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Canon SELPHY CP1200 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

patje 08-03-2017

leuk klein printertje

Geschreven voor: Canon SELPHY CP1200

Leuke printer voor weinig geld om gelijk je foto's mee aftedrukken.
De prints zien er goed uit je kan hem ook gemakkelijk meenemen voor bv. een feestje om daar gelijk foto's te printen.

Paul van Houwelingen 18-01-2017

goede levensduur..

Geschreven voor: Canon SELPHY CP1200

Ik schrijf over een broertje van dit product, canon selphy CP720. Gevonden , járen geleden in een oud papierbak, weggegooid door.. tja, geen idee. Een sufferd in ieder geval, want het is een klasse apparaat. Toen we hem gevonden hadden hebben we hem gebruikt voor een aantal fotootjes. Het papier gaat vier keer door het apparaat heen en bij elke toer zie je de toegevoegde kleur, dus ook de toegevoegde waarde.

Nu, na een paar jaar, inmiddels opa en oma geworden, vonden we het apparaat weer in de kast. Snel een paar foto's op een schijfje gezet en printen maar. Vanaf het éérste exemplaar, weer een heldere goede afdruk. Ik ben onder de indruk. Het papier is nog steeds te bestellen dus... Ik neem aan dat de CP1200 minstens zo goed en misschien wel beter is.

Pluspunten

• Blijkbaar degelijk
  • Goede kleuren
  • eenvoudig te gebruiken

Minpunten

• ???