Fujifilm Instax Share SP-1

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 3 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Fujifilm Instax Share SP-1 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,5

Iwan de B 20-01-2017

waanzinnig ding

Geschreven voor: Fujifilm Instax Share SP-1

Supervet ding. Ik heb zelf de instax mini 8 camera en heb deze nu een paar keer gezien en denk dat ik er maar voor ga. Maar Bol.com is niet hellemaal correct bij het bolletje met een prijs van meer dan 300 euro terwijl hij de helft is bij Hema.nl (alleen daar nu niet op voorraad).

Annemieke 22-11-2016

Super leuk printertje

Geschreven voor: Fujifilm Instax Share SP-1

Helaas ging mijn instax binnen een jaar stuk. Hij deed het zo ineens niet meer. Maar ik kreeg mijn geld zonder problemen terug bij de hema. En ik wil toch weer een nieuwe, want het is echt een super leuk en handig ding. Klein, makkelijk mee te nemen en een leuk formaat foto's. Ideaal voor scrapbooken on the road.

Pluspunten

• Super compact

Minpunten

• Ging snel stuk

KY 20-02-2016
Geschreven voor: Fujifilm Instax Share SP-1

Het is een leuke ding! Je kan zelf bepalen welke foto je wil uitprinten!!! Kwaliteit is goed maar kan altijd beter!