HP Sprocket Plus fotopapier-20 zelfklevende vellen/5,8 x 8,7 cm (2,3 x 3,4 inch) - Reviews

Beste deals -9% prijsdaling

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de HP Sprocket Plus fotopapier-20 zelfklevende vellen/5,8 x 8,7 cm (2,3 x 3,4 inch) op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

5,6

Litysa 27-08-2018

Best prijzig

Het leuke is dat er een stickerachterkant aan zit, je kan ze overal netjes op plakken, de kwaliteit van de print is redelijkgoed, natuurlijk niet zo helder als een print die je besteld maar de foto is zeker mooie kwaliteit.
En leuk om je momenten meteen te kunnen delen en mensen een herinnering mee te kunnen geven aan een leuke dag, ik vind het papier alleen wel prijzig en er past maar 1 setje van 10 stuks in de hp sprocket.

Pluspunten

• Sticker achterkant

Minpunten

• Prijzig

Anneke 25-08-2018

Moderne versie van de polaroid

De printvellen zijn eenvoudig in gebruik.
De kleur van de digitale foto en de daadwerkelijke print komen niet overeen.
De foto is streperig.

Pluspunten

• Eenvoudig in gebruik

Minpunten

• Matige kwaliteit
  • prijs

Sylvers 25-08-2018

Het papier wordt geleverd in folies van 10 stuks, inclusief smartsheet. De smartsheet en het papier laad je eenvoudig aan de achterzijde in je Sprocket plus en daarna kun je direct de eerste foto laten afdrukken. De smartsheet wordt eerst gescand en uitgeworpen en daarna wordt je foto afgedrukt. Heel eenvoudig. De foto's zijn direct droog als ze uit de printer komen. Ze hebben eveneens een afneembare laag, waarna de foto ergens op geplakt kan worden. De kwaliteit van de foto's valt mij erg tegen. Alle foto's hebben een fletse indruk. Ze zijn licht van kleur en het is alsof er een roze zweem overheen hangt. Ook vooraf corrigeren van de foto's (donkerder of meer contrast) helpt niet om dit te voorkomen. Ook zijn er regelmatig strepen op de foto's te zien. Ik weet niet of dit aan de printer of aan het papier ligt, maar aangezien deze combinatie dit resultaat geeft zou ik het niet zonder meer aanraden. Voor jongeren is dit misschien gewoon leuk, foto's maken met je mobiel en des gewenst printen al dan niet met een leuk kadertje of plaatje. Voor het plakboek, een foto liefhebber of gewoon kritische gebruiker, dan kun je beter op en andere manier foto's printen.

Pluspunten

• Snel klaar
  • Sticker

Minpunten

• Prijs per foto
  • Kwaliteit
  • Fotokwaliteit!

Mo2502 22-08-2018

Mooie fotostickers

Papier getest in combi met bijhorende printer. Formaat papier is klein. papier ziet er mooi glanzend uit.Plakt erg goed. Leuk om te gebruiken in hobby-projecten. Kwaliteit van de afdrukken is niet helemaal top, maar dat kan ook aan de printer liggen.

Pluspunten

• Leuk formaat

Minpunten

• kwaliteit afdruk

ijram 14-08-2018
Dochters zijn erg positief dat het stickers zijn en ze plakken ze overal. Het formaat en de kwaliteit vallen tegen.

Pluspunten

• Stickers

Minpunten

• Kwaliteit

Miejannie 13-08-2018

Het papier is in kleine pakketjes verkrijgbaar en eenvoudig in het apparaatje te plaatsen. In het doosje zitten twee pakketjes van 10 stuks. De kwaliteit van de afdrukken is niet super goed. Het is niet te vergelijken met een reguliere foto afdruk. Zo zitten er wat strepen op het papier na het printen en ziet de foto er wat minder kleurrijk uit als op de telefoon. De kwaliteit van de foto zou ik als matig beschouwen. Wel is het erg leuk om op een eenvoudige wijze foto’s uit te delen, ze kunnen ook als sticker worden gebruikt, wat leuk is voor bijvoorbeeld in een agenda of schrift. Hierdoor kun je eenvoudig een foto bij je bewaren.

Pluspunten

• Handig formaat
  • Leuk om als herinnering uit te delen na afdrukken
  • Ook als sticker te gebruiken

Minpunten

• Kwaliteit foto's niet erg goed
  • Kleuren flets en doffer dan op telefoon
  • Prijs wel hoog voor aantal afdrukken

Will88 07-08-2018

Leuk formaat, mooie glans

Het foto papier is wel heel mooi maar krult om na het printen en is erg duur. Maar het is wel een leuk hebbe formaat voor als je een aantal fototjes klein afgedrukt wil hebben. Voor de liefhebber dus. Iets groter dan een polaroid fototje. Leuk vind ik ook dat het tegelijk als je wil een sticker is.

Pluspunten

• Mooie glans
  • Leuk dat het een sticker is

Minpunten

• Korrelige foto
  • Krult bij de randen

Mve11 07-08-2018

Het papier is mooi glanzend en heeft een goede stickerlaag. De kwaliteit van de afdrukken is slecht, kleuren kloppen niet, er zitten blokken en pixels in waardoor de afdruk verre van scherp is. Ik weet niet of dit aan het papier of de printer ligt.

Pluspunten

• Mooie glans

Minpunten

• Slechte afdrukkwaliteit

dee dee 05-08-2018

Leuke gadget. makkelijk te gebruiken, handzame formaat

Het is makkelijk te gebruiken. Leuk dat het stickers zijn. Een snelle manier om herinneringen vast te leggen. De kwaliteit van de foto's vallen wat tegen. Er zijn strepen op foto's zichtbaar en sommige screenshots worden niet volledig afgedrukt.

Pluspunten

• prettige formaat
  • makkelijk te gebruiken
  • het zijn stickers

Minpunten

• prijzig
  • foto kwaliteit is wat minder

DootjeDo 04-08-2018

Prima fotosticker papier, wel prijzig. Makkelijk in te laden in de Sprocket plus. Kwaliteit van de print is redelijk

Pluspunten

• Handzaam
  • Compact

Minpunten

• Prijzig