Bosch HXA090D50N inox - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HXA090D50N inox op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

B. de Wit 26-05-2021

Blij met mijn nieuwe gasfornuis

Geschreven voor: Bosch HXA090D50N inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Mijn nieuwe Bosch gasfornuis, vrijstaand met elektrische oven, werkt prima en heeft een mooi ontwerp. Mijn vorige gasfornuis was ook een Bosch, maar deze nieuwe heeft als extra een lade voor koekenpannen. Ik ben heel erg blij met het nieuwe gasfornuis! De functionaliteit is heel goed, ik geniet er elke dag van als ik kook. Daarom 5 sterren.

B. de Wit 26-05-2021

Blij met mijn nieuwe gasfornuis

D wally 11-04-2021

Fantastisch gasfornuis

Geschreven voor: Bosch HXA090D50N inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Wat zijn wij weer blij met dit mooir gasfornuis! Deze uitvoering en kleur staat super bij de rest van onze keuken. Het fornuis werkt echt super en is goed schoon te houden. Wij zijn er heel blij mee !!!

Anoniem 03-04-2021

De Perfecte kookplezier

Geschreven voor: Bosch HXA090D50N inox

[Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.] Heel erg blij met mijn nieuwe fornuis.
Alles is sneller gaar. De oven zo perfect met alle verschillende mogelijkheden de croissantjes niet aangebrand en mooi gerezen en mooi van kleur. Zeker nu met de paasdagen gaan we genieten met alle mogelijkheden.
De kleur zilver vond ik ook zo mooi ...zo'n mooi fornuis heb ik echt nog nooit gehad.

Beni 31-03-2021

Mooi betaalbaar Gasfornuis

Geschreven voor: Bosch HXA090D50N inox

Ik ben erg tevreden over dit gasfornuis. Ziet er ook mooi uit. Wel 2 min puntjes fornuis is niet zo hoog. En wordt geleverd zonder passend gasslang.