Inventum VFG6034WGRVS - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 31 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Inventum VFG6034WGRVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

RenDvk 20-05-2023

Garantie voorwaarden

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Erg tevreden met het fornuis. Totdat...
Na 1,5 jaar knapte spontaan het glas van de oven tijdens het bakken van een pizza op 220°
Helaas sluit Inventum glas uit op de garantie.
Een nieuwe deur kost €110 en dan moeten we hem zelf vervangen. Even uitvogelen hoe dat moet. Lukt dit niet dan is het fornuis afgeschreven.
De kosten die Inventum vraagt als zij komen voor reparatie zijn bij elkaar net zoveel als een nieuw fornuis kost.

Pluspunten

• Mooi fornuis
  • Fijne oven

Minpunten

• Binnenste Ovenruit sprong binnen 1,5 jaar
  • Inventum sluit glas uit in de garantie voorwaarden

h*******@h****** 12-10-2022

prachtige eerlijke product

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Prijs ,kwaliteit verhouding maar ook om uiterlijk en de veiligheid. De veiligheid zit in het afsluiten van de gas toevoer als je onverhoopt ,door ziekte of vergetentheid ,(Dementie/Alzheimer ) je gas toevoer niet goed hebt afgesloten . Doet deze het voor jou. De bediening is heel gemakkelijk. En 5 jaar garantie ,waarvan 2 jaar ,zonder verdere kosten , het product word om geruild of gemaakt, de 3 jaar betaal je alleen de omruil kosten.

Pluspunten

• veiligeheid
  • mooie aanwinst om te zien.

Majida 21-09-2022

Luxe uitstraling

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Aangeschaft wegens de luxe uitstraling
Makkelijk te bedienen oven met 11 functies
Het stellen op een oneven vloer is zeer makkelijk met de stelpoten
Fornuis werkt ook naar behoren
Zeer tevreden met een prijs kwaliteit en uitstraling

Pluspunten

• Uitstraling
  • Bediening
  • Oven functies

a*********@i********* 22-04-2022

Goed en basic apparaat

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Goed basic gasfornuis. Knoppen voelen wat cheap. Oven werkt perfect. Display is wat onduidelijk verlicht, maar daar kijk je toch niet naar. Mooi uiterlijk!

Pluspunten

• uiterlijk
  • mogelijkheden oven
  • wokbrander

Minpunten

• rooster loopt dwars ipv in de lengte
  • knoppen voelen wat cheap aan
  • display oogt wat 90's aan en is niet helder genoeg

p**********@h********** 23-02-2022

MOOI OGEND EN MAKKELIJK GASFORNUIS.

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Het is gewoon een mooi goed product. Ik heb hem aan mijn vrouw gegeven. Hij is makkelijk schoon te houden en makkelijk in gebruik. Gewoon een mooi fornuis.

Pluspunten

• RVS
  • MAKKELIJK TE BEDIENNEN
  • GOEDE OVEN

Jeff 27-01-2022

Stijlvol gasfornuis met veel functies

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Stijlvol gasfornuis met veel functies. Wij vinden het display erg handig en de oven heeft ruimte genoeg.

Pluspunten

• Veel functies
  • Stijlvol

George Evers 07-01-2022

het gasfornuis is een aanrader

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

De oven ziet er netjes uit de info over het product was goed gisteren hebben we hem uit geprobeerd alles werkt goed het gasfornuis en de oven zijn goed ook het uurwerk werkt goed .Ik ben er zeer tevreden over.

Pluspunten

• de gaspitten
  • oven

Minpunten

• geen
  • geen

GroteMarc 22-09-2021

Redelijk voor deze prijs.

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Het is een redelijk uitgebreid fornuis dat op zowel aard- als propaangas kan branden. De oven is prima. Pandrages zijn stevig maar de rubbers waar hij op ligt smelten er onder vandaan bij de wokbrander. Dan krijgt de pit vervolgens te weinig zuurstof en slaat af. heb dure nieuwe rubbers moeten kopen. Het RVS rond de wokbrander verkleurt ook langzaam door de warmte. De pitten liggen niet erg stevig, als ze iets maar scheef liggen ontsteekt de pit niet. Een mager 6je dus.

Pluspunten

• Over instellingen
  • Vermogen wokbrander
  • Ruime oven

Minpunten

• RVS verkeurd
  • Rubbers pandrager smelten
  • Schuivende pitdeksels

GroteMarc 04-06-2021

Veel opties en instellingen

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Prijs kwaliteit verhouding was de doorslag. Goed stevig RVS fornuis met heteluchtoven oven voor een nette prijs.

Pluspunten

• RVS
  • Prijs
  • Ruime lade
  • Thermische vlambeveiliging
  • Stvige pandragers

Minpunten

• Lade schuifrail, geen lagers

Fam. Mussers 12-04-2021

Goede oven en fornuis

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Handig in gebruik oven heeft veel functies en het ziet er ook nog mooi uit in de keuken. Je krijgt veel waar voor je geld.

P v w 05-04-2021

Gasfornuis

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Het gasfornuis heeft een hele mooie uitstraling is heel handig in gebruik vele mogelijkheden en heeft daarbij ook nog eens 5 jaar garantie een echte aanrader goeie prijs en kwaliteit voor dit apparaat doe hier u voordeel mee

Pluspunten

• prijs
  • kwaliteit
  • uitstraling
  • gebruik

Theo 19-03-2021

Inventum fornuis

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Deze gekocht bij Bemmel & Kroon met order nummer `BKI964229. Na 21 jaar begaf mijn oude trouwe fornuis met oven.
Na gedegen onderzoek van mijn vrouw uitgekomen bij de Inventum VFG6034WGRVS.
Voor de RVS uiterlijk gegaan en niet voor de zwarte.
Vandaag binnen gekomen vlotte levering. Fornuis ziet en voelt degelijk aan met boekje erbij alles uitgeprobeerd en uitgelegd aan de vrouw. Alles is helemaal niet zo moeilijk. Nu dan maar lekker uitproberen en dan smikkelen.

Pluspunten

• Licht van gewicht
  • Uiterlijk

Minpunten

• geen

Gasfornuis 06-03-2021

Gasfornuis toppie

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Hij is erg moo om te zien en de voorkant ziet er mooi uit en hij doet het goed toppie en de prijs vindt ik rederlijk is zijn geld waard

Pluspunten

• Erg mooi

Peter v.d Klos 04-03-2021

vormgeving perfect

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

mooie vormgeving degelijk met veel functies op de heteluchtoven, goede service en vooral het garantieplan

Pluspunten

• mooie uitstraling
  • veel mogelijkheden
  • garantieplan

Marije R. 23-02-2021

Goede prijs-kwaliteitverhouding, makkeijke bediening

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Na 25 jaar begaf de oven van ons oude gasfornuis het. Dus op zoek naar een nieuwe. Na een aantal zoekopdrachten via internet kwamen we uit bij deze Inventum WFG6034WGRVS. Iets breder dan onze oude (60 om 55 cm) en RVS i.p.v. wit. Hij werd al 2 dagen later geleverd. Niet aangesloten, maar daar hadden we ook niet voor gekozen. Met het instructieboekje erbij is het heel makkelijk om het gasfornuis aan te sluiten en de klok in te stellen. De gietijzeren pannendragers zijn heel fijn. Onze pannen glijden niet weg tijdens het koken. Ik hoor dat sommige mensen het jammer vinden dat de sudderpit aan de voorkant zit, maar dat vind ik geen probleem. De oven is heel makkelijk te bedienen met de 2 knoppen voor de standen en de temperatuur. Op de klok stel je het aantal minuten in. Wat ik heel prettig vind is dat de bakplaten in de oven geplaatst worden in een rail. In onze oude oven was dit op twee richels. De bakplaat wilde daar nog wel eens vanaf glijden. Dat is hier totaal niet mogelijk. Onderin zit een prima la waar je de bakplaten kunt opbergen. Wij zijn heel blij met onze keuze voor dit gasfornuis en hopen er nog heel veel jaar plezier van te hebben.

Pluspunten

• makkelijk te bedienen (kookgedeelte en oven)
  • ziet er mooi uit

Minpunten

• nog niet gevonden

Famaurik 12-02-2021

Veel mogelijkheden voor een vriendelijke prijs

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Veel mogelijkheden voor een vriendelijke prijs. Er zitten zelfs functionaliteiten op die we op onze oude fornuis niet hadden. Bijvoorbeeld een automatische gasstop op het moment dat de vlam uit gaat. En een elektrische timer. Yes! Niet meer dat geklungel met de telefoon of zo'n irritante kookwekker. Wat ons wel opviel is dat deze oven een stuk lichter is dan wat we gewend waren. Hij is dan ook een stuk moderner dan onze vorige fornuis. Daardoor zit er iets meer beweging in bij het schoonmaken, maar je merkt er verder niets van bij koken of bakken. Bij installatie kregen we het advies om de oven eerst op volle stand te verwarmen i.v.m. de keramische plaat. We hoorde hem wel af en toe tikken. Wat klonk alsof alle materialen door de warmte nog even moesten zetten. De oven is mooi vierkant van binnen en kan niet mooie en grotere pizza's bakken. Het raster voelt maar smaller aan dan we gewend zijn. Je vergelijkt het tenslotte met wat je had. Er zit één raster bij de oven, maar een tweede is vrij goedkoop. Dus die gaan we bijbestellen. Voor deze prijs heb je een topproduct. We hebben niet veel fornuizen gezien die voor deze prijs, mogelijkheden en goede reviews een oven aanbieden. En ik nog eens met vijf jaar garantie. We hopen dat we er wederom 15 jaar plezier aan gaan beleven.

Pluspunten

• Automatische stop gas
  • Timer
  • Goedkope onderdelen
  • Vijf jaar garantie
  • Veel ruimte aan de achterzijde voor gasslang

Minpunten

• Voelt licht aan
  • Één raster
  • Lade onderin voelt kwetsbaar aan

Hennie 25-11-2020

Invetum Gasfornuis

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Merk en prijs en apparaat stond ons aan. Bekeken en gelijk gekocht. Ben er erg blij mee. Zeker een aanrader
Groeten van Hennie van Texel

Pluspunten

• Ruimte
  • Makkelijk schoon te maken

E 24-08-2020

Mooi design, praktisch in gebruik!

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Mooi design. Ruime oven, en ruime lade voor mijn (omvangrijke) collectie ovenschalen. Op het fornuis kunnen grote pannen goed naast elkaar staan, erg prettig. Ook is deze makkelijk schoon te maken en werkt de bediening eenvoudig. Aanrader wat mij betreft.

Pluspunten

• Ruime oven
  • Makkelijke bediening

Marco 11-08-2020

VFG6034WGRVS een ideaal fornuis voor een goede prijs

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Zeer mooi fornuis met een groot volume oven.
Het fornuis heeft een grote lade onder de oven, een omtrek beveiliging (handig met kleine kinderen), een sterke wokbrander linksvoor welke ruim voldoende vermogen heeft.
Verder voorzien van glazen afdek plaat zodat in dichte toestand een mooi glad oppervlak overblijft.

Pluspunten

• Sterke wokbrander
  • Groot volume oven
  • Grote lade onder de oven
  • Glazen afdekplaat

Minpunten

• Sommige hoekjes op de lade zijn m.i. Te scherp

Dave 10-06-2020

GOEDE PRIJS / KWALITEIT

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Ziet heel mooi uit. Echter zeer goed kwaliteit aangezien het kost. Moeilijk ergens anders een mooi fornuis voor dit geld te krijgen

Pluspunten

• Uiterlijk
  • functies

d.veenstra 01-04-2020

VFG6034WGRVS

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

strakke gasfornuis. makkelijk schoon te maken. heel snel op temperatuur zowel in de oven als in de pan!

Pluspunten

• gietijzer pannenhouder
  • glas afdekplaat
  • snelle service
  • opgeleide en menselijke klantenservice

Minpunten

• glasplaat liever van veiliger materiaal.

Tjalling 28-03-2020

Mooie uitstraling

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Mooie gasfornuis handig in gebruik
Ook doormiddel van de elf oven programma's
Fijne indeling van de gaspitten goeie prijs kwalitijd verhouding

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • De elf programma's

Minpunten

• Geen wokring bij de wokbrander

Kees H. 26-02-2020

Topfornuis met handige ovenfuncties en wokbrander

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Ik was op zoek naar een fornuis met een wokbrander én een ruime oven en toen ik de VFG6034WGRVS van Inventum tegenkwam voelde dat gelijk goed na het lezen van de reviews. Het apparaat werd binnen 1 dag netjes afgeleverd in de keuken en ik was aangenaam verrast door het mooie strakke design. De oven beschikt over een hoop functies die goed beschreven staan in de handleiding en ook zit er een handige baktabel aan de binnenkant van de ovendeur. Je ziet dat het apparaat tot in de details goed is uitgewerkt.

Let wel even op, want tijdens het uitpakken en plaatsen van het fornuis sneed ik mijzelf in mijn hand aan een heel venijnig scherp metalen randje aan de achterkant! Verder ben ik gelijk aan het koken geslagen en erg blij na mijn eerste week gebruik.
e sticker

Kortom: heel erg blij met dit apparaat dat een uitstekende kwaliteit biedt voor deze prijsklasse.

Kim 10-08-2019

Top product

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Vandaag deze top gasfornuis gekocht bij bcc. Zag er goed uit. Mooie grote oven voorlekkere cakes en pizza's

Pluspunten

• Snel warm
  • Grote oven

Wimmel 10-05-2019

Mooi breed gasfornuis

Geschreven voor: Inventum VFG6034WGRVS

Erg fijn om mee te koken. Was wel nog een dingetje om hem te monteren op de gaskraan, maar nu dat gelukt is, werkt hij fijn. Pannen glijden niet weg en de ruime oven biedt mogelijkheden!

Pluspunten

• Breed
  • Grote oven

Minpunten

• Losse moer gaskraan