ETNA FGV560RVS rvs - Reviews

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

NSC 31-12-2016 Product paar dagen in bezit

Prima oven voor een betaalbare prijs

Prima oven, snel op temperatuur met goede bak resultaten. Brood heeft er nog nooit eerder zo mooi uitgezien. Na jaren in een kleine combi/magnetron gebakken te hebben is dit een verademing. De keus viel op deze vanwege de lage aansluitwaarde, de uitgebreide oven functies (timer, hete-lucht), RVS en goede prjs. Geen spijt van.

Pluspunten

• timer
  • hete lucht oven
  • formaat
  • opberglade
  • uiterlijk

Minpunten

• standaard slechts 1 rooster en 1 bakplaat
  • geen handvat aan ovenlade

Benny de Weert 18-12-2016 Product paar maanden in bezit

Goede oven met lage aansluitwaarde

Dit fornuis een paar maanden geleden gekocht en dus al uitgebreid mee kunnen werken.

De pluspunten:
De oven doet erg goed zijn werk en is snel warm.
De oven is ook goed schoon te maken doordat de rekjes direct op de ovenwand schuiven en niet in een apart metalen rekje.

Het kookgedeelte is wat je ervan mag verwachten. Goed schoon te houden en de vonkontsteking werkt snel.

De klep onder het fornuis is stevig gemaakt en erg handig om ovenschalen e.d. op te bergen.

De lage aansluitwaarde (2200 watt) is voor ons de doorslag geweest om voor dit model te kiezen aangezien het niet een eigen groep heeft hier in huis.

De minpunten:
Helaas heeft dit model geen gietijzeren pannendragers maar van bandstaal, gelukkig zijn ze niet te glad. Dit is echter een persoonlijk voorkeur.

De bedieningsknoppen zijn van plastic.

In de tijd dat ik het fornuis kocht was het apparaat gemiddeld nog zo'n € 60 duurder als de goedkoopste aanbieder nu (plm. € 450 tegenover plm. € 390 nu). Dit maakt voor mij wel het verschil met de bandstalen dragers en de plastic knoppen die ik voor €390,- niet als nadeel zou kunnen zien.

Pluspunten

• Goede oven
  • Makkelijk schoon te maken
  • Lage aansluitwaarde (in verhouding)
  • Stevige klep onder de oven
  • Snelle ontsteking van het gas

Minpunten

• Bandstalen dragers (persoonlijk)
  • Plastic bedieningsknoppen

Wybren 13-12-2016 Product paar maanden in bezit

Prima fornuis met een mooie uitstraling!

Dit fornuis gekozen om zijn mooie uitstraling en de vele mogelijkheden waaronder de hete lucht functie!

Wel een probleem gehad met de oven. De monteur van Etna heeft twee keer langs moeten komen. Uiteindelijk bleek er een stekkertje los te zitten. Afspraak maken met Etna voor een monteur ging erg moeizaam en de eerste maand geen gebruik kunnen maken van de oven omdat deze niet warm werd.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Digitaal display

Minpunten

• Service van Etna

mpm 02-12-2016 Product paar dagen in bezit

erg mooie uitstraling

Mooie, strakke vormgeving en oven met veel mogelijkheden. Ruimte genoeg voor de pannen en het staat gewoon heel erg mooi in de keuken. Erg gebruiksvriendelijk, grote oven, goed schoon te houden.

Pluspunten

• uitstraling
  • oven, gebruiksgemak

Bilal B 30-11-2016 Product paar dagen in bezit

Scherp geprijst, premium look ETNA gasfornuis

Zoals gezegd, scherp geprijsd, premium look gasfornuis met electrische ontsteking en digitaal display. Hij is wel minder zuinig dan andere fornuizen maar zeker een mooi alternatief

Pluspunten

• Scherp geprijsd
  • Premium look
  • Electrische ontsteking
  • Digitaal Display

Minpunten

• Minder zuinig
  • Voor de rest tot nu toe geen

Antoine 05-11-2016 Product paar weken in bezit

Gemakkelijke bediening

Dit gasfornuis van Etna is erg gemakkelijk in gebruik en heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De oven is gemakkelijk schoon te houden en/of te maken, dit geld ook voor het kook gedeelte.

• Kwaliteit
  • Bediening

Ab.B 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Een mooie Gas-elektrisch fornuis van roestvrijstaal

Fijn gas-elektrisch fornuis, degelijke kwaliteit, een mooie roestvrijstaal uitstraling. Makkelijk in gebruik en goed schoon te maken ook.

Goede kwaliteit, Goede prijs-kwaliteitverhouding, Eenvoudig te bedienen, Stil, Ziet er goed uit.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Eenvoudig te bedienen
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

flemzip 02-10-2016 Product paar weken in bezit

Prima gas-electrisch rvs fornuis!

Aangezien ETNA al jaren een betrouwbaar Nederlands product is, voor dit merk gekozen. Uitvoering in RVS ziet er mooi uit. Dit fornuis heeft alle belangrijke functies zoals koken op gas, 3 ovenfuncties: onder en bovenwarmte ( voor (banket)bakken ideaal), hete lucht functie en grillfunctie voor een redelijke prijs! Tot nu toe zeer tevreden over de aankoop!

Herman 28-08-2016 Product paar dagen in bezit

Overzichtelijk, goede ovenfunctie.

Dit gasfornuis gekocht voor mij pa van 78 en zelfs hij snapt gelijk hoe alles werkt. De ovenfunctie is makkelijk te bedienen en heeft veel mogelijkheden. Zeker een aanraden...kwa prijs kwaliteit geef ik dit fornuis een 10.

Pluspunten

• Makkelijk in de bediening
  • Mooie afdekplaat
  • Ovenverlichting
  • opbergruimte