ETNA FGV560RVS rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 22 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FGV560RVS rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

AvD 09-01-2017

topper, goed kwaliteit voor schappelijke prijs

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Ziet er prima ui, degelijke kwaliteit, kan er weer jaren tegenaan. Makkelijke bediening, en gebruik.

NSC 31-12-2016

Prima oven voor een betaalbare prijs

Geschreven voor: ETNA FGV560RVS rvs

Prima oven, snel op temperatuur met goede bak resultaten. Brood heeft er nog nooit eerder zo mooi uitgezien. Na jaren in een kleine combi/magnetron gebakken te hebben is dit een verademing. De keus viel op deze vanwege de lage aansluitwaarde, de uitgebreide oven functies (timer, hete-lucht), RVS en goede prjs. Geen spijt van.

Pluspunten

• timer
  • hete lucht oven
  • formaat
  • opberglade
  • uiterlijk

Minpunten

• standaard slechts 1 rooster en 1 bakplaat
  • geen handvat aan ovenlade

Tamara 26-12-2016

Had meer verwacht

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Onze oven ging voor kerst kapot en hebben een nieuwe gekocht. Deze etna. Helemaal blij toen hij afgelopen zaterdag in huis was en helemaal teleurgesteld en zelfs verdrietig toen wij problemen tegen kwamen die niet in de beschrijving stonden. Er stond bij een onder lade om bv je bak spullen op te ruimen. Het is geen lade maar open ruimte met een deurtje. De temperatuur klopt niet met onze termometer. Klok geeft niet de ingestelde tijd weer naar na instellen de dag tijd zodat je niet weet hoelang je eten nog in de oven moet.

Minpunten

• Onderste lade is gewoon open ruimte met een deur
  • Temperatuur klopt niet met onze thermometer
  • Geen weergave van ingestelde oven of kookwekker

Allesisliefde 21-12-2016

Heerlijk fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Het is moeilijk minpunten vinden omdat deze unit een vervanging is voor een middeleeuws exemplaar van 50 cm waar de lucifers nog aan te pas kwamen. Wat een vooruitgang! Deze Etna is mooi en doet allerlei heerlijke dingen voor een zeer schappelijke prijs.

Ik zocht een degelijk gasfornuis met een hetelucht oven. Makkelijk schoon te maken.
Wat een heerlijke maaltijden kan ik hiermee bereiden, en met name de oven is hemels. Genoeg ruimte voor meerdere pannen naast elkaar en een mooie rustige uitstraling. Om blij van te worden!

Benny de Weert 18-12-2016

Goede oven met lage aansluitwaarde

Geschreven voor: ETNA FGV560RVS rvs

Dit fornuis een paar maanden geleden gekocht en dus al uitgebreid mee kunnen werken.

De pluspunten:
De oven doet erg goed zijn werk en is snel warm.
De oven is ook goed schoon te maken doordat de rekjes direct op de ovenwand schuiven en niet in een apart metalen rekje.

Het kookgedeelte is wat je ervan mag verwachten. Goed schoon te houden en de vonkontsteking werkt snel.

De klep onder het fornuis is stevig gemaakt en erg handig om ovenschalen e.d. op te bergen.

De lage aansluitwaarde (2200 watt) is voor ons de doorslag geweest om voor dit model te kiezen aangezien het niet een eigen groep heeft hier in huis.

De minpunten:
Helaas heeft dit model geen gietijzeren pannendragers maar van bandstaal, gelukkig zijn ze niet te glad. Dit is echter een persoonlijk voorkeur.

De bedieningsknoppen zijn van plastic.

In de tijd dat ik het fornuis kocht was het apparaat gemiddeld nog zo'n € 60 duurder als de goedkoopste aanbieder nu (plm. € 450 tegenover plm. € 390 nu). Dit maakt voor mij wel het verschil met de bandstalen dragers en de plastic knoppen die ik voor €390,- niet als nadeel zou kunnen zien.

Pluspunten

• Goede oven
  • Makkelijk schoon te maken
  • Lage aansluitwaarde (in verhouding)
  • Stevige klep onder de oven
  • Snelle ontsteking van het gas

Minpunten

• Bandstalen dragers (persoonlijk)
  • Plastic bedieningsknoppen

Wybren 13-12-2016

Prima fornuis met een mooie uitstraling!

Geschreven voor: ETNA FGV560RVS rvs

Dit fornuis gekozen om zijn mooie uitstraling en de vele mogelijkheden waaronder de hete lucht functie!

Wel een probleem gehad met de oven. De monteur van Etna heeft twee keer langs moeten komen. Uiteindelijk bleek er een stekkertje los te zitten. Afspraak maken met Etna voor een monteur ging erg moeizaam en de eerste maand geen gebruik kunnen maken van de oven omdat deze niet warm werd.

Pluspunten

• Uitstraling
  • Gebruiksvriendelijkheid
  • Digitaal display

Minpunten

• Service van Etna

Raf 12-12-2016

Prima gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Ik was op zoek naar een goeie gasfornuis onder de 500 euro. Na advies van vrienden en collega's kwam ik uit op het merk ETNA. Dit gasfornuis voldeed aan mijn wensen en was redelijk goedkoop. Het aansluiten ging makkelijk en de fornuis ziet er prachtig uit. Ik ben ervan overtuigd dat dit een prima aankoop is!

Pluspunten

• Mooi
  • Goede prijs
  • Boekje met kooktips
  • Glazen deksel

Minpunten

• Gasaansluiting alleen rechts

Hok Ming 09-12-2016

Eerste indruk

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Deze fornuis van etna is makkelijk aan te sluiten en is makkelijk verplaatsbaar. Nadat deze aan was gesloten, was deze makkelijk op zijn plek te zetten. De afdek plaat van glas is stevig en als het moet makkelijk te demonteren.
Na een tijdje in gebruik te hebben kan ik alleen maar zeggen, goede prijs kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• Goed schoon te maken
  • 4 pitten die voldoende warmte afgeeft
  • demonteebare afdek plaats

Minpunten

• Geen standaard gasslangaansluiting. Verloopnippel
  • Veel extra opties, ouderen vinden het lastig

mpm 02-12-2016

erg mooie uitstraling

Geschreven voor: ETNA FGV560RVS rvs

Mooie, strakke vormgeving en oven met veel mogelijkheden. Ruimte genoeg voor de pannen en het staat gewoon heel erg mooi in de keuken. Erg gebruiksvriendelijk, grote oven, goed schoon te houden.

Pluspunten

• uitstraling
  • oven, gebruiksgemak

Bilal B 30-11-2016

Scherp geprijst, premium look ETNA gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV560RVS rvs

Zoals gezegd, scherp geprijsd, premium look gasfornuis met electrische ontsteking en digitaal display. Hij is wel minder zuinig dan andere fornuizen maar zeker een mooi alternatief

Pluspunten

• Scherp geprijsd
  • Premium look
  • Electrische ontsteking
  • Digitaal Display

Minpunten

• Minder zuinig
  • Voor de rest tot nu toe geen

Vince 29-11-2016

Betrouwbare oven en simpel in gebruik

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Een hele simpele te bedienen oven voor kleine hapjes maar ook goed geschikt voor het bakken van heerlijke taarten. Door middel van een hete luchtoven is het ook vrij simpel pizza's te bakken. Krijg je een lekkere krokante bodem. Kortom een aanrader.

Pluspunten

• Simpel te bedienen oven
  • Goed afgewerkt makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Geluid bij gebruik van hete luchtoven

Antoine 05-11-2016

Gemakkelijke bediening

Geschreven voor: ETNA FGV560RVS rvs

Dit gasfornuis van Etna is erg gemakkelijk in gebruik en heeft een goede prijs/kwaliteitsverhouding. De oven is gemakkelijk schoon te houden en/of te maken, dit geld ook voor het kook gedeelte.

Pluspunten

• Prijs
  • Kwaliteit
  • Bediening

Minpunten

• geen

Gerard en Roos 02-11-2016

Snel een nieuw goed fornuis.

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Wij wilden een elektrische oven en 4 gaspitten. We vonden zo'n toestel in de FGV560WIT. Werkt prima: we moesten zelfs een beetje wennen aan het sneller bereiden van onze baksels in de oven. Goed ding.
Jammer dat bij het product niet is aangegeven welke diameter/schroefdraad nodig is voor gasslang en koppelstuk bij welk gaskraantje (moet je allemaal nog bijbestellen).

Pluspunten

• Oven werkt prima

Minpunten

• wokbrander niet echt nodig
  • geen montage bij aflevering
  • geen grillspit

Ab.B 28-10-2016

Een mooie Gas-elektrisch fornuis van roestvrijstaal

Geschreven voor: ETNA FGV560RVS rvs

Fijn gas-elektrisch fornuis, degelijke kwaliteit, een mooie roestvrijstaal uitstraling. Makkelijk in gebruik en goed schoon te maken ook.

Goede kwaliteit, Goede prijs-kwaliteitverhouding, Eenvoudig te bedienen, Stil, Ziet er goed uit.

Pluspunten

• Goede kwaliteit
  • Eenvoudig te bedienen
  • Stil
  • Goede prijs-kwaliteitverhouding

Albert 27-10-2016

ETNA gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Ik heb dit product gekozen om zijn kwaliteit / prijsverhouding.Ben er zeer tevreden over,en zal hem daardoor ook aan iedereen aanbevelen.

Rudolph B. 05-10-2016

Stoer gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Na wat onderzoek hier op kieskeurig vielmijn oog op dit gasformuis. Eerder keek ik naar Bosch en Siemens apparaten van dezelfde prijsklasse. Ik heb voor deze gekozen vanwege het strakke design, de mooie knoppen (nl geen wasmachine uitstraling zoals bij de anderen). Ook de electrische ontsteking is een plus (in dezelfde prijsklasse vaak niet aanwezig) net als de timer. Al met al dus meer waar voor je geld. Ik verheug me op het bakken van de appeltaart!
Na een week gebruit zeer tevreden.

Pluspunten

• aanwezigheid timer
  • aanwezigheid electrische ontsteking
  • strakke design

flemzip 02-10-2016

Prima gas-electrisch rvs fornuis!

Geschreven voor: ETNA FGV560RVS rvs

Aangezien ETNA al jaren een betrouwbaar Nederlands product is, voor dit merk gekozen. Uitvoering in RVS ziet er mooi uit. Dit fornuis heeft alle belangrijke functies zoals koken op gas, 3 ovenfuncties: onder en bovenwarmte ( voor (banket)bakken ideaal), hete lucht functie en grillfunctie voor een redelijke prijs! Tot nu toe zeer tevreden over de aankoop!

Henny 09-09-2016

fijn fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Het is een heel fijn fornuis, lekker breed, dus ik kan alle pannen goed kwijt. Ik kan er heerlijk mee overweg! Mijn eigen gemaakte brood was fantastisch!

Dick 29-08-2016

Mooi fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Het fornuis ziet er goed en robuust uit. Ook is het gebruiksvriendelijk.
Helaas stond er een fout op de site van Expert,zou een gietijzeren wokring bij geleverd worden en er zouden gietijzeren pandragers nij zitten. Dit was helaas niet het geval. We zijn nu bezig met een oplossing.

Pluspunten

• Oogt mooi
  • Overzichtelijk

Minpunten

• Geen lade onderin

Herman 28-08-2016

Overzichtelijk, goede ovenfunctie.

Geschreven voor: ETNA FGV560RVS rvs

Dit gasfornuis gekocht voor mij pa van 78 en zelfs hij snapt gelijk hoe alles werkt. De ovenfunctie is makkelijk te bedienen en heeft veel mogelijkheden. Zeker een aanraden...kwa prijs kwaliteit geef ik dit fornuis een 10.

Pluspunten

• Makkelijk in de bediening
  • Mooie afdekplaat
  • Ovenverlichting
  • opbergruimte

Bert 27-08-2016

Alles voor een goede maaltijd!

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Wij hebben dit gasfornuis van ETNA nu ruim een week in ons bezit en gebruikt.
Onze criteria bij aankoop van een nieuw gasfornuis waren van belangrijk naar minder belangrijk, de volgende:

- Het kookgedeelte en de oven moeten makkelijk te reinigen zijn.
- Het fornuis moet een hete lucht oven hebben.
- Schappelijke prijs
- Het geheel moet makkelijk in gebruik zijn.
- Wok brander niet nodig

Bij bezoek aan de winkel viel na vergelijken ons oog op dit gasfornuis van ETNA.
Het voldeed aan onze criteria en vooral het feit dat het gasfornuis wit is gaf bij ons de doorslag.
Hiervoor hadden wij een wat duurder RVS-fornuis waarbij op den duur duidelijk werd dat het geheel bijna niet meer schoon te houden is, het vuil is veel minder goed zichtbaar. Dus voor ons geen RVS-fornuis meer.
Nu na ruim een week gebruik zijn we uitermate tevreden over onze aanschaf.
Het gasfornuis was makkelijk aan te sluiten. Het geheel ziet er mooi en netjes uit. Het was voor ons even wennen met de bediening omdat bij ons oude fornuis de bediening anders verliep. Ik moest in het begin soms even onder de pannen kijken of de pit nu aan was of niet. In het begin even lastig. De hete lucht oven doet het prima en is makkelijk in gebruik.
Kort gezegd, een degelijk, goed schoon te houden gasfornuis, gemakkelijk in gebruik en zonder al te veel overbodige functies en dat voor en zeer schappelijke prijs.

Hanife 12-06-2016

Waar voor je geld!

Geschreven voor: ETNA FGV560WIT wit

Ik ben recent verhuisd en vanwege kostenoverwegingen was ik op zoek naar een iets goedkoper fornuis. In het verleden heb ik fornuizen gehad die wat meer in een duurder segment bevonden. Uiteindelijk heb ik de Etna FGV560WIT aangeschaft. Ik heb er een aantal gerechten mee gemaakt. Ik kan er kort over zijn: ik ben zeer tevreden met het resultaat. Ik ben met name tevreden over de oven. Het bakt prima, zo had ik onlangs een deegproduct gemaakt(turkse borek) en het was smullen! Verder is het qua gebruiksgemak ook prima!
Al met al is het een aanrader, goede kwaliteit voor een lage prijs!