De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 27 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FGV350RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

l**********@y******* 27-11-2023
Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Deze pas aangeschaft en kan deze zeker aanbevelen prachtig fornuis met meerdere functies . Mooi van uitstraling en gemakkelijk in gebruik.
Werkt goed doet wat het moet doen blij hiervoor gekozen te hebben .
Goed betaalbare prijs kortom een echte aanrader!
webcare-7 30-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk dat je zo tevreden bent met het fornuis. Fijn dat hij makkelijk in gebruik is en dat hij ook doet wat hij moet doen.
We wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Kim
Webcare ETNA

w******@k*********** 05-08-2023

Goede prijs kwaliteit verhouding

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Dit gasfornuis hebben we aangeschaft omdat er weinig keus is in 50cm breed bevalt uitstekend alleen jammer dat er geen opbergruimte in aanwezig is

Pluspunten

• Alles

Minpunten

• Geen opbergruimte

Officiele reactie van Atag 07-08-2023

Beste heer / mevrouw,

Dank je wel voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat je voor ETNA hebt gekozen, jouw feedback betreffende de opberglade nemen wij in onze verdere ontwikkeling.
We wensen je veel kook en bak plezier toe.

Marijke
Webcare ETNA

f*********@h********** 19-02-2022

Prachtig fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Fornuis paar maanden in gebruik, bevalt heel goed. Alles werkt perfect en de oven is heel snel. Wij hebben voor deze formaat gekozen omdat ons keuken klein en smal is. Wij zijn heel tevreden

Pluspunten

• Doet wat hij moet doen
  • Compact en snel

Officiele reactie van Atag 21-02-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze review. Goed om te lezen dat u tevreden bent met het fornuis en deze naar behoren werkt.
Wij wensen u veel kookplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

j*********@h********** 23-01-2022

Etna gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Niet echt slimme ontwerp, waarom geen opbergruimte onderste gedeelte is gewoon dichtgeschroefd.

Pluspunten

• Afmetingen
  • Werkt goed

Minpunten

• Geen opbergruimte
  • Ontwerpfout

Officiele reactie van Atag 24-01-2022

Beste heer / mevrouw,

Dank voor deze review. Zo te lezen is er nog ruimte voor verbetering bij de
FGV350RVS, wij zullen dit doorzetten naar de betreffende afdeling.

Marijke Webcareteam ETNA

d*********@h********** 17-01-2022

Kritisch technisch beken, positieve conclusie

Review
Etna FVG 350 RVS
Waar voor je geld, technisch goed doordacht ontwerp en een uitmuntende service en garantie.
Van boven naar beneden bekeken:

De gehard glazen afdek plaat blijft in geopende staat door het slim ingebouwde veersysteem, veilig rechtop staan. Om het schoon te maken kun je hem er in zijn geheel makkelijk afpakken. Gesloten geeft het een luxe uitstraling.

Pannen dragers zijn keurig van rubbertjes voorzien maar de vier pootjes zullen moeilijk alle vier gelijk de pan ondersteunen. Mijn exemplaar had op een plek te veel ongelijkheid, ( de pan staat dan wat onvast) ik kreeg na mijn mailtje aan Etna/Atag al na drie uur bericht dat ze kosteloos een nieuwe gingen opsturen. Uitstekende service, gelijk aangemeld voor 5 jaar gratis garantie.
De branders zijn slim vormgegeven, branden niet tegen de punten van de pan-drager en de vonkontstekers liggen goed beschermd tegen vuil worden. De bovenkant van de brander wel zorgvuldig centreren anders is de vlam niet regelmatig.( de centrering zou iets duidelijker moeten aanvoelen.)
De thermo koppels werken heel snel , je hoeft de knop maar kort vast te houden 1a2 sec.
De plaat onder de branders is makkelijk schoon te maken, geen richels of schroeven.
Het dashboard heeft voor mij wat erg kleine icoontjes voor de oven bediening, de knoppen zijn groot en makkelijk te bedienen en ook weer schoon te maken. De knoppen zijn symmetrisch, het aanwijs streepje, is klein en dus niet zo duidelijk, zo kan het zijn dat alle knoppen op “ uit” lijken maar het sudder vlammetje staat mogelijk nog aan. (Een duidelijker teken op de knop zou de oplossing zijn)

De van binnen geheel geëmailleerde oven is mooi en makkelijk te reinigen.
De temperatuur regeling van de knop , klopt met mijn losse meter. De ventilator hoor je bij koude oven nauwelijks maar eenmaal op temperatuur is hij duidelijk te horen, dat is wat minder. (Mijn afzuigkap maakt vier keer meer herrie.)
De ovendeur was een verrassing, die kun je met een simpele handgreep helemaal verwijderen om de deur en de oven makkelijk te reinigen. Dat reinigen is overigens heel makkelijk want de binnenkant van de oven deur bestaat uit een vlakke glazen plaat. De buiten kant, wordt ook als de oven lang aanstaat niet zo heet dat je je er aan kunt branden, ook de rest van de oven is goed geïsoleerd zodat er zuinig met de energie wordt omgesprongen.
Opberg ruimte onder de oven kan (eigenlijk) niet benut worden, dat is juist voor kleine keukens (waar dit gasfornuis voor wordt gekocht) een min puntje.
Voor het stellen van het fornuis moet je bij tussen bouw het onderste frontje door middel van twee schroefjes wegnemen, er is dan een zee van ruimte onder het fornuis. Een handige knutselaar maakt een beugeltje, magneetje of contra gewichtje (dat deed ik) en zo is die ruimte redelijk makkelijk toegankelijk en te benutten. Ik snap dat het fornuis weer een stuk duurder zou worden om daar een lade of klep te maken.
Ik ben erg blij met mijn aankoop, dag en nacht verschil met mijn oude gasfornuis. Een heel praktisch sieraad voor mijn keuken. Met vriendelijke groet. Ad

Pluspunten

• Doordachte techniek
  • Mooi gemaakt.
  • Zuinige oven.
  • Makkelijk schoon te maken/houden.
  • waarvoor het geld.

Minpunten

• Ventilator hoorbaar als hij warm is
  • Pandragers niet 100% in een vlak.
  • Icoontjes oven bediening erg klein.

Officiele reactie van Atag 19-01-2022

Beste Ad,
Hartelijk dank voor deze uitgebreide beoordeling. Wat fijn te lezen dat u tevreden bent over het ontwerp en de oven van dit fornuis. Wat goed dat u zich direct gemeld heeft betreffende de pandragers, fijn ook dat u nieuwe pandragers opgestuurd heeft gekregen. Uw feedback nemen wij uiteraard mee om dit fornuis te blijven verbeteren. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

els rath 06-10-2021

Compact fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Een compact fornuis zonder toeters en bellen. Heel prettig om nu eens niet met digitale toetsen te werken.

Pluspunten

• simpel in gebruik

Minpunten

• nog niet bekend

Officiele reactie van Atag 07-10-2021

Beste Els,
Dank u voor deze review. Fijn te lezen dat u dit fornuis van ETNA iedereen aanbeveelt.
Wij wensen u veel kook- en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Sydney 10-09-2020

Fijn gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Wij zijn erg blij met dit gasfornuis. Mooi van uitstraling en functionaliteit. onze keuken is niet zo groot dus past dit gasfornuis goed bij ons keuken interieur.

Pluspunten

• werkt prima!
  • mooie uitstraling.

Minpunten

• geen.

Officiele reactie van Atag 14-09-2020

Beste Sydney, Bedankt voor uw review. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over de uitstraling en functionaliteit van het fornuis. Wij wensen u veel kookplezier! Met vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA

Eric 02-01-2017

Mooi fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Het is een mooi fornuis. De werking is uitstekend. Ook heel fijn dat het een energiezuinig A label fornuis is. Het RVS is ook qua design erg mooi en het schoonmaken gaat ook lekker snel.
Ook de heteluchtoven werkt uitstekend.

Pluspunten

• Handig in gebruik
  • Mooi qua design
  • Maakt makkelijk schoon

margot 30-12-2016

mooi fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

ik heb een oudere keuken, dus moest weer een smal fornuis hebben en deze heeft wel een mooie zilveren uitstraling, en een super oven!

Pluspunten

• oven

Minpunten

• geen lade onder de oven
  • kleinste pit zit vooraan, liever achteraan gehad

Sabine 30-12-2016

Compact Gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Dit gasfornuis is een compact gasfornuis dat relatief eenvoudig aan te sluiten is. Het heeft een mooie vormgeving en de gasontstekers in de pitten werken prima.

Pluspunten

• Compact
  • compleet

Minpunten

• geen lade o.i.d.

TM 08-12-2016

Perfectie Prijs/Kwaliteit

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Het fornuis ziet er mooi uit, stevig en veilig. Het gas sluit zichzelf af na een aantal seconden, wanneer het niet ontvlamd wordt. In combinatie gekocht met de ETNA TO200ERVS.

Pluspunten

• Prijs/Kwaliteit
  • Veilig
  • Label A
  • Ziet er mooi uit

J.schoenmakers 08-12-2016

Compact fornuis, makkelijk te bedienen

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Fornuis is 50cm breed. Compact. Fijn dat er vlambeveiliging op zit. Heb meer mogelijkheden bij de oven. Makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Compact
  • Vlambeveiliging
  • Makkelijk te bedienen
  • Automatische vlamontsteking
  • Kookgedeelte gas, oven elektrisch

Minpunten

• Klokje ontbreekt, maar dat werd duidelijk vermeld.

J 05-12-2016

Compact fornuis, vlambeveiliging, elektrische ontsteking

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Compact fornuis 50cm breed. Fijn dat er vlambeveiliging op zit. Bij oven keuze uit meerdere funkties. Elektrische ontsteking en makkelijk te bedienen.

Pluspunten

• Compact
  • Vlambeveiliging
  • Makkelijk te bedienen
  • Elektrische ontsteking

R v/d B 05-12-2016

gasfornuis ETNA FGV350RVS rvs

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Mooi compact rvs fornuis met een breedte van 50 cm.
Strakke gemakkelijke eenvoudige bediening.
Fijne heteluchtoven en ondanks de breedte van 50 cm kan er toch veel in deze oven geplaatst worden.
Prima keuze zeker gezien de prijs kwaliteitsverhouding

Pluspunten

• Makkelijke bediening
  • Goed schoon te houden.
  • met 50 cm breedt overal te plaatsen

Minpunten

• geen lade
  • geen timer

roosiedoosie 05-12-2016

Etna Fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Ik vind het gasfornuis fijn. Het kookt fijn en is makkelijk schoon te maken. Hij past precies in de keuken en neemt niet al te veel ruimte in.
Het is een mooie kleur vind ik persoonlijk.

Pluspunten

• goed schoon te maken
  • mooi uiterlijk, niet te groot

Minpunten

• er zit geen opberglade onder

Oven 22-11-2016

Ziet er erg leuk en modern uit

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Heb een ander gasfornuis gehad maar deze beviel mij niet, vroeger had ik ook al een Etna gasfornuis en was daar wel tevreden over, nu weer een Etna heb hem direct gebruikt en vind hem leuk en doeltreffende, koken en bakken , hij is functioneel en eenvoudig in gebruik.

Pluspunten

• Leuk en modern
  • Mooie Glasplaat
  • Handig in Gebruik

Minpunten

• Geen voorraadlade

Emily 05-11-2016

Erg fijn fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

We hadden een fornuis nodig van 50 cm zodat het zou passen tussen het keukenblok en de koelkast. Na een tijdje te zoeken vonden we dit mooie rvs fornuis van etna en vergeleken met de rest van 50 cm leek dit ons de beste keuze, dit bleek! De oven werkt erg goed en snel, je kunt meerdere gerechten tegelijkertijd maken. Ook het kookstel werkt prima. Het enige minpuntje aan het kookstel zijn de knoppen, wanneer je daar tegen aan komt en ze daardoor per ongeluk indrukt dan gaat het gas al aan. Hier moet je wel een beetje voorzichtig mee zijn. Dit weegt echter niet op tegen alle voordelen die we ervan hebben

Pluspunten

• Goede oven
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Geen timer
  • Kookstel knoppen

fam rietjens 03-11-2016

mooi uiterlijk, makkelijke bediening

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

mooi uiterlijk, makkelijke bediening en juiste maat (niet veel verkrijgbaar) . En is om te bouwen naar propaangas.

Ellen 26-10-2016

Mooi compact gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Ik zocht een gasfornuis van 50 cm breed omdat ik niet meer kwijt kon in mijn keuken. De keuze viel al snel voor deze etna omdat ik meerdere apparaten van dit merk heb en daar ook erg tevreden over ben. Het gasfornuis heeft een mooie look en zelfs mijn dochter van 10 kan er goed op koken. De heteluchtoven is een uitkomst voor mijn hobby: bakken van taarten en cupcakes. De 4 pits gaskookplaat is ook er fijn omdat er een snelbrander en sudderbrander op zit. Ik ben er erg blij mee.

Pluspunten

• Snelbrander
  • Sudderbrander
  • Uitgebreide ovenfuncties

Natascha 22-10-2016

Mooi klein gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Ik heb dit gasfornuis gekozen omdat ik een fornuis van 50cm moet hebben. Een grotere maat kan ik niet kwijt. Dit kleine gasfornuis en oven bevat alles wat je nodig hebt. Mijn ouders hebben een etna fornuis van 60cm, en deze is precies hetzelfde alleen smaller! Etna is goede kwaliteit

Pluspunten

• 4-pits
  • Hetelucht oven
  • Handig opbergvakje

Minpunten

• Uitkijken met glazen deksel

Corina 07-10-2016

ETNA FGV350RVS prima keuze !

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Heb je een kleine ruimte kies dan zeker voor deze uitvoering van ETNA. Je zal niet teleurgesteld worden. Mooie uitstraling en prettig in gebruik.

M 24-08-2016

Fijn fornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Compact mooi fornuis. Heel prettig als je niet veel ruimte hebt. Rvs is goed te onderhouden makkelijk schoon te maken.

H.P.K. 23-08-2016

Mooi gasfornuis met elektrische oven

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Goed gasfornuis. Oven is snel voorverwarmd. Alles werkt prima. Heel geschikt voor onze kleine keuken. Degelijk toestel.

Pluspunten

• snel voorverwarmd
  • vonkontsteking

Sandra 16-08-2016

mooi slank rvs gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

mooi gasfornuis voor de kleinere keukens. Vind de oven heel goed, en makkelijk in bediening. Elegant om te zien met zijn slanke postuur, netjes afgewerkt.

Pluspunten

• goede oven
  • prijs-kwaliteit
  • rvs uiterlijk heel mooi

Minpunten

• nog niet ontdekt

NightLight 22-07-2016

Goede aankoop

Geschreven voor: ETNA FGV350RVS

Bij de vorige kookplaat moest het vuur met een aansteker aangestoken worden. Met dit formnuis is het een fluitje van een cent geworden. Gewoon aan de knop draaien en kokkerellen maar!
De ventilator in de oven zorgt ervoor dat de gerechten overal goed gaar worden.
Het fornuis is daarnaast degelijk en ziet er mooi uit.