ETNA FGV860RVS rvs

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 4 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FGV860RVS rvs op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,9

sil.stevens@hotmail.com 30-08-2016

FGV860RVS Nostalgisch fornuis, prachtig design

Geschreven voor: ETNA FGV860RVS rvs

Fornuis met een prachtige uitstraling, een pronkstuk in de keuken. Grote kookplaat en oven met veel functies. Makkelijk schoon te maken. Ik kook er met veel plezier op en staat mooi tussen mijn inbouwkeuken. Blij met deze aankoop!

Pluspunten

• Multifunctionele oven
  • Grote kookplaat

Minpunten

• Nog niet gevonden

Etnafan 15-08-2016

In één woord gewoon uitstekend!

Geschreven voor: ETNA FGV860RVS rvs

Inmiddels heb ik deze Etna 2 weken in gebruik. Het is een degelijk en makkelijk te onderhouden fornuis, met een prima ontsteking die snel en feilloos een vlam ontsteekt. De oven werkt verder goed en best wel stil wat fijn is bij een open keuken. De hete lucht functie gebruik ik het meest voor al mijn gerechten en deze komen er altijd mooi gebruind uit en goed gaar van binnen. Al met al kan ik deze fornuis zeker aanraden.

marc_z 03-08-2016

Helemaal happy met dit fornuis!

Geschreven voor: ETNA FGV860RVS rvs

Tot heden zijn wij erg tevreden met onze nieuwe aanwinst. De fornuis is makkelijk te installeren en tevens verstelbaar. De oven die werkt zoals ik hoopte/verwachtte het zorgt voor een gelijke en conseqeunte garing. Het schoonmaken rondom de pitten is ook makkelijk dankzij de ondoordringbare structuur van het gebruikte rvs matriaal, uiteraard geen schuurspons gebruiken om krassen te voorkomen. De bediening spreekt voor zich, ik had geen handleiding nodig en totslot vind ik deze Etna gewoon een pronkstuk in de keuken dus niets te klagen voorlopig!

Naomi van Dijk 19-07-2016

Super luxe en stoere fornuis!

Geschreven voor: ETNA FGV860RVS rvs

Werkelijk prachtig om te zien geeft de uitstraling van je keuken meteen een boost. Na het lezen van de handleiding ging ik het meteen proberen met o.a. een zelfgemaakte pizza en deze was precies zoals het hoort namelijk knapperig van buiten en heerlijk luchtig van binnen, het geen wat nooit lukte met oude oven. Verder staan de gaspitten ruim uit elkaar waardoor je makkelijk meerdere pannen kunt gebruiken en de grote gaspit is heel handig voor wie van wokken houdt. Tot nu kan ik wel spreken over een geslaagde aankoop en ga er vanuit dat ik nog jaren kook plezier mee zal hebben.