Bosch HGD745255N roestvrijstaal - Reviews

Hoogte
85 cm
Breedte
60 cm

Beoordeling op basis van 9 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

9,4

Rob5624 10-02-2016

Mooi vormgegeven apparaat, de bediening is eenvoudig. Apparaat aansluiten en gebruiksklaar! Nette duidelijke handleiding.

Bosch 10-02-2016

Mooie vrijstaand gasfornuis. Eenvoudig te bedienen en een zeer sjiek uitvoering. Hiernaast heb ik door bepaalde omstandigheden nog contact gehad met Bosch. Zoals altijd snel en goed geholpen. Vroeger Bosch, NU Bosch en in de toekomst ook Bosch!

Zeker een aanrader!

a jobse 29-01-2016

een prima merk ik heb meerdere apertuur van
o/a een koelkast een wasmachine en een wasdroger
mijn vorige oven was ook een bosch
ik geef een cijfer 8

mathie45 20-02-2017

mooie vormgeving

ruime oven met rails voor ovenplaat is ideaal. Kookgedeelte is ruim genoeg voor de pannen naast elkaar. Kook en Bak resultaten zijn perfect.

van3l 02-10-2016

Mooie uitstraling

Een mooi praktisch toestel, voor een goede beoordeling is het nog te kort in ons bezit, maar gezien de korte ervaring zal dat wel positief uitpakken.

Richard 08-04-2016

Tevreden met deze Bosch gas-elektro fornuis

Voor de gasaansluiting moest ik een koppelstuk aanschaffen, omdat mijn gasslang een M24 aansluiting heeft, was prettig geweest als het koppelstuk erbij geleverd was.
Het gasfornuis gedeelte is gemakkelijk in gebruik met de electrische ontstekingen, alleen moet vaak meerdere malen de pitten aangedraaid worden, omdat de vlam uitvalt.
De oven is makkelijk in gebruik, icoontjes zijn goed afleesbaar.
Zeer gemakkelijk zijn de uittrekbare racks.
Vind alleen dat inplaats een glazen afdekplaat gasfornuis, er een uitvoering moest zijn met een RVS plaat.
Voor de rest ga ik ervan uit dat ik ik met deze Bosch jaren kookplezier zal hebben.
Contact met Bosch klantenservice voor informatie, en zoals altijd is iedereen van helpdesk tot technische dienst, zeer vriendelijk en behulpzaam.
Ik ga voor Bosch...

Rob5624 08-04-2016

Mooi fornuis, doet wat het beloofd

Wat valt er te vertellen over een gasfornuis dat doet wat het meot... De oven is snel warm en werkt uitstekend. Programmeren is een makkie. Nadeel van RVS is dat zelfs een vingernagel krast. Maar verder is het een mooi en goed fornuis!

Teddy 14-02-2016

Geweldig tot nu toe, heb nog niet alles kunnen uit proberen maar voor nu super.
Ziet er mooi uit en lekker ruim. Gewoon weg ideaal!

jolle 31-01-2016

Ik ben zelf een bosch liefhebber, want als je een product van het merk bosch aanschaft is het altijd dat geld waard en bovendien kun je er jaren van genieten. Sterker nog bieden zij een prima service aan bestaande en nieuwe klanten. Bosch is the best en nummer 1 voor mij en ik denk ook nog voor vele....