Bosch HGD745228N wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 5 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch HGD745228N wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Saswitha 09-10-2017

Bosch HGD 745228N

Geschreven voor: Bosch HGD745228N wit

Ik miste mijn eigen gebakken brood, krentenbollen, pizza’s en overschotels zo dat ik inmiddels een nieuwe oven gekocht heb van Bosch. Eentje die en een stuk kleiner is met de mogelijkheden van mijn vorige oven. Afgelopen vrijdag kwamen ze hem brengen.

Positief is: De oven is makkelijk te bedienen als je de knoppen eenmaal door hebt. Kwestie van een uurtje de beschrijving lezen en meteen toepassen op een paar proefbroden.
Dat het brood en bolletjes er erg mooi uit komen. Vooral mijn bolletjes waren zeer goed gelukt.

Negatief puntje: is dat de ontsteker gas niet optimaal werkt en vaak aan de knoppen gedraaid moet worden voor het gas aan blijft. Ander puntje is dat de oven meer condens vorming geeft dan ik prettig vind, ondanks de goede afvoer. Het vocht druppelt in de opberglade onder de oven waardoor de bakblikken die erin staan kunnen gaan roesten, of je meel nat wordt als je die daar bewaard. Dus de lade na het weekend maar weer leeg gehaald. Ook wordt de rubberen rand rond het inkijkglas van de deur kletsnat en kan dus sneller stuk gaan. Dat rubber is ook de plek waar het condens water langs lekt.
Ben ik tevreden, eigenlijk niet, want elke dag condens dweilen is niet mijn favoriete bezigheid. Had beter op moeten letten voor ik hem kocht.

Pluspunten

• Mooie broodjes
  • Snel op temperatuur

Minpunten

• Teveel condens vorming
  • Slechte afdichting tussen deur en lade

P.a.j loman 28-09-2016

gasfornuis exclusiv

Geschreven voor: Bosch HGD745228N wit

Zeer gebruiksvriendelijk. Makkelijk schoon te maken en is erg solide. Koken begint een leuke bezigheid te worden

Pluspunten

• Alles

Minpunten

Sharif 31-08-2016

duidelijk gebruiksaanwijzing, Kinderbeveiliging

Geschreven voor: Bosch HGD745228N wit

Perfect, veel mogelijkheden, makkelijk is schoon te houden,
Ik had het fornuis 13:00 's middags besteld en 17:00 uur aangesloten, de zelfde middag gekookt,duidelijk gebruiksaanwijzing.

Lucien 14-01-2016
Geschreven voor: Bosch HGD745228N wit

Zeer mooie gasfornuis met oven en zeer makkelijk in het gebruik en hopelijk gaat ie heel lang mee tevens zit er nog een extra tijd indicatie op is ook wel handig in de keuken

erica 08-01-2016
Geschreven voor: Bosch HGD745228N wit

Het fornuis heeft een duidelijke gebruiksaanwijzing, je kunt hem direct vanuit het boekje gebruiken.
Hij is direct klaar voor gebruik.
Meer mogelijkheden als ik verwacht had.