Bosch Serie 2 HGD725120N wit

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 2 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Bosch Serie 2 HGD725120N wit op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Mar 07-02-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 2 HGD725120N wit

Fijne heteluchtoven, komt met een handige Bosch handleiding met standen. Veel standen, toch makkelijk te gebruiken. Ben zeker tevreden met deze oven.

Dave 01-02-2016
Geschreven voor: Bosch Serie 2 HGD725120N wit

Het eten is sneller warm en klaar lijkt wel! De oven werkt perfect, wij zijn er helemaal blij mee!
Alleen mag hij wel 5 cm hoger zijn, ik ben zelf 176 en mijn vrouw 170. We zijn van plan om het fornuis iets te gaan verhogen door er iets onder te leggen want als je lang staat te koken krijg je last van je rug doordat je steeds iets voorover moet buigen om er goed bij te kunnen. Dan neem je de verkeerde houding aan zeg maar.
Maar voor de rest zijn we er helemaal blij mee!
Nu nog wachten op de gratis accessoires die we er bij krijgen, die komen binnen 2 weken stond erbij.