Bosch HGD745256N inox - Reviews

Pim 10-09-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en stevig apparaat.

Knoppen zijn wat iel en de naam Bosch is nergens zichtbaar aan de voorzijde. De wokbrander werkt heel fijn.

Anno 06-06-2016 Product paar dagen in bezit

Mooie oven

Een prachtige model en veel mogelijkheden met de 3d oven. Makkelijk in gebruik.Pootjes om de hoogte intestellen hadden iets hoger mogen zijn.

Sonja 28-05-2016 Product paar dagen in bezit

fornuis met oven

Een prachtige uitstraling en veel mogelijkheden met de 3d oven. De gerechten komen er perfect uit. Had wel graag een extra tralie ovenplaat willen hebben in plaats van een extra dichte ovenplaat. Daar heb ik er nu twee van.
Naast onze Bosch koelkast, gekocht op dezelfde dag, een ware lust voor het oog en mooi op elkaar afgestemd.
Tip voor BOSCH: crëeer meer mogelijkheden voor het ophogen van het fornuis voor de langere mensen onder ons. Mijn echtgenoot het met zijn 1.95 meter lang een ophoging moeten maken om het voor hem ook prettig koken te maken.
Het jammere vind ik wel dat met een prachtige RVS uitstraling de knoppen van zo goed als alle gasfornuizen (van diverse merken) van plastic zijn. Is er geen mogelijkheid dit te wijzigen in metalen knoppen. Dat blijft met de jaren veel mooier. Plastic verkleurd heel erg op den duur. Wij hebben dit gasfornuis gekozen vanwege het mooi met chroom afgewerkte knoppen, dus daar heeft Bosch een groot pluspunt.

Ria 20-01-2016 Product paar dagen in bezit

Zeer makkelijk in gebruik, alle ovengemakken zitten erin. Mooi uiterlijk en zeer gemakkelijk schoon te maken.