ETNA EFG691BRCA zwart - Reviews

Soort oven
gas, elektrisch

hannie 27-11-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi retro uiterlijk

Gekozen omdat we een landelijk keuken hebben en daar past dit gasfornuis prima bij. Heeft de looks van een ouderwets gasstel met het comfort van een modern apparaat. Goed brandende pitten en een prima oven!

Pluspunten

• Mooi
  • Goede oven
  • Fijne pitten met krachtige wokbrander

Minpunten

• Geen klep of lade onder de oven

Buis 28-10-2016 Product paar dagen in bezit

Mooi design en goede kwaliteit.

Deze Etna fornuis is gebruiksvriendelijk, heeft veel mogelijkheden, is makkelijk in onderhoud en is bovendien prachtig vormgegeven. De prijs/kwaliteits verhouding is wat mij betreft goed de gebruikte materialen zijn allen van goede en zware kwaliteit. Totslot kan ik deze Etna fornuis dan ook zeker aanbevelen.

Michelle 23-10-2016 Product paar dagen in bezit

Super mooi fornuis

Na een lange zoektocht naar een goed en mooi fornuis hebben we uiteindelijk voor dit prachtige etna fornuis gekozen. Ik was het fornuis een aantal maanden geleden al tegen gekomen en al die maanden is ie in mijn hoofd blijven spoken. Het is een echte eyecather in de keuken en in het echt nog veel mooier dan op de foto. Oven is snel op temperatuur en de elektrische ontsteking werkt super. Kortom super fornuis en ik raad m iedereen aan.

Pluspunten

• Uitstraling
  • gietijzeren pannendragers
  • oven snel op temeratuur

Minpunten

• Nog geen minpunten gevonden

Conny 19-10-2016 Product paar weken in bezit

Mooi klassiek fornuis

Mooi fornuis dat goed past in onze traditionele keuken. De poten zijn wat instabiel en de oven heeft maar één rooster, dat is jammer. De oven is snel op temperatuur en de gaspitten werken goed. Het fornuis is mooi matzwart. Al veel complimenten gekregen vanwege het prachtige uiterlijk van het fornuis, echt een aanwinst in onze keuken!

Pluspunten

• Uiterlijk
  • Bedieningsgemak
  • Snelle oven
  • Fijne gaspitten met automatische ontsteking

Minpunten

• Geen opberglade
  • Poten zijn wat instabiel

Karin&Michael 01-10-2016 Product paar dagen in bezit

Heel fijn fornuis

Recent verhuist en nieuw fornuis nodig dat qua sfeer en uitstraling paste bij onze traditionele keuken. Dit keer geen 90 cm maar een 60cm fornuis nodig en deze ETNA paste binnen onze kaders. Poten zijn goed op hoogte te stellen; fornuis staat in in no time waterpas. het Fornuis weegt niet te veel ; is dus goed even te vergeten wanneer je 'er om heen' wil schoonmaken. Pandragers zijn lekker stevig en stabiel. Toppertje; de oven is echt zeer snel op temperatuur (dat was met onze vroegere SMEG wel even anders...) en de indeling / plaatsing van de branders is voor ons gevoel ook logisch; sudderpitje achteraan; wokbrander rechtsvoor. Heel handig: rooster en ovenschaal kunnen samen in elkaar gehaakt in de oven geschoven dus de lekkage -spetters van eventuele overstromende ovenschotels blijven binnen de perken. De bedieningsknoppen van de gaspitten zijn een beetje wiebelig; hopelijk gaan die het lang volhouden. Ook schoonmaaktechnisch hebben de knoppen niet de meest handige vorm. De glasplaat laat zich niet in een hoek van 90 graden recht omhoog zetten (althans wij weten niet hoe...dus daarvoor komt een beugeltje aan de achterwand). Daarom een 8 en niet hoger

Pluspunten

• over zeer snel op temperatuur
  • goede warmte opbrengst van de gaspitten

Minpunten

• bedieningsknoppen lastig schoonmaken

Emke 27-09-2016 Product paar weken in bezit

Een top gasfornuis met een prachtig design!

Deze Etna gasfornuis hebben wij Inmiddels 3 weken in gebruik en we zijn zeker tevreden met de aankoop. De oven werkt gelukkig naar verwachting, de gerechten worden gelijkmatig en mooi gegaard dus daar ben ik zeker over te spreken, verder beschikt de gasfornuis over verschillende functies waar je uit kunt kiezen. Het kookgedeelte biedt voldoende ruimte voor grote pannen en de wok brander is ideaal en gebruik deze dan ook vaak. Kortom een heel goede aankoop en wat ons betreft zeker aan te raden.

N 18-09-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig zwart Etna fornuis

Ik was op zoek naar een zwart fornuis dat ook nog verstelbaar was en kwam bij deze Etna uit. In het echt een prachtig fornuis met een schitterende uitstraling. Een echte eyecatcher in de keuken. Ook makkelijk in gebruik. Geen spijt van deze aankoop.

Pluspunten

• Mooie strakke uitvoering
  • Verstelbare hoogte
  • Wokbrander
  • Vlambeveiliging

Minpunten

• Geen opberglade
  • Energielabel B

SkumRobin 30-08-2016 Product paar weken in bezit

Mooi en degelijk fornuis

Het moment dat ik het fornuis zag staan was ik meteen verkocht. De combinatie van de looks met de gietijzeren pandragers en de in hoogte verstelbare poten zijn perfect.

Ik ben dan ook dik tevreden met dit fornuis en kan het iedereen aanbevelen.

Pluspunten

• Nostalgisch
  • Gietijzeren pandragers
  • Hoogte verstelbaar
  • Geen hete deur vd oven

N. Priem 27-08-2016 Product paar maanden in bezit

Degelijk, stoer ETNA gasfornuis

Mooie, zwarte nostalgische uitvoering met mooie knoppen.
De oven is snel warm, gelijkmatige temperatuur-verdeling.
Mooie gietijzeren pan-dragers, met voldoende tussenruimte voor grotere pannen.
Goede wokbrander (niet te brede vlam)
Deze oven is in hoogte verstelbaar en is goed schoon te houden, kortom een mooi en degelijk product van ETNA, gekocht bij 123Apparatuur.nl

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Ruime pandragers
  • Goed schoon te houden
  • Hoogte verstelbaar
  • Goede Wokbrander

Minpunten

• Geen aansluitnippel
  • Handleiding kan beter

Fam Treffers 26-08-2016 Product paar maanden in bezit

geweldig fornuis

wat een geweldig fornuis zeer degelijk en een mooie landelijke uitstraling,
wij vinden een groot plus punt dat de pitten niet dicht bij elkaar zitten zodat je toch op een vrij smal fornuis toch 4 flinke pannen kwijt kunt, en nog een groot plus punt bij gebruik van de oven dat de deur/glas vrij wel niet warm word ideaal met onze kleintjes,

Pluspunten

• veel ruimte voor pannen
  • deur oven word niet warm
  • degelijk

Saar 25-08-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig fornuis!

Ik was meteen weg van dit fornuis. Vooral de uitstraling en vormgeving vind ik erg mooi. Ik was eigenlijk op zoek naar een kookplaat waarbij de pannen niet zo dicht op elkaar stonden en waarbij de knoppen niet aan de zijkant zaten. Dat is de les die ik heb geleerd bij mijn vorige keuze. Beetje jammer van de nieuwe aanmaak techniek is dat je zo lang (tot wel 10 seconden) moet wachten tot de gasvlam blijft branden. Dit vind ik erg hinderlijk, gelukkig is dat bij ons alleen het geval bij het kleinste pitje.
Verder lees ik in de andere reviews het gemis van een lade, ik heb het tegenovergestelde: wat fijn dat je alles goed zuiver kunt houden, ook onder het fornuis. De wokbrander is fantastisch, kleine vlammetjes in plaats van redelijk grote vlammen die langs de pan afkomen. Kortom het was een goede keuze om dit fornuis aan te schaffen.

Pluspunten

• Voldoende pan-ruimte
  • Mooie uitstraling
  • Duidelijke handleiding
  • Eenvoudige bediening
  • Knoppen aan voorzijde

Minpunten

• Aanmaak methode
  • Energielabel B

Robert 19-08-2016 Product paar maanden in bezit

Mooi nostalgisch fornuis

Wij hebben dit fornuis gekocht vanwege de nostalgische uitstraling en de praktische voordelen, zoals de gietijzeren pandragers, de fijne draaiknoppen en dat hij makkelijk schoon te maken is.

De kleine nadelen zijn niet heel schokkend, maar wel iets om rekening mee te houden.

Het rooster aan de achterkant is nodig om warmte af te voeren, maar het is mogelijk dat daar per ongeluk etensresten achter kunnen vallen.

Daarnaast hebben wij de glazen kap weggehaald, maar de scharnieren blijven zichtbaar. Ze zijn wel weg te halen, maar dat is minder mooi.

Bij plaatsing van de keuken bleek dat de poten niet ver genoeg uit konden draaien om de hoogte van het aanrechtblad (96cm) te bereiken. Wij hebben er nu een dik stuk multiplex onder liggen en dat netjes afgewerkt.

Buiten deze kleine nadelen is het zeker een erg fijn fornuis en echt een aanrader!

Pluspunten

• Nostalgische uitstraling
  • Gietijzeren pandragers
  • Fijne bediening
  • Makkelijk schoon te maken
  • Fijne oven

Minpunten

• Rooster aan de achterkant
  • Zichtbare scharnieren
  • Instelbaarheid hoogte

H. 17-08-2016 Product paar weken in bezit

Prachtig fornuis!

Na het aanschaffen van dit fornuis, kan ik zeggen dat ik een zeer tevreden klant ben. Om te beginnen is de fornuis netjes en optijd bezorgt volgens afspraak. Het fornuis heeft een aantrekkelijk design en past mooi bij ons interieur. Verder zijn de verstelbare poten mooi meegenomen. Dit geldt ook voor de wokbrander. Een minpunt is toch wel de afwezigheid van een opbergla. Verder een prachtig fornuis en zeker aan te raden!

Pluspunten

• Verstelbare poten
  • Wokbrandee

Minpunten

• Geen opbergla

HillieK 16-08-2016 Product paar dagen in bezit

Nostalgische vormgeving, modern gemak

Fijne combinatie van uitstraling en kookgemak. De details geven je keuken een goeie look, en koken is ook nog eens een genoegen op dit apparaat.

Pluspunten

• Mooi
  • Makkelijk

Minpunten

• Geen lade onderin
  • Geen draaispit

Mariska 15-08-2016 Product paar dagen in bezit

Goed fornuis met rustieke vormgeving

Ik hoefde niet lang na te denken om dit mooie zwarte fornuis te kopen. Het is een mooi vormgegeven fornuis met leuke details en het toestel is voorzien van vele gebruiksgemakken waaronder de vonkontsteking en (heel belangrijk) de vlambeveiliging waarbij het fornuis de gastoevoer stopt zodra de vlam uit is. Verder heeft dit fornuis gietijzeren pandragers, een wokbrander en een schakelklok die je ook als kookwekker kunt gebruiken. Kortom, een degelijk en kwalitatief fornuis waar ik heel blij mee ben.

Pluspunten

• Kleur
  • Vlambeveiliging
  • Wokbrander
  • Makkelijk schoon te maken

Amsterdam 12-08-2016 Product paar weken in bezit

Geen saai wit gasfornuis

Uitstekend gasfornuis. De poten zijn verstelbaar waardoor hij altijd waterpas staat. Ik heb dit gasfornuis gekozen vanwege de vormgeving; fraaie retro uitstraling. Een gasfornuis met zulke knoppen is er niet in deze prijsklasse. Daarnaast zie je ook dat de kwaliteit goed is. Stevige pannendragers, geen lucifers nodig. Nog geen minpunten aan kunnen ontdekken.

Pluspunten

• Uitvoering
  • Kwaliteit
  • Kleur

Jan-Willem 01-08-2016 Product paar dagen in bezit

Voldoet aan mijn verwachtingen.

Na heel lang te hebben gezocht naar een fornuis, is het deze prachtige fornuis geworden van Etna. Is fraai voormgegeven met leuke accenten en is verder makkelijk in gebruik dankzij de geintegreede vonkonsteking en niet onbelangrijk vlambeveiliging waarbij de fornuis de gastoevoer stopt zodra de vlam uit is. Aan de toegepaste materialen zoals de gietijzeren pandragers, RVS en de overige geëmailleerde delen zien dat het hier om een degelijk en kwalitatief fornuis gaat. Totslot zoals de titel voldoet deze Etna aan mijn verwachtingen en ben dan ook zeker tevereden.

Ruud 19-07-2016 Product paar dagen in bezit

mooi apparaat

Gisteravond besteld bij de keukenloods en vandaag na de middag in huis. Mooi apparaat wel jammer dat er geen aansluitnippel bijzit die moest ik dus extra halen. Verder ziet het er gelikt uit deze oven.

groetenuitgouda 14-07-2016 Product paar weken in bezit

Mooi fornuis

Sinds 2 weken de eigenaar van dit fornuis. Ziet er prachtig uit, en makkelijk in gebruik en kookt lekker

paul 06-07-2016 Product paar dagen in bezit

Dit vind ik van de Etna, Mooi.

Dit hadden we veel eerder moeten kopen, wat een geweldig fornuis en voor een redelijke prijs bij van BEMMEL & Kroon