Siemens HR74W537N roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 20 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HR74W537N roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Erik 13-12-2015

Solide en functioneel. Branders zijn wat luidruchtiger dat is even wennen. Eenvoudig te installeren. Beetje laag 87 cm maar met een bok netjes op hoogte gebracht met de werkbladen van de keuken. Stabiel en mooie uitstraling bij beukenhouten keuken

Chefkok 02-12-2015

Dit is onze eerste oven.....ziet er degelijk en compleet uit.Veel ruimte tussen de gaspitten,was bij onze vorige 5-pits kookplaat een ramp met de pannen.Er zit een duidelijke handleiding bij dus geen probleem met het instellen van de oven.Duurzaamheid nog even afwachten maar tot nu toe al dik tevreden.

Nicole 16-11-2015

Super mooie en fijn gasfornuis.
Luxe uitstraling en makkelijk in gebruik,
past mooi in onze keuken en ben er super blij mee

PJK 09-11-2015

Prima fornuis in RVS. Gemakkelijk in gebruik, degelijk en ziet er mooi uit. Fornuis bediening eenvoudig en snel. Oven ruim en simpel te bedienen. Onder handige lade voor pannen/bakspullen

Arin Issa 02-11-2015

Gasstop is veilig. Oven warm super snel op. Wokbraden zorgt ervoor dat je snel wat kan koken. Heb nog geen negatieve input helaas... haha

Meidenma 03-06-2015

Oude fornuis versleten. Nu fijn een hete luchthaven en een mooi vorm gegeven fornuis. Kan weer uren met plezier koken en bakken

Lamzira 27-05-2015

De oven is makkelijk in gebruik, geeft goed bakresultaten en ziet er leuk uit! Hiervoor hebben we een oven van 90cm gehad en die was erg traag met opwarmen en gaf een zeer slecht bakresultaat. Dit is een superoven. Of je nou brood, ovenschotels of een cake bakt, hij doet het supergoed en snel!...

Zouheir 22-01-2015

Een leuke vormgegeven design. Ik heb zelf de RVS uitvoering, deze oogt heel mooi en geeft de keuken een modern look. Een Topproduct!

dijaaa 06-01-2015

Dit product van Siemens doet uitstekend z'n werk!
Ik heb de afgelopen weken heerlijke maaltijden bereid voor mijn gezin. En het tenslotte zeer gemakkelijk schoon te maken. Werkelijk een top oven!!

john.dissevelt 05-01-2015

prachtig apparaat , ziet er stijlvol uit
gemakkelijk in gebruik,mooie branders en een geweldige oven
ik ben er blij mee hoop er lang plezier van te hebben top

Sef88 30-12-2014

Goed werkende fornuis, zeer tevreden over de aankoop. RVS is nieuwe ervaring. Ziet er wel mooi en strak uit. Kookpitten zeer sterk. Pan is zeer snel warm, sneller koken dus. Hoop dat mijn fornuis lang meegaat. Zeker een aanrader!

john.dissevelt 24-12-2014

mooi apparaat...ziet er super fraai uit
glas met RVS prachtige pitten en een wokbrander
dit word lekker bakken en braden top!!!!!

Rover2012 23-12-2014

Mooi gebruiksvriendelijk fornuis.
Makkelijk in gebruik en om schoon te maken.
Past goed bij onze andere RVS apparatuur

FemkeJ 23-12-2014

Heb het gasfornuis nu 4 dagen. Ben er erg tevreden over. De oven is erg stil (ik had hiervoor een Pelgrim aangeschaft maar die kon meteen retour vanwege de luidruchtige heteluchtventilator). De gaspitten zijn makkelijk schoon te houden. De ovendeur voelt erg stevig, goed materiaal. Tot nu toe ontzettend blij met deze aankoop.

Iveta 12-12-2014

echt mooi design en echt super bediening.
Die gas platten sein echt goode end man kann good koken .
Die fornuis ist echt mein stile .

SI15 10-12-2014

Het ziet er heel mooi uit. Heel praktisch in gebruik en werkt uitstekend. Vooral de wok functie is heel fijn als je snel iets wilt klaar maken.

Heuvel 1948 03-12-2014

De vormgeving is erg mooi en het fornuis is goed te bedienen. We zijn er erg over tevreden. Er was een kleine beschadiging, maar dat is erg snel opgelost.
We hopen nog jaren plezier van het fornuis te hebben.

Anna sterk 18-11-2014

een heel mooi fornuis in de keuken samen met de siemens koelkast in rvs een mooi duo.
De oven is heel fijn een wokpit kort om ben er heel blij mee en een pannen set erbij kan niet op bedankt.
van ons allemaal tienen.

P.Barneveld 13-11-2014

Dit gasfornuis voldoet helemaal aan mijn verwachting. Een mooie en solide uitstraling met veel mogelijkheden om een smakelijke maaltijd op tafel te zetten!!

Jack Woudenberg 04-11-2014

Mooi apparaat, zeer aan te bevelen.
Je kunt makkelijk schoon houden en het aansteken van het gas gaat naar een paar keer oefenen super