Indesit I6GSH2AG(X)/NL roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 15 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Indesit I6GSH2AG(X)/NL roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Ruud17272 18-05-2015

Een perfect gasfornuis voor een mooie prijs, voorzien van een oven met vele mogelijkheden. Sinds enkele dagen in bezit maar tot nu toe bevalt het heel goed

marion raangs 13-05-2015

Hij heeft zoveel mogelijkheden. super makkelijk om te gebruiken! Zo'n luxe oven, en zoveel dingen die je erin kan verwerken. Super gewoon!

Stephanie en Reg 13-05-2015

De dag voor koningsdag onze intrek gedaan in ons eerste huisje. Om onze keuken compleet te maken moesten wij nog op zoek naar een fornuis.

Na wat speuren kwamen we uit op dit model, hij had de meeste opties in een betaalbare prijsklasse en ook nog eens een heteluchtoven! Daarnaast ook nog eens mooi vormgegeven en gelukkig ook een mooie zilverkleur :)

Sinds hij in huis staat gebruiken we bijna iedere dag de oven, gegrilde kip is favoriet (standje gratineren) echt super!

Erg blij met het fornuis, makkelijk in gebruik en makkelijk schoon te maken!

Janie 22-08-2018

Hoe hebben jullie m aangesloten? Want de aansluiting van het fornuis begrijp ik niet. Wat heb ik nodig om het goed dicht te krijgen dat hij geen gas lekt? Ik heb een goed verloopstukje en een slang uiteraard, maar bij het begin waar je m aansluit op het fornuis mis ik blijkbaar iets. Help?

Messi88 13-05-2015

Top Gas Fornuis Zeer degelijk kortom voldoet aan al onze eisen
zeer makelijk in gebruik
zeer mooi form gegeven ziet er veel duurder uit
de schoonmaak functie is een van de betere mogelijkheden
door het roestvrijstaal ook zeer duurzaam

samail 12-05-2015

werkt naar mijn mening goed en is fijn te gebruiken en heb er heel veel plezier bij.de oven zelf heeft heel veel karakters om te gebruiken zoals de stand cake, gril enz. dat is heel handig te gebruiken. De vormgeving van de oven is ook heel mooi , de kleur ook.

Okoro 12-05-2015

Hij is handing te gebruiken en gemakelijke
Heeft veel mohelijkheid te gebruiken
Eet maken gaat snel dan wat ik vorig had

willie1943 08-05-2015

We hebben al een indesit gasfornuis gehad (49 cm) met gasoven. In vergelijking met deze lijkt dat wel een kaboutergasfornuis. Geweldig een 4-pits gasfornuis met wokbrander. Ook de oven is super. Het is nog net geen magnetron, maar dat is ook alles. Ik heb voor het eerst sinds jaren heerlijk gewokt en nog nooit zo lekker resultaat gehad. Een prima gasfornuis voor een gezin met meerdere personen. Ook onderhoud is harstikke makkelijk. De zelfreinigingsfunctie van de oven is ook best handig. Kortom een prima fornuis voor een nette prijs.

Ossie030 07-05-2015

prachtig fornuis, zeer gemakkelijk in gebruik te nemen...
niks mis mee, lekker koken en bakken :)
alleen jammer dat je het zelf moet aansteken, want onsteker is er niet, aan de ander kant veel beter..

Den22 04-05-2015

Hnadig in gebruik en ziet er mooi uit. Genoeg ruimte om 4 pannen op te zetten. Er zitten veel handige programma's op om ovengerechten te maken.

annet4040 03-05-2015

een schitterend fornuis voor een lage pijs en makkelijk in gebruik
de digitale klok is makkelijk te bedienen
en handig is de meerdere roosters zodat er meer in de oven gaat

alshawi 03-05-2015

good stove easy and very safe to use I am really satisfied and glad that i bought it and i advise everyone to try this great brand "Indesit"

Channa23 28-04-2015

Een prima gasfornuis voor een mooie prijs.
We zijn er erg blij mee en raden het aan iedereen aan.
Hij is makkelijk in gebruik en erg fijn om mee te koken
de oven is super om een taart in te bakken of je pizza in op te warmen

MelanieAmsterdam 27-04-2015

Ik had een heel oud gasfornuis, dus was toe aan een nieuwe.

Ik ben super blij dat ik de Indesit I6TMH5AGX heb aangeschaft. De elektrische ontsteking is super fijn en werkt direct.

De hete lucht oven is eigenlijk in minder dan 5 minuten op temperatuur.

Ik hou erg van wokken, dus het is erg fijn dat je ook een wokpan kan gebruiken.

De ovenrekken en bakplaat krijg je er ook nog eens bij, dat is super fijn.

En de glazen deksal heeft een weerhoud, dus als die omhoog staat kan hij niet zomaar omklappen.

Ik heb al een aantal dagen heerlijk gekookt, en na het koken is het ook super makkelijk om even schoon te maken, met een doek.

Ik ben erg enthousiast, en zou meerdere mensen dit fornuis willen aanbevelen.

Veel kookplezier.

Melanie

tannie1979 26-04-2015

Vondt het er allemaal degelijk uitzien,
Dus de keus was niet zo moeilijk' en bovendien ziet die er op het eerste gezicht
Netjes eruit, en de prijs is ook netjes

Trushenn 21-04-2015

Ik heb gekozen voor deze gasfornuis, omdat ik heb heel mooi vind. Naast de mooie uitstraling is het ook van veel gemakken voorzien.