Siemens HR74W526N roestvrijstaal

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 28 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HR74W526N roestvrijstaal op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

saweli 29-01-2015

een fijn en gebruiksvriendelijk fornuis met zeer goede bakresultaten. Siemens heeft ook aan de veiligheid gedacht want het gasgedeelte is voorzien van electrische ontsteking en is tevens thermisch beveiligd.

M. Jans-Beeke 20-01-2015

Modern makkelijk apparaat, vele functies, en makkelijk
in onderhoud.
Ziet er fraai uit en fijn met de glazen deksel.
Grote oven met vele functies is geweldig.

GerKof 12-01-2015

Na 51 jaar een gas oven en fornuis gebruikt te hebben was ik nu toe aan iets echt moois.de keus is gevallen op de siemens dit voelt en ziet er zo degelijk uit.
en vooral het oven gedeelte is super en de constante warmte wat ik miste met de gas oven is hier perfect het bakken en braden is als nooit te voren,daarbij het enorme bedieningen gemak en de vormgeving ben ik enorm tevreden.

PJ1721 07-01-2015

Inmiddels al ruim een week kunnen werken met het gasfornuis en alleen maar positief. Oven werkt geweldig en makkelijk te bedienen. Koken met een goede brander druk dus alles snel warm. Mooie vormgeving en heel makkelijk schoon te maken. Kortom een perfecte aankoop.

cankaya 05-01-2015

Een heel goede fornuıs ben heel tevreden ermee
makkelıjk schoon te maken de oven ıs heel snel warm
zeer mooıe

Gaufres 02-01-2015

- mooi design
- Goede indeling van de pitten
- stevig materiaal
- Genoeg mogelijkheden als u wilt bakken
- blauwe flam: goede verbranding dus geen CO (koolmonoxide)in huis en geen zwarte stof op de pannen.
- grote gemak: men werkt vaak met natte of vette handen, geen lucifer of aansteker nodig, druk op de knop en draai et voilà...vuur
- geen zorgen als u kleine kinderen hebt: geen vuur geen gas.
- makkelijk schoon te maken: er blijven geen strepen na het afdrogen

jee de jee 01-01-2015

Net binnen ons eerste fornuis. na jaren op een kookplaat en combitron te hebben gekookt kunnen we aan de slag.
mooi om te zien, enorm veel mogelijkheden en schoonmaken is eenvoudig omdat het deurtje er uit kan.
duurzaamheid moet zich nog bewijzen.

Inezsiara 31-12-2014

Super!! Geweldige aankoop ben hele dagen aan het koken en bakken😜
Had hiervoor een gas oven, een wereld van verschil hete lucht vind ik veel beter

Wilma-vanessen 31-12-2014

Een mooi vormgegeven fornuis en goede bedieningsknoppen. Makkelijk schoon te maken. Goede handleiding.

danielj1988 29-12-2014

It is a very handy and practical stove. User friendly functions.
I just bought it few weeks ago, till now I am quite satisfied. Expact it to be functional for long term.

Mary de Jong 29-12-2014

Wij hebben het apparaat net ontvangen en geïnstalleerd. Hebben samen rustig alle mogelijkheden gelezen en zijn nu aan het uitproberen. De oven staat aan en tot nu toe zijn wij zeer content met onze nieuwe aankoop. Na ruim 20 jaar weer een nieuw en schitterend vormgegeven RVS fornuis. Wij hopen hiervan weer minimaal net zolang gebruik van te kunnen maken als onze vorige.

Laila van oijen 24-12-2014

Echt een mooi gasfornuis en heel handig met een kook wekker en geen gasaansteker meer nodig ik ben de super blij!!!! mee met me fornuis en makkelijk schoon te houden

Echt een aanraden!!!!!!

M Janssen 46 21-12-2014

goede oven. en een zeer fijne wokbrander.
perfect voor iedere hobbykok, vooral omdat meerdere gerechten gemakkelijk naast of boven elkaar in meerdere zones geplaatst kunnen worden.

jannie4419 20-12-2014

Kan na 2 weken er eigenlijk nog weinig van zeggen.
Eerste indruk is goed.
Heb deze fornuis gekocht om vormgeving en mogelijkheden

Frank Blank 17-12-2014

Mooi vormgegeven oven/fornuis die makkelijk in het gebruik is. De oven aan de binnenzijde geeft veel ruimte zodat je een groot volume hebt. Komt met een extra bakplaat. Gietijzeren steunen voor pannen zijn zeer stabiel. Het bovenblad heeft ronde vormen zodat het makkelijk is schoon te houden. Komt met een lade voor pannen aan de onderkant. Deze is iets stroef in gebruik.

Hannie58 16-12-2014

In augustus heb ik dit fornuis gekocht en ik ben er content mee. De ovenfunctie is heel goed. Gerechten worden mooi gelijkmatig gaar en bruin. Of het nu gaat om het bakken van taarten of pizza's en of stoven/braden van vleesgerechten. Er is voldoende keuze uit verschillende functies.De veiligheidsdeur is een pre. Het kookgedeelte biedt voldoende ruimte voor grote pannen en de wokbrander is superhandig. Kortom een heel goede aankoop.

IngridS1980 15-12-2014

Het is een geweldig mooi design. Alles is super degelijk. Veel functies en makkelijk te bedienen. Prima koop!

Nanceb 10-12-2014

Het fornuis heeft een hele degelijke luxe uitstraling en is heel mooi om te zien. Het fornuis is onderhoudsvriendelijk en heeft veel mogelijkheden.

bonifaat 09-12-2014

De siemens oven maakt zijn naam waar.
De hete lucht oven van de siemens fornuis is daadwerkelijk veel beter dan andere merken. Je voelt de hitte al bij het aanzetten. De fornuis voelt stevig en robuust aan. Vooral de dikke sterke gietijzeren houders zijn ideaal om in te koken.

Met andere woorden, het is de fornuis die je moet hebben.

Officiële reactie van Siemens 16-08-2016

Het fornuis kan een tolerantie hebben van plm. 10 graden, Linda. Bij de IQ 700-serie is de temperatuur elektronisch geregeld, hierdoor zijn de afwijkingen kleiner.

Linda T 12-08-2016

Mag ik wat vragen? Volgens de specificaties kan de oven tot 250 graden Celsius. maar meestal zijn huishoudelijke ovens niet zo precies. Hoe heet wordt deze daadwerkelijk? Dus met een thermometer gemeten? Ik bak namelijk echt op 250 graden, en als 'ie dat niet haalt, kan ik deze niet gebruiken... Heel veel dank voor uw reactie alvast! Linda

Izzy67 08-12-2014

Wat een geweldig fornuis...gebruiksvriendelijk,degelijk materiaal gebruik en makkelijk schoon te houden. Ziet er ook schitterend uit en duidelijke handleiding bij geleverd.

dajeja 05-12-2014

Wij hebben na goed zoeken besloten voor deze oven, omdat hij voor een goede prijs veel mogelijkheden biedt. Onze voorkeur ging uit naar een Siemens, omdat het simpelweg een A-merk is en Duitse degelijkheid betreft.

De oven en het fornuis zijn makkelijk in gebruik en bieden voor ons voldoende mogelijkheden. Over de duurzaamheid kan, gezien de korte tijd dat hij in ons bezit is, nog niet veel worden gezegd. De bouw lijkt ons zeer degelijk, vooral ook door de gietijzeren pannendragers.

Ondanks de mooie vormgeving was er ewl één minpuntje. Voor het aansluiten is een koppelstuk nodig vanwege het verschil in diameter van de gasaansluiting. Wij hadden een 'bocht' meegekregen bij de dealer. Deze kon er echter niet zomaar worden opgedraaid, omdat de achterplaat te dicht op de aansluiting zit.

susanna 1941 29-11-2014

Een mooi vormgegeven en praktisch fornuis. De eerste taart kwam er prachtig uit !!! Ik hoop er nog jaren heerlijk op te koken.

leonrietveld 28-11-2014

We hebben het fornuis nu een paar dagen en het werkt fantastisch en is eenvoudig te bedienen. Daarnaast ziet het fornuis er ook schitterend uit

Bobje47 22-11-2014

Heb dit mooi RVS fornuis pas 4 dagen in gebruik, natuurlijk even wennen wat knoppengebruik betreft t.o.v. mijn vorige. Ben er heel blij mee, voornamelijk gekozen vanwege de wokbrander en heteluchtoven. Heb in de gebruiksaanwijzing gelezen dat er vele mogelijkheden zijn die nog uitgeprobeerd moeten worden.

Jadedo 20-11-2014

Goede afwerking en mooie uitstraling. Jammer dat alleen de bovenplaat RVS is. Hoop net zolang te kunnen gebruiken als mijn vorige fornuis(12 jaar)