Siemens HR745226N wit, aluminium

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 13 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Siemens HR745226N wit, aluminium op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kamal 24-11-2015

It is very good in looking and nice to be use it.working good.still now no problem.i am using it for 1 month let see

EkinS 29-10-2015

Mooi uitziende gasfornuis, gemakkelijk in gebruik aangezien wij de jongste niet meer zijn. Draaiknoppen zijn daarom ideaal voor ons. Kwalitatief ziet het fornuis er zeer goed uit vooral ook vanwege de gietijzeren pannendragers.

Kaatjebakgraag 17-01-2015

Goed apparaat met meer mogelijkheden dan we gewend waren met ons oude fornuis. Zoals een pizza stand, een ontdooistand en deze oven verwarmd zeer snel voor. Zelfs twee pizza's tegelijk bakken is mogelijkheid.

Margaretha 43 15-01-2015

Gebruik al jaren Siemens apparatuur tot volle tevredenheid. Iets duurder in aanschaf, maar het gebruiksgemak en de lange levensduur weegt daar ruimschoots tegen op.

amlizantluik 31-12-2014

De ovenbediening moet ik nog even leren, maar de stappen zijn logisch, dus daar kom ik wel uit.
Dit gastoestel hebben we gekozen omdat het goed schoon te maken is, robuust aan sterk om de pannen op te zetten.
De oven was aantrekkelijk omdat hij ruim is en goed schoon te maken, ook de dragers aan de zijkant kunnen eruit gehaald worden.
Wij zijn enthousiaste kokers en in de oven kunnen meerder schalen tegelijk geplaatst worden.

namu1980 25-12-2014

Mooi handig apparaat. Oven werkt prima mooie afwerking. Strakke uitstraling. De standaards op de pitten zijn robuust en stevig

Imart 25-12-2014

De Siemens HR745226N is een zeer geslaagd vormgegeven fornuis dat prachtig staat in onze keuken. Het fornuis laat zich heel plezierig en gemakkelijk bedienen met de elektronische ontsteking van de gasbranders voor het koken, en de duidelijke aanwijzingen op de knoppen en het verlichte instellingsschermpje voor de oven.
Met maar liefst 8 ovenfuncties kan je voor bijna elke voorkomende bak- en braadfunctie een optimale instelling vinden.
De oven komt prettig snel op temperatuur en gerechten (hartige taart, cake) komen mooi gaar en egaal gekleurd uit de oven.
Kortom, tot nu toe zijn wij zeer tevreden over deze aankoop. Over de levensduur kan ik nog niet veel zeggen, maar afgaande op de degelijke indruk die elk onderdeel van het fornuis maakt, zoals de fraaie email afwerking, de zware roosters voor de pannen, en de degelijk aanvoelende wijze waarop de softclose deur sluit, heb ik er alle vertrouwen in dat we nog heel lang plezier zullen beleven van deze aankoop.

MustafaK 24-12-2014

Ik heb de Siemens HR745226N al langer dan een half jaar in gebruik en ik ben er super blij mee. Ik ben iemand die vaak gebruik maakt van de oven. Ik bak heel vaak cakes en diverse gerechten en de HR745226N doet het super goed. Heel erg bedankt!

janhoi 19-12-2014

heel mooi en goed fornuis.
werkt goed, al veel dingen mee gemaakt.
ben er tevreden mee.
er zitten veel mogelijkheden op werken ook allemaal prima.

Recep Oz 05-12-2014

Super gasfornuis. Door zijn vormgeving een parel in de keuken.
Super handig aan te sluiten en te gebruiken. Geen ingewikkelde handleiding. Apparaat spreekt voor zich

100klant100 01-12-2014

De inspirerend ontwerp, makkelijk schoon te maken, ik wil graag koken en bakken,
de vonk werkt goed, het is effe wennen, mijn oude had het niet, terwijl tot mijn huwelijk in mijn moeders huis hadden we het met vonk.dus terug naar goede tijden.
Het belangrijkste en waarom ik heb het gekocht is, dat mijn reukvermogen is kapot, ik ruik niets en het geen vuur geen gas systeem is absoluut veilig, de timer is zeer belangrijk om niets te laten branden, en het is 20% zuiniger, klasse A, dus minder betalen voor electiciteit, alle voordelen op een rij, heb ik nog geen nadelen ontdekt, hopelijk blijft het hierbij. de oven werkte prima, zeer snel verwarmt, 10 minutjes en bakt broodjes perfect, binnen max 7 minutjes, bij 220graden. heerlijk, de actie met pannen erbij is gewoon uitstekend en ik hoop voor jaren lang veilig/spaar en bak/kook plezier.ik ben blij. met vriendelijk groetjes, astgik.

Rik Plante 14-11-2014

Strak, makkelijk schoon te houden. Snel en veilig. Mooie strakke vormgeving, past in elke keuken. Duidelijke display. Makkelijk in gebruik en toch kindveilig.

Piet Koper 04-11-2014

Zeer tevreden met dit fornuis. Veel gebruiksgemak en vooral een heel goede handleiding! Er wordt duidelijk in uitgelegd wat wel en wat niet kan. Hulde.