ETNA FG860ZT matzwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 9 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FG860ZT matzwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,9

Joeri 13-03-2024

Ontevreden

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

Wat een waardeloos product!

Stel je voor.. je staat lekker te koken, oven voorverwarmd. Maar opeens valt ie uit. Dan kun je dus niet verder met je gerecht, moet je een ander gerecht nog gaan maken en kun je pas laat eten.

Kan een keer gebeuren, maar bij dit product is dat helaas geen uitzondering. Monteur is al eens geweest, maar een paar weken verder precies hetzelfde euvel. Reviews van andere gebruikers laten zien dat dit echt geen uniek iets is helaas.

Jammer genoeg de oven overgenomen bij de woning (waar bol.com dan weer érg moeilijk over doet), anders had ik op basis van de reviews dit product nooit in huis gehaald!

Pluspunten

• Erg mooi
  • betaalbaar

Minpunten

• Werkt niet: valt steeds uit (terugkerend probleem)

Vincent 08-11-2023

Matig

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

Binnen twee jaar stuk. “Service” via Etna is een ramp dus zit nu al weken zonder. Verder is het fornuis erg krap.

Pluspunten

• Ziet er mooi uit

Minpunten

• Snel kapot
  • Krap fornuis

David H 27-01-2023

Mooie vormgeving, maar gaat helaas niet lang mee

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

De oven ziet er prachtig uit, mooi vormgegeven retro design. Helaas scoort hij qua duurzaamheid niet bijzonder hoog: na ongeveer 2 jaar was het onderste verwarmingselement defect en en half jaar later waren ook de bovenste en hete lucht verwarmingselementen kapot.

Pluspunten

• vormgeving

Minpunten

• gaat snel kapot
  • niet gebruiksvriendelijk

Officiele reactie van Atag 30-01-2023

Beste David,

Dank je wel voor deze review. Wat vervelend om te lezen dat dat de elementen van de oven snel achter elkaar defect zijn geraakt. Indien wij hierin nog iets voor jou kunnen betekenen ontvangen we graag jouw NAW-gegevens plus een kopie van deze review per e-mail. Deze gegevens kun je toesturen naar Webcare@atagbenelux.com

Marijke
Webcare ETNA

n**********@p******** 30-04-2022

Aanrader

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

De authentieke uitstraling en merkbekendheid zijn de eerste zaken die ons oriëntatie op dit fornuis verder brachten.
De bediening van de branders en oven zijn zeer functioneel.
Opwarm tijd van de oven is zeer snel.
Het afdekscherm/achterwand scherm ook zeer prettig .
Het reinigen van het kook gedeelte door de matte uitvoering zeker erg prettig.
De werking en mogelijkheden van de oven maken ons erg blij !

Pluspunten

• Snelle opwarming oven
  • Authentiek uitstraling
  • Kleur zwart
  • Goede krachtige gas branders

Officiele reactie van Atag 02-05-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat u voor ETNA gekozen heeft en u tevreden bent met de werking van het fornuis.
Wij wensen u veel kook en bak plezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

j*******@h********** 01-02-2022

Gaat niet lang mee

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

Dit apparaat gaat niet lang mee.Ik heb er 2 gehad. De eerste was vrijwel meteen stuk. De oven viel steeds uit als deze te heet werd. Meerdere keren zijn er monteurs langs geweest maar het probleem werd niet gevonden. . Uiteindelijk kreeg ik een nieuwe omdat het binnen de garantie viel. Het 2e apparaat was ik de eerste 4 jaar tevreden over. Echter bij dit apparaat kwamen na 4 jaar de vlammen en vonken uit de oven. Contact gezocht met etna de heteluchtmotor zou waarschijnlijk stuk zijns Omdat het buiten de garantie valt kon ik alleen maar €20 korting krijgen op de reparatie.
Als het apparaat werkt is het een prima apparaat maar ik vind ze wel snel stuk gaan.

Pluspunten

• Glasplaat is handig om het gasfornuis af te dekken
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Gaat niet lang mee

J.G. 02-02-2022

Beste Chantal,

Er staat geen service bezoek gepland omdat ik dit zelf moet betalen en van jullie enkel €20 korting krijg op een reparatie van een paar €100. U kunt denk ik wel begrijpen dat ik dit geen compensatie vind en ook geen paar €100 ga uitgeven aan een reparatie. Het vertrouwen is namelijk wel weg. Dit geld kan ik naar mijn gevoel dan beter bij een nieuw apparaat leggen. Van een ander merk uiteraard.

Mvg

Officiele reactie van Atag 02-02-2022

Beste heer/mevrouw,
Dank u voor uw review. Fijn te zien dat u tevreden bent over de vormgeving, mogelijkheden en gebruiksgemak van dit fornuis. Des te vervelender dat het nieuw geleverde fornuis na een aantal jaren een defect heeft. Wellicht staat voor het defect van het fornuis een servicebezoek gepland. Mocht u nog vragen hebben, kunt u uw volledige adres- en contactgegevens inclusief uw vraag mailen naar webcare@atagbenelux.com. Dan kijken wij met u mee.
​Met vriendelijke groet,

Y 14-01-2022

ETNA FG860ZT

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

Fornuis werkt erg goed. Robuuste pannendragers. Robuust fornuis, ontsteking werkt goed. Oven doet het erg goed, snel temperatuur. De verstelbare pootjes indraaien/bevestigen was even lastig, ging wat moeizamer dan verwacht. Verder erg tevreden, staat mooi in de keuken.

Officiele reactie van Atag 17-01-2022

Beste heer / mevrouw,

​Bedankt voor het schrijven van deze review. Wat leuk om te lezen dat u tevreden bent met de uitstraling van het fornuis.
Wij wensen u veel kook en bakplezier toe.

Marijke Webcareteam ETNA

b*******@g******** 12-01-2022

Bevalt mij prima....een aanrader!!

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

Ik vind dit een geweldige apparaat. Het voldoet aan mijn eisen. Kompakt en ziet er prachtig uit. Laat mij denken aan de gooie oude tijd. Hij ziet er niet alleen mooi uit maar hij werkt perfect ook en makkelijk te bedienen.
Een heel mooi apparaat dat ik aan iedereen zou aanraden.

Pluspunten

• Ziet er prachtig uit.
  • Werkt zoals het hoort te werken.

Officiele reactie van Atag 13-01-2022

Beste heer/mevrouw,
Wat fijn te lezen dat dit fornuis van ETNA aan uw eisen voldoet. Er ook nog prachtig uitziet, perfect werkt en makkelijk te bedienen is. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!

niels 30-12-2021

Bevalt goed, mooi uiterlijk

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

Gasfornuis ziet er net zo mooi uit als op de foto, super strakke afwerkingen en erg mooie vormgeving. De 4 pitten met verschillende standen zijn erg handig en ook is de oven snel opgewarmd. De heteluchtstand is wel hoorbaar maar niet veel meer dan bij andere fornuizen. De zijkant van de oven kan zelf wel goed heet worden nadat de oven een tijd heeft aangestaan. Maar dat is bij langere tijd op de hoogste stand. Voor de rest zeer tevreden over het gasfornuis en een sieraad voor je keuken.

Pluspunten

• afwerking
  • 4 verschillende standen

Minpunten

• ventilator hetelucht hoorbaar

Officiele reactie van Atag 04-01-2022

Beste Niels,

Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het design en de verschillend standen van het fornuis. "Een sieraad voor de keuken", kijk dat doet ons goed. Bedankt voor deze mooie review.

Wij wensen je veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke
Webcareteam ETNA

kugel 13-09-2021

oogverblindende gasfornuis

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

Erg mooie gasfornuis met oven.
Vormgeving is fantastisch en bediening is makkelijk.
Past mooi bij mijn industriele interieur/keuken

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • fantastische vormgeving

Officiele reactie van Atag 14-09-2021

Beste Kugel,
Wat een mooie reviewscore hebt u gegeven. Daar zijn wij erg blij mee. Fijn dat de vormgeving goed past bij uw industriële interieur en het fornuis makkelijk te bedienen is.
Wij wensen u veel kook-en bakplezier!

base 27-10-2020

nostalgisch fornuis

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

ten eerste om de uitstraling en de het merk staat voor kwaliteit,mijn vorige was ook van etna.
en ook belangrijk de prijs, van een ander merk met ook een nostalgische uitstraling is de prijs het dubbele of nog hoger.

Officiele reactie van Atag 29-10-2020

Beste Base,

Ik wil je hartelijk danken dat je de tijd hebt genomen om deze review te plaatsen en voor het vertrouwen die je hebt laten blijken door te kiezen voor ETNA apparatuur.
Heel veel plezier van deze functionele blikvanger.

Groet Heidi
Webcareteam ETNA

Kim 27-03-2020

Voor echte kookliefhebbers

Geschreven voor: ETNA FG860ZT matzwart

Ontzettend mooi fornuis met een luxe uitstraling, het fornuis geeft enerzijds een landelijk gevoel maar door het massieve staal ook modern. Voor kookliefhebbers die graag op gas koken en gebruik willen maken van een "echte" oven in plaats van een combi oven/magnetron.

Pluspunten

• Gemakkelijk te bedienen
  • Oven warmt snel op
  • Oppervlakte fornuis makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Neemt wel wat ruimte in beslag

Officiele reactie van Atag 30-03-2020

Beste Kim,
Bedankt dat je de moeite neemt om deze mooie review te plaatsen.
Wij wensen je veel kook en bak plezier toe.
Met vriendelijke groet, Alice Webcareteam ETNA