ETNA FKV761WIT

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FKV761WIT op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

s*********@h****** 17-02-2024

bevalt erg goed

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

na de verbouwing van de huizen gingen we van gas af en ik kwam op dit fornuis want ik wilde wel blijn
ven bakken is even wennen in begin maar alles wordt wel snel warm
in begin even wennen maar dat is maar even
zeker geen miskoop

Pluspunten

• snel warm

webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Wat leuk dat je bij de overgang van gas naar inductie hebt gekozen voor ETNA, fijn dat je ondertussen gewend bent.
We wensen je veel kook- en bakplezier!

Kim

Lilia 02-04-2023

betrouwbare qualiteit

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

Ik wilde niet inductie door gezondheid redenen maar die keramiek is geweldig. Snel opwarmt en ook snel cool down.
Ik houd niet van de technologisch gedoe in de keuken. Ik was meteen verliefd met die fornuis. Het is een huwelijk tussen het modern en het classic/ traditioneel en betrouwbaar model.
Heel blij mee!

Pluspunten

• Knoppen
  • Petite

Minpunten

• Aan de kleine kant

Officiele reactie van Atag 04-04-2023

Beste Lilia,

Wat leuk om te lezen dat je zo geniet van jouw nieuwe keramische fornuis van ETNA!
De uitstraling en het gebruiksgemak bevallen jou goed.

We willen je bedanken voor het schrijven van deze mooie beoordeling en wensen je veel kook- en bakplezier toe!

Suzan

a********@h********** 06-03-2023

Heel goed merk heel goed

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

Ik heb me ETNA gasfornuis gekocht en ik ben blij mee en ook heel te vrede mee
Officiele reactie van Atag 07-03-2023

Beste heer/mevrouw,

De maximale score van een 10, daar zijn wij uiteraard heel erg blij mee. Bedankt voor de mooie beoordeling. Fijn om te lezen dat het fornuis zo goed bevalt.

Wij wensen jou veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

h.kooij49@upcmail.nl 30-12-2022

Aanrader

Wij hebben een ETNA FKV761 WIT gekocht KERAMISCH
Zijn in de winkelgaan kijken daar viel op de kwaliteit en de prijs
Wij zijn zeer te vrede.
Wij hadden vroeger een ETNA Gas fornuis en ETNA Centrifuge.
Heel lang meegedaan.
Wij kunnen het iedereen aanraden .

Officiele reactie van Atag 02-01-2023

Beste heer / mevrouw Kooij,

Hartelijk bedankt voor deze mooie review.
Wat leuk dat u opnieuw gekozen heeft voor ETNA.
De prijs en kwaliteit heeft u overtuigt.

Wij wensen u dan ook heel veel kook- en bakplezier!

j************@g******** 23-11-2022
  • Product gekregen

Topper!

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

Heb het fornuis nieuw gekregen. Ben er erg blij mee. Handige bediening.Koken gaat snel. Fijne oven.

Pluspunten

• Koken gaat snel
  • Handige bediening

Officiele reactie van Atag 24-11-2022

Beste heer / mevrouw,

Zo'n topscore daar worden wij natuurlijk blij van!
Wat fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met het fornuis.

Wij wensen jou heel veel kook- en bakplezier!

n************@g******** 10-08-2022

een goed product.

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

een nadeel vind ik de bedieningsknoppen voor de kookzone het indicatie pijltje is moeilijk zichtbaar in het witte vlak, dit pijltje zou zwart moeten zijn zodat het beter opvalt.

Officiele reactie van Atag 11-08-2022

Beste heer/mevrouw,

Dank je wel voor deze review. Je feedback is erg waardevol en nemen wij mee om dit fornuis te blijven verbeteren. Wij wensen je veel kook- en bakplezier!

Chantal Webcare ETNA

z***@h********** 19-07-2022

Goed prijs/kwaliteit

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

Goed product prijs/kwaliteit. Heb pas een week, veel kan ik nog niet zeggen. Alleen jammer dat er geen stekker bij zat, extra werk/kosten.

Pluspunten

• Niet duur
  • Extra garantie

Minpunten

• Nog geen
  • Jammer dat geen stekker bij zit, extra kosten.
  • zelf voorrijkosten betalen bij extra garantie

Officiele reactie van Atag 20-07-2022

Beste heer / mevrouw,

Hartelijk bedankt voor deze leuke review.
Leuk dat jij gekozen hebt voor ETNA!
De reden dat wij geen stekker leveren is omdat dit een 3-fasen toestel betreft.
Omdat dit best een ingewikkeld klusje is adviseren wij de aansluiting te laten doen door een erkend installateur, deze kan de stekker leveren.

Wij wensen jou heel veel bak- en kookplezier!

Bloem 04-06-2022

Mooi fornuis en werkt prima!

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

Mooi fornuis met keramische kookplaat en een goede oven eronder. Het werkt prima! En het is netjes aangesloten door Exper van der Groef! Aanrader!

Pluspunten

• Snel warm
  • Mooi fornuis

Minpunten

• Error in de display

Officiele reactie van Atag 07-06-2022

Beste Bloem,

Een aanrader, dat lezen wij natuurlijk graag. Bedankt voor de mooie feedback met maximale score. Fijn dat het fornuis zo goed bevalt.

Wij wensen je veel bak- en kookplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

a******@y******** 12-04-2022

goed fornuis

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

degelijk en makkelijk te gebruiken fornuis - de kwaliteit prijs verhouding is prima
Officiele reactie van Atag 13-04-2022

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze goede beoordeling.
Fijn te lezen dat je tevreden bent over de degelijkheid en het gebruiksgemak van de FKV761WIT.
Wij wensen jou heel veel kookplezier.

Webcareteam ETNA

Mae 12-01-2022

Bevalt goed, zeker een aanrader. Fkv760rvs

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

Fijne keramische kookplaat. Warmt snel op en per stand handig te gebruiken. Oven werkt super. Wordt snel warm en veel verschillende standen. Fijne aankoop.

Pluspunten

• Gemakkelijk in gebruik
  • Warmt goed op

Officiele reactie van Atag 13-01-2022

Beste Mae,
Dank u wel voor deze review. Fijn te lezen dat de oven en keramische kookplaat van dit fornuis snel en handig te gebruiken zijn. Wij wensen u veel kook- en bakplezier!
Chantal Webcareteam ETNA

Jan@p**t.nl. 02-12-2021

Nederlandse kwaliteit

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

Etna is een van de weinige merken die op dit moment nog een elektrisch fornuis kan leveren. Het is gewoon een elektrisch fornuis dat doet wat het moet doen en dat kan wetijveren met de bekende Duitse A merken.

Pluspunten

• doet gewoon wat het moet doen
  • snel op temperatuus

Officiele reactie van Atag 03-12-2021

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor deze mooie reviewscore. Goed om te lezen dat u zo tevreden bent over onze ETNA fornuis. Wij wensen u veel kook- en bakplezier toe!

Niki Webcareteam ETNA

Hans Janssen 14-06-2020

Nog vertrouwd en betrouwbaar. Het geld meer dan waard.

Geschreven voor: ETNA FKV761WIT

Ik heb lang gezocht naar vervanging voor ons oude fornuis. Je kan je geld maar één keer uitgegeven, dus heb ik goed onderzoek gedaan. En deze Erna had voor onze wensen de beste papieren. Daarnaast ken ik Etna nog van vroeger. Mijn Oma, tante en moeder (jaren 70) hadden ook Etna. Mijn huidige schoonmoeder trouwens ook en dat is al een oudje. Het fornuis dan he 😉. Als je Etna zegt, dan zeg je betrouwbaar. En de prijs is ook nog eens prima. Dus de knoop doorgehakt en dit fornuis besteld.

We hebben sinds woensdag in huis. En ik kan niet anders zeggen dan dat het een goede investering is geweest. Eindelijk weer een oven die het doet. En die oven is ook nog eens snel op temperatuur. De vers gebakken broodjes van vanmorgen hadden eindelijk weer een krokant korstje, heerlijk, en dan heb ik nog niet eens over de pizza ,met krokante bodem, de kip en aardappeltjes, en de diverse schotels uit de oven. Ja we hebben de oven goed getest.

Wat ook fijn is, is dat er genoeg ruimte op het fornuis is voor grote pannen. De pitten laten zich goed kwa temperatuur doseren. Werkt erg prettig. En als je klaar bent met koken, koelen ze ook snel weer af. En uiteraard makkelijk schoon te maken.

Wat ook handig is, het rooster heeft aan de achterkant een soort van opstaand randje, en in de rail zit een soort bochtje. Hierdoor kan die het rooster ver naar buiten trekken zonder dat deze eruit glijdt. Zit gewoon stevig. Wel zo veilig. Goed over na gedacht Etna . Oh en het fornuis ziet er in dat rvs ook nog eens geweldig uit.

Is dan alles helemaal perfect? Nou bijna wel. Er is één dingetje waar ik aan moet wennen. Op de knoppen zitten pijltjes die je goed kan voelen, maar die wat lastig te zien zijn als er geen direct licht op valt . Maar goed. Dat is dan ook echt het enige. We zijn heel erg blij met deze aankoop. We kijken uit naar jaren kook genot. Sowieso zit er 5 jaar garantie op. En uit ervaring weet ik dat zo'n maar zo 15 tot 20 jaar mee gaat.

De volgende Etna wordt een amerikaanse koelkast.

Mochten jullie zelf net als ik voor een Etna te gaan, dan ik garanderen dat jullie daar geen spijt van zullen krijgen.
Veel kook plezier al vast.

Pluspunten

• Ziet er prachtig uit
  • Oven snel op temperatuur
  • Stille hete lucht oven
  • Ruim plek voor grote pannen
  • Pitten snel afgekoeld

Minpunten

• Markering op de knoppen

Officiele reactie van Atag 15-06-2020

Beste Hans, dank je voor deze uitgebreide review. Daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Wat fijn om te lezen dat het snelle opwarmen en stille gebruik van de oven u goed bevalt. Wij wensen u heel veel kookplezier! Vriendelijke groet, Chantal Webcareteam ETNA