ETNA FIV560RVS

• Best Reviewed jun 2023
Bekijk 2 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 163 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FIV560RVS op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

Naomi 13-04-2024
  • Product gekregen

Aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV560ZWA

Product doet precies wat je ervan verwacht! De inductie kookplaat wordt direct warm en is meteen klaar voor gebruik. Hij is mooi afgewerkt en doet wat hij moet doen.
Wij zijn er heel erg tevreden over. 10/10

Pluspunten

• Wordt snel warm
  • Mooi afgewerkt
  • Ruime Lade er onder
  • Ruime oven

webcare-7 15-04-2024

Beste Naomi,

Goed om te lezen dat je tevreden bent met het gebruik van het fornuis! Fijn ook dat hij zo snel op temperatuur is en dat het design bevalt.
We willen je bedanken voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer en wensen je nog vele jaren kookplezier!

Peter B. 29-03-2024

Tevreden over de aanschaf van mijn inductiefornuis

Geschreven voor: ETNA FIV560ZWA

Mijn huis is in 2022 van het gas gehaald. In de meterkast kreeg ik een aansluiting voor 3 fase kooktoestel. Ik heb toen een 1 fase inductieplaat gekocht, die ik op mijn oude gasfornuis heb gezet. Hierdoor kon ik de elektrische oven blijven gebruiken. Maar toen die oven niet meer goed werkte heb ik bij Elektroworld Goes een inductie fornuis 3 fase gekocht. Een monteur van dit bedrijf heeft de periflex stekker gemonteerd en het toestel aangesloten.
Het was wel even wennen mijn vorige inductieplaat warmde sneller op. Maar ik kan nu vier pannen tegelijk gebruiken ook met onder één pan stand P. Ook moest ik wennen aan de draaiknoppen maar deze werken overzichtelijker dan de tiptoetsen op de inductieplaat. De oven werkt heel goed, alleen jammer dat er geen timer op zit.
Ik ben heel blij met mijn zwarte Etna FIV560ZWA inductie fornuis.

Pluspunten

• Draaiknoppen beter zichtbaar dan tiptoetsen
  • Vier pannen tegelijk opwarmen
  • Met stand "P" ook andere kookpunten te gebruiken

Minpunten

• Het warm worden duurt iets langer
  • Geen kookwekker ingebouwd

webcare-7 02-04-2024

Beste Peter,

Bedankt voor het schrijven van deze uitgebreide review!
Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent over het mooie fornuis.

Wij wensen jou heel veel kookplezier!

Ellen

Rehana 28-03-2024

Van gas naar inductie!

Geschreven voor: ETNA FIV560ZWA

Wegens verhuizing nieuwbouw van gas naar inductie koken. Dit was echt even wennen heb altijd op gas gekookt.
Ik was meteen verkocht door inductie, kook iedere dag heb er zo zin in, enige wat nog een beetje raar is het maakt een beetje geluid ik denk de fornuis of de pannen. Al met al komt het allemaal goed hoop ik!

Pluspunten

• Wordt snel warm
  • Booster
  • Makkelijk schoon te houden

Minpunten

• Maakt geluid zowel kookplaat als fornuis.
  • Mis klokje of timer

webcare-7 29-03-2024

Beste Rehana,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Van gas naar inductie is zeker wennen en dan moet je er ook nog (verplicht) aan wegens een verhuizing.
Fijn om te lezen dat het tot nu goed gaat en je er blij mee bent.

e*******@h****** 16-03-2024

Perfect fornuis en oven.

Geschreven voor: ETNA FIV560ZWA

Fornuis ziet er mooi uit. Handige bediening met draaiknoppen gekozen i.v.m gevoelsverlies vingers, waardoor tiptoetsen geen optie waren. Werkt perfect. Heel tevreden mee. Echt een aanrader.

Pluspunten

• makkelijke bediening
  • goed schoon te maken

webcare-7 18-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Goed om te lezen dat je tevreden bent met het design en de bediening van het fornuis. Fijn dat er in deze situatie voor jou een goed fornuis is.

LM 13-03-2024

Mooi, maar green timer

Geschreven voor: ETNA FIV560WIT

Erg mooi fornuis, maar het enige nadeel dat ik heb ontdekt is dat het geen timer heeft

webcare-7 13-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor de review. Fijn om te lezen dat je zo tevreden bent over het fornuis. Jouw feedback betreft de timer zullen wij meeneem in de verdere product ontwikkeling.

Veel bak- en kookplezier gewenst.

Met vriendelijke groet, Femke

aschokker62@home.nl 06-03-2024

Zeer goed

Geschreven voor: ETNA FIV560WIT

Door mijn vorige ervaring met een Etna inductiefornuis en de voortreffelijke service heb ik na 16 jaar besloten weer een inductiefornuis van hetzelfde merk aan te schaffen, na al die jaren vrijwel dezelfde eenvoudige en voortreffelijke uitvoering.

Pluspunten

• bedieningsgemak
  • producten snel warm
  • gemakkelijk te reinigen

webcare-7 07-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Leuk om te lezen dat je na al die jaren weer bent uitgekomen bij ETNA. Fijn om te lezen dat het fornuis nog net zo werkt.

d*******@h********** 02-03-2024
Geschreven voor: ETNA FIV560WIT

Ik ben super tevreden over de nieuwe oven die ik heb gekocht. De inductie fornuis werkt snel waardoor de pannen snel worden opgewarmd worden. Super super
webcare-7 04-03-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit geweldige cijfer, een 10! Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met het fornuis, dat is waar wij het allemaal voor doen!

d**************@h********** 29-02-2024

Goedekoop en zekker waar voor je geld

Geschreven voor: ETNA FIV560ZWA

Ik kan er eigenlijk niks slecht van maken hij is top snel makkelijk tegebruiken ziet er mooi en strak uit zekker een aanrader en hoorde ook over hun goede service vandaar ik voor hun heb gekozen en ook de verlengde garantie

Pluspunten

• Strak model
  • Ziet er goed uit
  • Goede service
  • Makkelijk en simpel gebruik
  • Goed schoon temaken

webcare-7 29-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review met dit fantastische cijfer, een 10! Goed te lezen dat hij snel in gebruik is en het design ook bevalt. De extra garantie is ook een plus!

f**************@g******** 29-02-2024
Geschreven voor: ETNA FIV560RVS

I have a stove/fornuis bought almost two years ago. And I have paid a good money for that. And now two years later it is not working properly, given an error messages and one of the plate are always ON and I don’t feel safe having the product in my house anymore
And the only option that they have is that I have to wait for almost 15 days, not able to cook for my children, for someone to come and check first
webcare-7 29-02-2024

Dear sir / madam,

I am sorry to read that your experience with the equipment and our service is so disappointing. Of course, it was never our intention to make you feel this way. We aim for our customers to enjoy our equipment and service. We are therefore very sorry when a customer is not satisfied. If there is anything we can do for you, please let us know. If so, please send your contact and address details, along with a copy of the review you posted, to webcare@atagbenelux.com. Then we will be happy to look into it with you.

Kind regards,

c*******@h********** 17-02-2024

Een aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV560WIT

Een mooie fornuis, simpel bedienen. Snel, ik ben super blij. Prijs/kwaliteit goed. Ik heb al een paar weken in gebruik.
Ik zal het aanraden.

Pluspunten

• Snel
  • Makkelijk schoon te maken

Minpunten

• Tot nu toe geen min punt

webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat je zo blij bent met dit snelle en makkelijke te bedienen fornuis. Fijn ook dat het design je bevalt en je tevreden bent met de prijs/kwaliteitsverhouding.
We willen je bedanken voor deze mooie review met dit fantastische cijfer en wensen je nog veel kook- en bakplezier!

h*************@h****** 16-02-2024
Geschreven voor: ETNA FIV560WIT

Inductie koken makkelijk en goed schoon te houden.fornuis met draaiknoppen makkelijk in gebruik.
webcare-7 19-02-2024

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Goed om te lezen dat het inductie koken makkelijk is, en fijn ook dat het fornuis ook makkelijk in gebruik is.

JW uit C 04-02-2024

2 Fase

Geschreven voor: ETNA FIV560RVS

2 fase fornuizen zijn wat moeilijker te vinden. Deze voldoet aan de verwachtingen en ziet er mooi uit.

Pluspunten

• Mooi
  • Verwarmt snel

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze review. Fijn om te lezen dat jij zo tevreden bent met dit fornuis en dat hij ook aan alle verwachtingen voldoet, dat is waar wij het voor doen.

d*********@h********** 03-02-2024

RVS etna

Geschreven voor: ETNA FIV560RVS

Erg mooi en goed,super blij mee.
Van gas naar electra dus nieuw fornuis en Amerikaanse koelkast van ETNA gekocht

Beste heer / mevrouw,

Goed om te lezen dat je zo tevreden bent met het fornuis, dat is waar wij het voor doen! Leuk ook om te lezen dat jullie hebben gekozen voor ETNA bij de overgang van gas naar electra!
We willen je bedanken voor deze mooie review en wensen je nog veel plezier van je aankoop!

h*************@i********* 03-02-2024
Geschreven voor: ETNA FIV560ZWA

Super mooi fornuis , goed schoon te houden , vele functies .
Nadeel op twee fase is dat het koken wat langzamer gaat, maar doet evengoed zijn werk.
Oven werkt goed . Zeer tevreden
Zou als deze ooit stuk gaat weer een etna kopen, beste merk qua fornuizen en ander apparatuur

Beste heer / mevrouw,

Bedankt voor het schrijven van deze mooie review met dit fantastische cijfer, een 10! Fijn om te lezen dat je blij bent met het design en de vele functies.

Ton 28-01-2024

Ander merk machine gekocht, zeker geen aanrader

Geschreven voor: ETNA FIV560WIT

De inductie kookplaat voldoet aan alle eisen. Bij het afleveren van het fornuis op 3 januari 2024, bleek de deur van de oven niet goed te sluiten. Ik heb hier direct melding van gedaan. Na ongeveer een week kwam een monteur om de scharnieren van de deur te vervangen. Deze nieuwe scharnieren bleken niet de juiste te zijn. Hij heeft ter plekke nieuwe scharnieren besteld. Na weer ongeveer een week kwam dezelfde monteur met nieuwe scharnieren. De nieuwe scharnieren zaten in een dichtgeniet zakje, dus niet de originele. Dat bleek ook wel want deze scharnieren waren ca 1,5 keer zolang als de scharnieren van de ovendeur. Na bellen bleek dat de juiste scharnieren pas na een aantal maanden geleverd zouden worden. Hierom heeft de monteur een omruilactie gemaakt. Na 3 werkdagen dagen kwam de nieuwe machine en wat schetst mijn verbazing? Ook hier sluit de deur niet goed. Dus deze machine meteen retour gestuurd. Ik heb naast de eerste dag vrij nemen nu al 3 extra dagen vrij moeten nemen, voor niets. Ik ga nu over op een andere merk fornuis en hoop dat die wel ok is. Uit dit verhaal blijkt waarom ik maar een score van 3 heb gegeven, maar het had net zo goed een 1 kunnen zijn.

Pluspunten

• Inductie plaat werkt goed
  • Ventilator in de inductieplaat werkt naar behoren

Minpunten

• Niet sluitende deur over
  • Knoppen worden heet bij gebruik oven

webcare-7 29-01-2024

Beste Ton,

Wat jammer om te lezen dat je ervaring met ons product teleurstellend is. Wij streven ernaar dat onze klanten veel plezier mogen beleven aan onze apparatuur en service. Wij betreuren het dan ook zeer wanneer een klant niet tevreden is.
We willen je toch bedanken voor het schrijven van deze uitgebreide review en wensen je veel kook- en bakplezier!

Gerard.Huisman 25-01-2024

een perfect product

Geschreven voor: ETNA FIV560RVS

de Etna inductie oven FIV560RVS is een goed werkende oven en ziet er ook nog mooi uit is makkelijk te bedienen niets met druktoetsen en extra kook programma's heb je toch niets aan gebruik je nooit maar kan allemaal stuk gaan
gewoon met knoppen aan de voorkant ideaal voor oudere personen maar ook de jeugd kan hier mee om gaan
daarom heb ik deze gekocht de eenvoud en omdat het ook een Nederlandse product is
Etna is van oudsher een perfect en betrouwbaar product
---------------------------------------------------

Pluspunten

• de bediening
  • de aansluiting

Minpunten

• rubber voorkant van oven kan beter

webcare-7 26-01-2024

Beste Gerard,

Wat leuk dat je zo geniet van jouw 'simpele' doch goed werkende en mooie inductiefornuis van ETNA.

We willen je bedanken voor jouw mooie complimenten en wensen je heel veel kook- en bakplezier toe!

Stip 24-01-2024

Goed product

Geschreven voor: ETNA FIV560WIT

We hadden eerst keramisch maar zijn overgestapt op inductie omdat je dan een boost erop hebt zodat alles eerder kookt

webcare-7 24-01-2024

Beste heer / mevrouw Stip,

Wat leuk om te lezen dat je hebt gekozen voor dit inductiefornuis en het je goed bevalt!
Het koken op inductie gaat snel en is veilig doordat de plaat niet kan verwarmen zonder dat er een geschikte pan op staat.

We willen je bedanken voor jouw mooie beoordeling en wensen je heel veel kook- en bakplezier toe!

o**************@g******** 22-01-2024

Fijn fornuis met handige bediening inductieplaat.

Geschreven voor: ETNA FIV560ZWA

Mooi zwart en handige bediening van de inductieplaat.

Dit fornuis heb ik gekocht vanwege de bediening met draaiknoppen van de inductieplaat.
Je kan nu vrijwel blind heel snel de juiste pit bedienen, veel beter dan het gepruts met tiptoetsbediening waar toevallig net een grote pan overheen hangt en je deze dan moet verschuiven om te kijken waar precies de juiste tiptoets zit...
webcare-7 23-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat leuk om te lezen dat je zo tevreden bent over de knop bediening en het design. Bedankt voor de mooie feedback.

Wij wensen jou veel kook- en bakplezier toe.

Met vriendelijke groet, Femke

m***************@h********** 04-01-2024
  • Product gekregen
Geschreven voor: ETNA FIV560RVS

Ik vind dit een heel fijn apparaat ben er blij mee wij hebben het naar de renovatie van ons huis van de volkshuisvesting gekregen maar het is een hele vooruitgang erg blij mee
webcare-7 04-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat je zo tevreden bent met het fornuis, dat is waar wij het voor doen.
Bedankt voor het schrijven van deze mooie review en we wensen je nog veel kook- en bakplezier!

t*******@h********** 15-12-2023
Geschreven voor: ETNA FIV560WIT

Het fornuis heeft een mooie uitstraling en is gemakkelijk te bedienen ik ben er heel blij mee
webcare-7 18-12-2023

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor het schrijven van deze mooie review. Fijn dat het design bevalt en dat de bediening makkelijk is.
We wensen je nog veel kookplezier!

Rina Roede 11-12-2023

Een aanrader!!

Geschreven voor: ETNA FIV560ZWA

Wij hebben het Etna inductie fornuis gekocht , omdat het een handig, milieu vriendelijk, mooi fornuis is. Hij bevalt ons zeer goed! Ook goed en vriendelijke installateur!!

fred.t. 29-11-2023

" Goed product de FIV560WIT "

Geschreven voor: ETNA FIV560WIT

Een bijzondere goede product precies naar mijn verwachting - heb heel veel plezier van en gemakkelijk in gebruik.
Ook vind ik het fornuis op zich zelf zeer sterk en stevig. Jammer dat er geen deksel is aan de bovenkant van het fornuis.
Voor die prijs vind ik een prima apparaat.

Pluspunten

• gemak in bediening en gebruik.
  • gemak met reinigen.

Minpunten

• jammer geen deksel / kap.

webcare-7 30-11-2023

Beste Fred,

Wat fijn om te lezen dat je veel plezier hebt van het fornuis en dat deze makkelijk in gebruik is!

We willen je bedanken voor de beoordeling met topscore en wensen je nog veel kook- en bakplezier!

Dennis 26-11-2023

Prima fornuis

Geschreven voor: ETNA FIV560ZWA

Overstap van gas koken naar inductie koken en deze fornuis komt het beste uit de test en de meeste positieve reviews.

Pluspunten

• Prijs/kwaliteit

Minpunten

• Geen aansluit schema stroom
  • Lade onderaan fornuis

webcare-7 28-11-2023

Beste Dennis,

Wat leuk dat je tijdens de overstap van gas naar inductie gekozen hebt voor dit fornuis van ETNA!

Gezien er een speciale aansluiting nodig is adviseren we om dit te laten plaatsen door een installateur of elektricien.

We wensen je heel veel kook- en bakplezier toe en willen je bedanken voor jouw beoordeling!

r*****************@c******** 24-11-2023
Geschreven voor: ETNA FIV560ZWA

We hadden eerst een gasfornuis van een ander merk, ik merkte dat mijn partner erg moeite had met deze gas fornuis.
ook het feit dat ze bijna blind is en ik het gas eigenlijk erg gevaarlijk vindt.
Ze gingen onze huis verduurzamen en we kregen de mogelijkheid om op inductie te koken.
En de Fornuis van Etna sprong eruit vanwege de draai knoppen en dat is een must, voor ons allebei.
we hebben nu sinds oktober ,en we zij er erg blij mee past ook erg goed in onze nieuwe keuken.
webcare-7 24-11-2023

Beste heer / mevrouw,

Wat fijn om te lezen dat het nieuwe fornuis veilig te bedienen is en fijn werkt voor jullie allebei.
We willen jullie bedanken voor deze mooie beoordeling en wensen jullie heel veel kookplezier toe!

j**a@h**l.nl 21-10-2023
Geschreven voor: ETNA FIV560RVS

Het is heel fijn om te gebruiken en ook de oven is ook heel fijn.
En ook om schoon te maken.
Ik zou het aan raden.
webcare-7 04-01-2024

Beste heer / mevrouw,

Wow, een 10! Bedankt voor deze mooie review. Goed om te lezen dat dat je zo tevreden bent met het gebruik van dit fornuis. Ook fijn dat hij makkelijk in onderhoud is.
We wensen je nog veel plezier van je aankoop!