ETNA FIV560___ FIV560RVS rvs - Reviews

Hoogte
89,9 cm
Breedte
60 cm

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 4 reviews die zijn achtergelaten voor de ETNA FIV560___ FIV560RVS rvs op Kieskeurig.nl.

6,8

kijel 17-09-2020

Degelijk Fornuis met luxe uitstraling

Geschreven voor: ETNA FIV560___ FIV560RVS rvs

Het inductie fornuis is vandaag geleverd. Keurig bezorgd, in perfecte staat. Het heeft een luxe uitstraling (RVS), die goed past in onze keuken. Wij waren reeds bekend met de voordelen van inductie koken en zijn zeer tevreden met de aankoop. De oven moeten we nog testen maar daar verwachten we geen bijzonderheden, alle functies die een oven moet hebben.

Pluspunten

• RVS uitvoering
  • Goede werkhoogte (90cm)

Officiele reactie van Atag 18-09-2020

Beste Kijel,

Bedankt voor uw mooie beoordeling en wat fijn dat de FIV560RVs ook qua uitstraling zo goed in uw keuken past . Wij wensen u nog veel plezier met deze aankoop.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Joke 03-10-2020

Lekker snel

Geschreven voor: ETNA FIV560___ FIV560RVS rvs

Het is even wennen maar tot nu toe ben ik positief verrast. Hij ziet er erg mooi uit.
Het koken gaat lijkt wel veel sneller. Vind het prettig dat het draaiknoppen heeft.
Goede prijs/kwaliteit verhouding.

Pluspunten

• mooi stoer
  • went snel

Minpunten

• maakt wel wat geluid

Officiele reactie van Atag 05-10-2020

Beste Joke,

Bedankt dat je de moeite hebt genomen om deze review te schrijven. Fijn om te lezen dat je positief verrast bent en dat het koken veel sneller gaat. Wij wensen je nog veel kookplezier met dit fornuis.

Met vriendelijke groet, Claudia
Webcareteam ETNA.

Axel Köhler 07-04-2020

Goede prijs-kwaliteitsverhouding

Geschreven voor: ETNA FIV560___ FIV560RVS rvs

Het fornuis is 90cm hoog, net als ons aanrecht.
Het fornuis kan aangesloten worden op een 2fasen perilex, een aansluiting die ik al op de juiste plek had liggen vanwege ons vorige fornuis.
1 fase voor de kookplaat en 1 fase voor de oven, die beïnvloeden elkaar dus niet.
Helaas gaan de kookzones pendelen/pulseren, óók als er slechts 1 kookzone wordt gebruikt.
Dat vergt enige gewenning en dwingt je eerder tot gebruik van een deksel op de pan.
De kookzones kunnen tegelijk ingeschakeld worden tot de standen links (4 en 4) en rechts (8 en 9) of rechts (9 en 8) en links (4 en 4).
Mijn vrouw is tevreden met de kookplaat, ondanks het pendelen en heel tevreden met de oven.
Het vermogen van de oven is 2500W (staat niet in de handleiding).

Pluspunten

• Hoogte 90cm
  • Aansluitbaar op één 2fasen perilex aansluiting

Minpunten

• Ook pendelen bij 1 ingeschakelde kookzone
  • Geen wieltjes in de achterste poten

Officiele reactie van Atag 09-04-2020

Beste Axel, hartelijk bedankt voor de moeite en tijd die je hebt genomen om een review te geven over de FIV560. Een eigenschap van deze inductiekookplaat is inderdaad het ‘pendelen’ van het vermogen. Het lijkt of een kookzone in- en uitschakelt, maar dat is niet het geval. De zone schakelt het vermogen telkens in en uit; de zone blijft dus gewoon ingeschakeld op de ingestelde stand. Dit pendelen is normaal voor deze inductiekookplaat en kan geen kwaad. Fijn om te lezen dat je vrouw heel tevreden is over dit fornuis. Veel kookplezier. Groet Heidi van webcareteam ETNA.

Bram 08-01-2020

Vreselijke piep en vochtpluim uit de oven

Geschreven voor: ETNA FIV560___ FIV560RVS rvs

Oven maakt een heel irritant geluid als je hem aanzet. Een hoge piep. Als je een brood bakt of iets dergelijks, dan zie je een enorme damp achter uit de oven komen, heel je achterwand druipt na 20 minuten van het vocht.

Monteur van Etna is erbij geweest, hoort zo. Die hoge toon moet slijten :( volgens hem.

Oven was afgeleverd met een niet goed geïnstalleerd deurrubber. Daardoor drupte er vocht in de onderste lade. Kreeg een nieuw rubber opgestuurd die ik zelf mocht vervangen.

Pluspunten

• Inductie werkt fijn
  • Draaiknoppen

Minpunten

• Vochtpluim en geluid
  • Geen service van Etna

Officiele reactie van Atag 09-01-2020

Beste Bram, vervelend om te lezen dat de oven een hoge piep produceert en tevens dat er veel vocht ontstaat op de achterwand. Het is mogelijk dat ondanks het vervangen van de rubber de deur nog niet goed sluit waardoor dit probleem ontstaat. Ondanks dat onze monteur reeds bij je is geweest lijkt het ons verstandig deze problemen nogmaals te laten beoordelen. Zou je je gegevens willen mailen naar webcare@atagbenelux.com ? Vriendelijk bedankt alvast. Groet Claudia Webcare team ETNA.