BaByliss Sensor Föhn 6500FRE - Reviews

Ionische functie
Aantal blaasstanden

Beoordeling op basis van 2 reviews geschreven op Kieskeurig.nl.

Linda 21-09-2017

GE-WEL-DIG!

Afgelopen week mocht ik deze föhn testen voor mijn kapsalon. Ik had al een Babyliss föhn die heel goed beviel dus ik was heel benieuwd! Sinds deze week kan ik niet meer zonder! Hij droogt super snel en ik merk echt verschil met het haar. Het glanst supermooi, niet statisch of pluizig. Daarnaast maakt deze niet zoveel lawaai en heeft een mooi lang snoer. Voor mij geen andere föhn meer!

Pluspunten

• Snoer

Minpunten

• Past niet in föhnhouder

Christina 15-09-2017 Product paar dagen in bezit

BaByliss sensor föhn

Ik heb deze föhn gekocht omdat ik heel dun haar heb. De sensor meet de temperatuur en zorgt ervoor dat deze niet warmer wordt dan 70 graden. Doordat hij zo snel blaast, ben ik sneller klaar op een lagere temperatuur dan met mijn normale föhn. Snel klaar vind ik belangrijk, maar ook dat het mijn haar niet beschadigd. Daarnaast is de föhn super eenvoudig, doordat er maar drie knoppen zijn.

Het satijnen tasje wat erbij zit, vind ik ook erg fijn. Hier kan ik de föhn en de accessoires mooi in opbergen, zonder da het een rotzooitje is in mijn badkamer.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Sensor meet temperatuur en luchtsnelheid
  • Veilig voor mijn haar
  • Snel klaar
  • Eenvoudig, weinig knoppen

Minpunten

• Hoge prijs, maar is de veiligheid waard