BaByliss Sensor Föhn 6500FRE

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Sensor Föhn 6500FRE op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Lisss 09-06-2018

Prima fohn

Fijne föhn, ligt makkelijk in de hand en is niet zwaar.
Fijne luchtverdediging.
Iets duurder in aanschaf, maar zeker waard.

Gelissen 24-02-2018

Blaast veel te hard en te warm

Begrijp de revieuws niet . Fohn heeft maar één warmtestand en twee snelheden .
Warmte is echt héél warm . Ik heb redelijk normaal haar en hij blaast zo hard dat het lijkt of ik aan de kust een strandwandeling heb gemaakt. Hij gaat terug . Gelukkig gekocht met 100 dagen niet goed geld terug actie . D.w.z als hun website weer werkt bij deze actie . Ontmoedigingsbeleid? Alleen daarom al geen Babyliss meer ! De aankoop gi ng een stuk vlotter

BaByliss Nederland 26-02-2018

Beste mevrouw Gelissen,

Dank voor je review. Wat ontzettend vervelend om te lezen dat je niet tevreden bent met je BaByliss Sensor Föhn. Gelukkig hebben we 'niet tevreden, geld terug-actie' hiervoor in het leven geroepen.

Wij hebben onze website zojuist gecontroleerd en bij ons werkt de website en het formulier. Je mag je n.a.w.-gegevens sturen naar marketing_babylissnl@conair.com, dan nemen we het voor jou in behandeling.

Andere vragen of opmerkingen mogen ook per e-mail worden gestuurd.
Fijne dag!

Groet,
Emma - senior brand manager BaByliss Nederland

connie sierkstra 30-11-2017

super fohn!!!

Mijn vorige föhn was overleden en ik zocht een nieuwe. In mijn zoektocht naar de perfecte föhn zag ik soms door de bomen het bos niet meer. Totdat ik deze Sensor föhn op TV zag. Hij komt na wat hij belooft; super snel je haar droog! Wauw! En dat hij veilig is vind ik helemaal fantastsch. Zo is mijn gekleurde haar extra beschermd en blijft het langer mooi en gezond! In een woord: SUPER!!!

Pluspunten

• snel klaar
  • veilig voor mijn haar
  • mooi design

Saar 28-11-2017

Wat een feestje drogen en stylen met deze föhn!

De laatste tijd zag ik deze föhn veel op Instagram voorbij komen. Ik heb wel lang getwijfeld omdat het niet een goedkope föhn is. Maar ik ben zo blij dat ik hem heb gekocht! Het is echt zo'n verschil met 'ouderwetse' föhns. Hij is veilig doordat hij maximaal 70 graden wordt. Bizar dat hij automatisch de blaaskracht aanpast op het opzetstuk, je hoort hem echt harder blazen als één van de opzetstukken erop zit. En wat ziet hij er mooi uit! Een feestje om elke dag mijn haar mee te kunnen drogen en stylen. Ik ben fan!

Pluspunten

• Blaast echt hard
  • Je haar is super snel droog
  • Het design word ik echt blij van!
  • Blaast zelfs hard met diffuser erop
  • Mijn haar pluist minder

Minpunten

• Hij is wat prijzig

Kim 20-11-2017

Ik had er iets meer van verwacht, erg duur

Bij het föhnen van mijn haar draait het snoer niet goed mee, dit maakt het minder fijn. Ook vond ik de föhn erg lawaaierig. Ik vind dan ook de prijs wel wat aan de dure kant, voor hetgeen dat je krijgt. De opzetstukken zijn prima. Veel blaaskracht. Zou wel voor een goedkopere variant gaan want dat is vaak zelfs even goed.

Pluspunten

• Veel blaaskracht
  • Mooie opzetstukken

Minpunten

• Snoer draait niet mee
  • Lawaaierig

Viennemarly 10-11-2017
  • Product gekregen

Nooit meer een andere föhn!

Er zijn verschillende redenen waarom ik zo happy ben met de Babyliss föhn. Ten eerste is het onwijs fijn dat er verschillende kopstukken op de föhn te zetten zijn die je af kan wisselen. Zo koop je maar 1 föhn maar kan je wel je haar zo föhnen elke keer zoals jij fijn vind. Ook vind ik het design erg luxe (incl. het satijnen tasje) en is de föhn fijn in gebruik qua het vasthouden. Ik gebruik hem veel en vaak en er is nog nooit wat mee gebeurd, waardoor ik kan zeggen dat ook nog eens de kwaliteit zeker goed is!

Pluspunten

• Meerdere opzetstukken.
  • Fijn in gebruik.
  • Goede kwaliteit.
  • Luxe design.

Minpunten

• Misschien wat zwaar.

Luna Hearts 03-11-2017

Great product!

So I got to review this amazing new digital Babyliss blow-dryer.
Not only does it look amazing, it actually does what is says. ▪️It dries my damaged hair super quickly (5/6 minutes quicker compared to my last blow-dryer). ▪️It has much more power compared to my old blow dryer but makes so much less noise. ▪️It's gentle for my hair and adjusts its temperature to the nozzle used. ▪️My hair is dried super quickly and feels so much softer. ▪️Plus: my arms are happy because it's so light weighted! ✔️I'm sold.

Pluspunten

• Super krachtige motor
  • Zijdezacht haar
  • Lichtgewicht
  • Makkelijk in gebruik

Minpunten

• Prijs

Nora 01-11-2017

Een Föhn waarbij je niet hoeft na te denken!

Een föhn die automatisch de blaaskracht aanpast naar type mondstuk. Geen 10 verschillende instellingen, maar super eenvoudig en gaaf design!
Lekker licht in de hand ook.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Eenvoud
  • Veilig

Jasmijn van Dijk 01-11-2017
  • Product gekregen

Beste föhn ooit

Wauw, wat ben ik blij met deze föhn! Ik heb heel lang en dik haar en normaal duurt het minimaal een half uur en dan is mijn haar nog steeds niet volledig droog. Tot ik de babyliss sensor föhn ontdekte, ik kan mijn haar binnen 10!!! Minuten volledig droog krijgen. Ook vind ik de opzet stukken erg prettig werken, ik kan ervoor kiezen om mijn haar stijl te föhnen of juist voor een speelse slag kiezen. Ik kan iedereen deze föhn zeker aanraden, bij mij is hij in ieder geval onmisbaar geworden!

Pluspunten

• Snel
  • Niet slecht voor je haar
  • Eenvoudig te gebruiken
  • Mooie vormgeving

Minpunten

• Prijzig

Manja 27-10-2017

Super fijne föhn

De föhn is gemakkelijk in gebruik en ook nog eens super licht. Hierdoor kan ik gemakkelijk mijn haar in model brengen. Ik vind het ook fijn dat mijn haar vergeleken met mijn oude föhn heel snel droogt, waardoor dit mij fors tijd bespaart. En het belangrijkste vind ik dat de föhn een constante temperatuur hanteert van 70 graden, zodat het mijn haar niet beschadigd.

De föhn is in vergelijking tot andere föhns redelijk prijzig, maar het is het wel waard door alle voordelen die het met zich meebrengt. Ook kun je de föhn gemakkelijk opbergen door middel van het bijgeleverde satijnen tasje.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Veiligheid
  • Super licht

Minpunten

• Prijs

Daphne 26-10-2017

Super mooi design en droogt ook nog eens super snel

Eerst was ik een beetje voorzichtig met de aanschaf van deze föhn, ik vond hem aan de prijzige kant.
Ik kom daar zeker op terug! Hij droogt zo snel! Scheelt mij sochtends zeker 10min! En heeft maar 2 knopjes! Super handig en duidelijker kan haast niet!
Ook vind ik het heel erg belangrijk dat mijn haar zo min mogelijk beschadigd. Deze föhn wordt niet warmer dan 70/75 graden, ik heb mij laten vertellen dat dit de beste en veiligste temperatuur is om je haar te föhnen zonder dat je wortels beschadigen en het dus niet je haargroei belemmerd. Heb ook het gevoel dat mijn haar onwijs glanst!
Heb voor het eerst n diffuser gebruikt omdat deze erbij zat maar dat werkt ook top! Heb n mega volle bos!
Ben helemaal verliefd op het design! Meestal ligt mijn föhn in de kast maar deze heeft n mooi plekje in de badkamer gekregen!
Ik ben zo blij als n klein kind met deze föhn! Werk super en ziet er ook nog eens prachtig uit!

• Droogt snel
  • Beschadigd het haar niet of veel minder

Minpunten

• Prijs

Denisekool 16-10-2017

Super fohn!

Eindelijk een fohn die mijn haar snel droogt!
Ik heb van mezelf heel dik haar waardoor het een hele opgave is om het te fohnen en dat weerhoud me ook om me haar te fohnen maar met deze fohn is mijn haar binnen 8 minuten droog en er zitten ook nog is 3 fantastische opzet stukken bij voor styl haar of om volume te krijgen ideaal!
1 klein puntje is wel dat de fohn een enorm lawaai maakt als hij op de hoogste stand staat maargoed als dat het enigste is.

Pluspunten

• Droogt je haar snel
  • Je krijgt veel volume

Minpunten

• Veel lawaai

patricia 15-10-2017

Top fohn!

Erg blij met deze fohn, door de constante warmte van 70 graden verbrand je haar niet!
Ik gebruik de diffuser erg veel, ben in 5 minuten klaar. En heb een volume bos met krullen 👌🏻
Als je opzoek bent naar een goede fohn is deze zeker aan te raden!

Pluspunten

• Diffuser
  • Geen pluizig haar
  • Minder lawaai

marylon 14-10-2017

Beste Föhn die ik heb gehad.

Na aanleiding van vlog's die ik heb gezien over de föhn was ik er nogal sceptisch over, aangezien er veel sluip reclames zitten in vlog's. Ze zeggen dat de föhn snel droogt. Met mijn oude föhns was ik al gauw 30 minuten bezig van weg mijn dikke haar. Nu met de babyliss sensor föhn 6500fre is het binnen 10 minuten droog. Door de fijne opzet stukken pluist mijn haar minder in vergelijking met mijn oude föhn. er is wel een klein minpuntje ze zeggen dat de föhn minder geluid maakt maar dat is niet een mening die ik deel.

Pluspunten

• Design.
  • Haren snel droog.
  • Fijne opzet stukken
  • Snoer lengte
  • Opberghoes.

Minpunten

• geluid

Carlotta 14-10-2017

Mooi compact en efficiënt

Ik ben al een Babyliss gebruiker maar deze haardroger een ander verhaal is.
Met zijn lichtgewicht, is het erg makkelijk te gebruiken (arm wordt niet moe, zoals het met mij voorkomt met gewone haardrogers) en het kost erg korte tijd om mijn haar te drogen: het heeft echt een krachtige luchtstroom (met twee verschillende snelheden), maar wat ik denk dat het anders is, is dat het constant en niet te hoge temperatuur bereikt.
Het heeft ook de cool air button, die ik perfect vind aan het einde van de styling om het te fixen.

Ik heb beschadigd haar door hard bleken, dus ik was echt nieuwsgierig om deze haardroger te proberen en ik zie dat ze veel minder droog zijn na styling en niet meer elektrostatisch.

Pluspunten

• lichtgewicht
  • geregelde temperatuur
  • haar snel droog
  • lang snoren
  • volledig accessorized

Loes83 10-10-2017

Beauty Snel Licht, Ideaal

Zo blij met mijn super mooie lichte snelle föhn.
Ik föhn mijn krullen altijd met krul diffuser opzetstuk. In deze diffuser valt mijn haar in een kom en is het resultaat super mooi vol volume. Door de coolshot knop fixeer ik snel mijn krullen en blijven ze goed zitten :)

Deze föhn doet wat je wil, welk opzetstuk ik ook gebruik hij blaast fantastisch. Door de sensor is het dus echt beter en voel ik echt dat de föhn niet te warm wordt.

Pluspunten

• Grote kom diffuser
  • Tijdbesparend
  • Wordt niet te warm
  • Lang snoer
  • Weegt niets

J. Schreuders 10-10-2017

Handzame fohn die je haar snel laat drogen.

Het is een handzame föhn die je haar snel laat drogen. De föhn is licht dus gemakkelijk te gebruiken. Het scheelt in de ochtend zeker 5 a 10 minuten vergeleken met andere föhns. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Handzaam
  • Compact
  • Veel opzetstukken
  • Droogt haar snel
  • Lang snoer

Amber Platteau 01-10-2017

Haar snel droog

Door de Sensor Fohn is mijn haar super snel droog! Handig als je vaak in tijdsnood komt. De Fohn heeft ook 3 accessoires erbij , dus dan kan je kiezen voor styling , straightening of krullen. Door de koude lucht kan je je haar fixeren en blijft het zo goed zitten voor de hele dag! De prijs is misschien veel , maar zeker de moeite waard!

Pluspunten

• accesoires erbij
  • haar snel droog

Minpunten

• prijselijk

Amber Girelle 29-09-2017

Geweldige fohn

Mooi design. De fohn is erg licht, droogt mijn haar sneller dan een andere fohn en maakt ook minder geluid.
Mijn haar lijkt er minder pluizig door te worden dan een normale andere fohn.

Pluspunten

• Licht
  • Weinig geluid
  • Droogt snel

Alieta 25-09-2017

Mooi design, licht gewicht, perfect resultaat

Allereerst de doos, wat een chique uitstraling en wat een feest om hem uit te pakken.

In de doos zitten drie opzetstukken. Styling, Precisie en de Sensor diffuser. Daarnaast zit er een prachtig satijnen opberghoes in voor de föhn, zo kunnen je hem zorgvuldig bewaren.

De föhn heeft bij elk opzetstuk de constante temperatuur van 70 graden. In combinatie met de keramische techniek & ionentechnologie beloofd Babyliss dat je haar onbeschadigd zal blijven en je haar pluisvrij en glanzend zal zijn na het drogen.

Wanneer ik de föhn aanzet valt het mij wel op dat hij niet zo stil is als ik had verwacht, hij maakt alsnog vrij veel 'lawaai'.
De föhn is ontzettend licht en hij ligt daarom heerlijk in de hand, een enorm pluspunt!

Na het föhnen ziet mijn haar er glanzend en verzorgt uit, ik ben enorm tevreden over het resultaat.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Ligt lekker in de hand
  • Veel opzetstukken
  • Mooi satijnen opberghoes

Minpunten

• Lawaai, bij het intense programma
  • Prijs

Manon Honders 25-09-2017

Super fijne föhn

De föhn is erg makkelijk in gebruik en licht in gewicht. Je hebt 2 verschillende standen en bij de lage stand is het geluid vrij zacht, wat natuurlijk erg fijn is als je je huisgenoten niet wakker wilt maken 's ochtends. Ook is deze lage stand al prima om je haren binnen no time droog te krijgen. De hoge stand is ook erg fijn, vooral als je haast hebt. Het heeft een mooi en modern uiterlijk en de föhn komt met meerdere verschillende opzet koppen, wat ik zelf erg fijn vind. Ook krijg je de föhn in een mooie bijpassende hoes. Ik ben erg te spreken over deze föhn en dat ben ik zelf niet vaak, omdat ik lastig haar heb (mix tussen krullen en stijl haar).

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Licht in gewicht
  • Mooi uiterlijk

Minpunten

• Geen koeltefunctie

Linda 21-09-2017

GE-WEL-DIG!

Afgelopen week mocht ik deze föhn testen voor mijn kapsalon. Ik had al een Babyliss föhn die heel goed beviel dus ik was heel benieuwd! Sinds deze week kan ik niet meer zonder! Hij droogt super snel en ik merk echt verschil met het haar. Het glanst supermooi, niet statisch of pluizig. Daarnaast maakt deze niet zoveel lawaai en heeft een mooi lang snoer. Voor mij geen andere föhn meer!

Pluspunten

• Geluid
  • Snoer

Minpunten

• Past niet in föhnhouder

Christina 15-09-2017

BaByliss sensor föhn

Ik heb deze föhn gekocht omdat ik heel dun haar heb. De sensor meet de temperatuur en zorgt ervoor dat deze niet warmer wordt dan 70 graden. Doordat hij zo snel blaast, ben ik sneller klaar op een lagere temperatuur dan met mijn normale föhn. Snel klaar vind ik belangrijk, maar ook dat het mijn haar niet beschadigd. Daarnaast is de föhn super eenvoudig, doordat er maar drie knoppen zijn.

Het satijnen tasje wat erbij zit, vind ik ook erg fijn. Hier kan ik de föhn en de accessoires mooi in opbergen, zonder da het een rotzooitje is in mijn badkamer.

Pluspunten

• Mooie uitstraling
  • Sensor meet temperatuur en luchtsnelheid
  • Veilig voor mijn haar
  • Snel klaar
  • Eenvoudig, weinig knoppen

Minpunten

• Hoge prijs, maar is de veiligheid waard