Dyson Supersonic

Bekijk 3 andere uitvoeringen

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 65 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Supersonic op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,6

P. de Wijs 21-11-2023

Veel te korte 'levensduur' voor een zeer dure fohn

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb nu een aantal jaren de Dyson Supersonic fohn gehad waarbij de fohn twee maal omgeruild is vanwege hetzelfde mankement. Na verloop van tijd hapert de stroom toevoer en zodra het snoer beweegt stopt de fohn, ik moet de draad dan aanduwen om weer een werkende fohn te krijgen. De fohn werd meteen vervangen en ook de tweede fohn kreeg na een jaar weer hetzelfde probleem. Ik kreeg toen te horen dat de omruil actie niet betekent dat de fohn weer volledige garantie heeft dus nu kon ik het alleen voor reparatie opsturen. Vervolgens krijg ik te horen dat ze het niet kunnen repareren en dat ze de fohn ook niet terug kunnen zenden? Ik kon alleen tegen een korting weer een nieuwe kopen. Dat wil ik echter niet meer. Ik vind het schandalig dat een dusdanig duur product zo'n korte levensduur heeft en ik geen bevredigende oplossing krijg en niemand over het herhalende mankement rept verder. De fohn zelf was fijn maar de levensduur is ronduit slecht.

Minpunten

• Snoer = stroomtooevoer
  • slechte reparatie service
  • slechte klantenservice

p*****@m***** 23-03-2022

Fijn apparaat (als hij het doet)

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Bezint voor u begint. Deze föhn hebben wij sinds 2019. Hij is 3 keer vervangen en een keer gerepareerd. Telkens met hetzelfde probleem: de thermostaat is kapot. En dan schakelt de föhn na een paar tellen uit.
Waardeloos. Na de laatste reparatie heeft de föhn het nog een paar maanden goed gefunctioneerd maar inmiddels is hij weer kapot. Wat denk je, dat Dyson een nieuwe föhn stuurt. Nee wij moeten weer een veel te lang durend traject in voor het opsturen, repareren en terug sturen van de föhn. Wij zijn er klaar mee

Pluspunten

• Super föhn

Minpunten

• Altijd kapot

Eliendv 27-09-2021

Een wereld van verschil

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik gebruik de Dyson supersonic sinds enkele weken en wat een verandering is dit geweest in mijn haarroutine. Ik heb het gevoel alsof hij mijn haar minder beschadigd ivm mijn vorige haardroger. Hij ligt goed in de hand, is zeer licht, en wat is hij krachtig! Heel erg tijdsbesparend ook op die manier. Het opzetstuk voor flyaways is zo een game changer! Mijn haar heeft er nog nooit zo goed uitgezien en wat voelt het gezond aan! Ik zou hem niet meer willen missen!

Pluspunten

• Snel en krachtig
  • Tijdsbesparend
  • Minder schadelijk

Minpunten

• Prijzig

Jam 29-09-2020

Top

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Mijn haren zijn sneller droog en beschadigen minder.
Ik kan meer volume in me haren krijgen en heb het idee dat mijn haar minder vettig is door het gebruik van de föhn.
Fijne bedienig, koude stand kan ingeschakeld worden zonder een knop in te Hoeven houden. Verder fijne bediening en lange draad.

Pluspunten

• Snel drooghaar
  • Geen beschadigd haar

Minpunten

• De prijs vind ik duur voor een föhn
  • Geen opbergtasje bij

MiaJ 28-09-2020

Een echte aanrader

Geschreven voor: Dyson Supersonic

De föhn is heel krachtig en makkelijk in gebruik. Dit de verschillende opzetstukken kun je verschillende haarstijlen creëren. Ik ben er heel erg blij mee en probeer iedere keer iets nieuws meer de föhn uit.

Pluspunten

• De föhn is heel erg krachtig.
  • Makkelijk in gebruik.
  • je haar pluist minder en is heel erg snel droog.

Minpunten

• Geen standaard inbegrepen.

Eevie 21-09-2020

Top fohn

Geschreven voor: Dyson Supersonic

De fohn droogt voor krullend haar ontzettend snel en geeft mooie gedefinieerde krullen.
Het is ook erg fijn dat er verschillende opzetstukken bij zitten.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Mooie krullen met diffuser

Minpunten

• geen oprolbaar snoer

Manuela1900 17-09-2020

Ligt prettig in de hand en droogt snel

Geschreven voor: Dyson Supersonic

De Dyson Supersonic is een fijne föhn. Hij maakt niet zoveel lawaai als mijn oude föhn en ligt prettig in de hand. Mijn haar is glad en zacht na gebruik van de Supersonic. Ook de verschillende opzetstukken zijn ideaal. Ze zijn gemakkelijk te verwisselen door de magneten. Ik had het fijn gevonden als er een tasje o.i.d. bij had gezeten. Als ik met vakantie ga wil ik zo’n mooi apparaat niet zomaar in mijn koffer gooien.
De prijs vind ik best pittig, maar als je mooi haar wilt hebben is dat het wel waard. Al met al vind ik de Dyson Supersonic een aanrader!

Pluspunten

• Geen pluizig haar meer
  • Prettig in gebruik
  • Haar is sneller droog

Minpunten

• Prijs

Renate 14-09-2020

Dyson supersonic

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Al vaak bijgestaan en nu de kans gekregen om te testen dmv borg betalen dus iets voordeliger.
Wat een fijne föhn.
Ligt goed in de hand,niet zwaar en droogt super.
Geen idee wat er met je haar gebeurt maar het voelt echt anders aan.
Ik raad de föhn zeker aan ondanks dat hij best prijzig is.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Prettig om te gebruiken

Minpunten

• Prijs

Helga 08-05-2019

Dyson fohn

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb de fohn zn 4 mnd en al 3 keer kapot geweest !!
Ik heb een kapsalon waar veel geföhnd wordt ! Telkens houd de fohn er mee op !!
Dan krijg je telkens de vraag , gebruikt u haarlak 🙃
Gek hè in een kapsalon ik heb de professional gekocht speciaal voor in een kapsalon en dan zn vraag stellen !
Ik maak telkens de filter schoon na een fohn beurt dus daar ligt het niet aan !!
Ik heb nu 3 dagen geleden weer gebeld en ze zouden me terug bellen maar nog steeds niks gehoord ! Ik baal hier enorm van heb alleen maar ellende met dat ding ! Telkens een half uur aan de telefoon en hetzelfde verhaal vertellen pffff ... ben er klaar mee ! Ik ben 32 jaar kapster en dit met een andere fohn nog nooit meegemaakt !!!
Wat een mis koop !!

Pluspunten

• Lichtgewicht
  • Maakt minder geluid

Minpunten

• Filter vaak schoonmaken
  • Constant kapot

Daan 12-04-2019

Mooi design

Een geweldige föhn
Wil niet anders vooral om dagelijks mee te werken . Keuze gemaakt voor zwart maar helaas beschadigd hij door ringen dragen . Al een nieuwe gehad maar nu weer beschadiging .( dat is jammer voor zo’n dure aanschaf en kapsters dragen nou een maal
Sieraden 🙄

Pluspunten

• Heerlijke föhn
  • Kwetsbaar in materiaal

Senna 12-11-2018

Niet bijzonder

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb de Dyson föhn aangeschaft vanwege de positieve reviews, maar ik moet eerlijk bekennen dat ik hem niet zo geweldig vond als ik had verwacht.
Een mooi design, maar verder voor mijn krullen niet beter dan een andere föhn en dus heb ik hem na een aantal weken verkocht.
Ik had voor zo’n prijs echt meer verwacht.

Pluspunten

Minpunten

• Prijs
  • Maakt hoge verwachting niet waar

Marianne 16-09-2018

Sterke föhn

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb de föhn nu een half jaar in gebruik hij maakt je haar snel droog de opzet stukken klikken vanzelf erop met magneet sluiting
Mijn haar is super snel droog
Hij is niet licht dat is wel jammer
Heel degelijk
Makkelijk en lang snoer wat mee draait
Genoeg standen om zacht te drogen voor krullen en harder voor snel droog
Ik raad dit product aan het is duur maar duurzaam en goed

Pluspunten

• Genoeg opzet stukken
  • Droogt super snel
  • Makkelijk hanteerbaar
  • Variabel in warmte
  • Lang snoer

Minpunten

• Zwaar

Jeanette 30-08-2018

Na een paar maanden kapot

Geschreven voor: Dyson Supersonic

De fohn op zich beviel goed. Sinds een paar dagen haperde hij en vandaag stopte hij er helemaal heen. Bizar natuurlijk. Heb mij rot gezocht naar de bon, maar tot nu toe niet gevonden. Dus we gaan zien hoe dit afloopt.

Minpunten

• gaat binnen paar maanden kapot
  • als je een beetje stoot, valt het hulpstuk er af

Judith Litzouw 17-08-2018

Weinig geluid

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Fijne fohn. Ligt prettig in de hand en maakt minimaal geluid. Iedereen in het gezin gebruikt hem graag.

Pluspunten

• weinig geluid
  • licht in gewicht

Minpunten

• best prijzig

Desiree 30-06-2018

Fantastisch! Had ik 5 jaar eerder moeten kopen

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Normaal gesproken doe ik minimaal 20 minuten met diffuser, om mn krullenbos een beetje fatsoenlijk en bijna-droog te krijgen. Mijn kapper doet er overigens nog langer over, want die heeft meer geduld.
Na lang twijfelen, want het is eigenlijk een absurt bedrag voor deze föhn, m toch maar gekocht. Mocht ie niet bevallen dacht ik, verkoop ik m zo weer door op MP.
Vanavond voor het eerst gebruikt en écht kon niet geloven: na 5 minuten mn krullen net zoals mijn kapper het voor elkaar krijgt!
Ik baal er alleen van dat ik m niet 5 jaar eerder heb gekocht.

Pluspunten

• Veel standen, ook koude lucht
  • Lekker lang snoer

Minpunten

• Prijs: absurt eigenlijk

A Huntjens-Fait 17-01-2018

Krachtig blazen, perfect gewicht, vele mogelijkheden.

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik ben een professionele Kapster en werk, sinds ik de Dyson föhn in mijn bezit heb, alleen nog maar met deze föhn.
Het gewicht zit nu in de handpalm en geeft dus geen overbelasting meer voor je polsgewricht.
Rust in je arm.
Voor mij ook heel belangrijk is het geluid. Deze is enigszins aan de hoge kant maar is veel rustiger om tijdens het föhnen met mijn klant te communiceren. Een pré.

Pluspunten

• gewicht in handpalm
  • geluid is zacht
  • extra dunne "nozzle" perfect .

Minpunten

• cold shot, verkeerde kant.
  • handvat ietsje te dik.

Monique 27-12-2017

Super föhn!

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Super föhn. Mijn haren zijn met deze föhn makkelijker te stylen. De lange haren van mijn dochters veel sneller droog en super zacht zonder pluis.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Ligt prettig in de hand
  • Mooie vormgeving
  • Minder geluid

Minpunten

• Prijs

Fhon 20-08-2017

Fijne föhn ligt goed in de hand

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Een fijne föhn , maakt weinig lawaai , ligt goed in de hand erg tevreden over . Goed voor het haar ik gebruik hem dagelijks

Emma 22-07-2017

Zeer goede prijs kwaliteitshaardroger

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Zeer dure haardroger maar hij is z'n geld waard. Ik heb lang dik haar en drogen duurt beduidend korter met de dyson ook m'n arm doet minder pijn doordat het gewicht in de steel zit. Ik maar niet echt gebruik van de verschillende opzetstukken en hou het bij de fijnste. Het matje om haardroger op te leggen is ook heel handig ookal wordt het toestel warm het koelt zeer snel af! Een aanrader

Pluspunten

• krachtig
  • licht
  • mooi design en kleur

Minpunten

• prijs
  • knop voor koude lucht geeft niet echt koude lucht

VanMarco 30-06-2017

Prima Fohn

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Wij van VanMarco in Amsterdam (www.vanmarco.nl) werken met de nieuwe Dyson Supersonic Prof. En we kunnen niet meer zonder. Service van Dyson is geweldig. na een klein probleempje hebben we snel een nieuwe gekregen. Top fohn en top service.
Heb je het geld er voor over dan zeker kopen.

Tine 26-06-2017

SUPER

Geschreven voor: Dyson Supersonic

De naam supersonic is zeer goed gekozen, hij is inderdaad SUPER. Bij mijn kapper werd deze gebruikt en was ik reeds aangenaam verrast door het design. De Supersonic droogt zeer snel, zonder het gevoel van "over"verhitting te hebben. Aangenaam geluid en ligt heel aangenaam in de hand. Ik raad de Supersonic aan iedereen aan.

Minerva van der Geest 08-06-2017

Mevrouw

Geschreven voor: Dyson Supersonic

De dyson supersonic is in een woord gewelding.Ik heb natuurlijk heel goed over nagedacht alvorens het aan te schaffen ivm de prijs.
Ik heb van nature krullend haar en föhn het altijd.Met de dyson ben ik sneller klaar en mijn haar is minder droog,glanzender en gladder.Enige kennis van haarfohnen is altijd welkom om het mooier en gladder gefohnd te krijgen.Een mooie bijkomstigheid is de vorm echt een design föhn.
Helaas niet voor iedereen weggelegd ivm de prijs.

Pluspunten

• Haar Snel droog
  • Glanzender
  • Gladder haar

Minpunten

• Prijs

Rina 04-06-2017

Veel te warm op de laagste stand

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Op zich een goed product, maar met een grote fout. Er zitten 3 warmtestanden op en de laagste stand (door Dyson aangeduid als hoofdhuidstand) is met ruim 65 graden tot wel 70 graden voor mij al verschroeiend heet. De laagste warmtestand zou rond de 50 graden moeten liggen.

Pluspunten

• Stil
  • Goed design

Minpunten

• te heet op de laagste stand

Emily 28-05-2017

Tevreden met mijn Supersonic!

Geschreven voor: Dyson Supersonic

Ik heb stiekem toch even getwijfeld om de Supersonic haardroger aan te schaffen vanwege de prijs, maar uiteindelijk is het echt iedere euro waard. Ik merk echt dat mijn haar veel gezonder is dan voorheen (veel minder droog) en het kost mij aanzienlijk minder tijd iedere ochtend om mijn haar in model te krijgen. Hij is super makkelijk in gebruik ook!

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik
  • Beter voor je haar

Trisha 12-05-2017

Snel droog

Geschreven voor: Dyson Supersonic

De Dyson haardroger is de investering meer dan waard. Droogt het haar aanzienlijk sneller en dat scheelt echt tijd. Wordt niet te heet op de hoofdhuid en het haar is minder statisch en voelt ook echt zachter aan

Pluspunten

• Droogkracht
  • Gewicht

Minpunten

• Prijs