BaByliss AS121E

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 7 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss AS121E op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,3

Denice 05-11-2017

van de AS120E naar de AS121E

Geschreven voor: BaByliss AS121E

Al jaren trouwe gebruiker van de AS120E, omdat deze 1200watt heeft! Met mijn vele, dikke en lange haar is dit wel nodig! Helaas was deze echt op en wilde ik de zelfde opnieuw bestellen/kopen maar kon ik dit type nummer nergens meer vinden! Wel andere maar durfde geen andere te kopen! Babyliss gemaild en die legde netjes uit dat deze uit het assortiment is en is vervangen voor deze de AS121E en ook met 1200watt! Kreeg netjes een link erbij waar deze te bestellen is, volgende dag in huis.. en eerlijk waar, perfect!
Ligt goed in de hand, snoer draait lekker mee, opzetstukken ook goed! Prima vervanger!

Pluspunten

• Goede en harde blaaskracht
  • Fijn borstel opzetstuk

Minpunten

• Heb ik niet :)

Helinda 02-11-2017

Ligt heel fijn in de hand zeer gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: BaByliss AS121E

Deze fohn is echt een aanbeveling. Heel makkelijk in gebruik. Ik ben heel onhandig wat betreft föhnen ook al heel wat gekocht maar dit is de eerste fohn die ik echt aanbeveel .Handig om vast te houden en tegelijk de temperatuur te bedienen. Ik stijl lang haar en gebruik hem om krul in mijn haar te krijgen. Lukt er prima mee.

Pluspunten

• Ligt fijn in de hand
  • Makkelijk te bedienen als je föhnt
  • Ook goed tegen pluizend haar

helinda 15-07-2017

mooie krul

Geschreven voor: BaByliss AS121E

heb al heel wat krul en stijltangen gehad dit is voor de eerste keer dat ik echt tevreden ben zelfs ik krijg hier een krul mee in mijn haren!
Haren glanzen ook na afloop. Ligt makkelijk in de hand. Handig in gebuik!

Pluspunten

• verschillende standen zowel koud als warm
  • glanzend haar
  • makkelijk in gebruik

Short hair 25-06-2017

Veel vermogen, koelt snel af

Geschreven voor: BaByliss AS121E

Prima styler met verschillende standen. De koele stand is erg goed en krachtig. De styler koelt na gebruik snel af en kan dus hop in de kast wat erg prettig is.
Enige minpuntje is dat de meeste opzetstukken echt voor lang haar zijn; bij een korte coupe zijn een aantal borstels niet zo bruikbaar.

Pluspunten

• Koelt na gebruik snel af
  • Krachtig, ook de koele stand

Minpunten

• Opzetstukken met name geschikt voor lang haar

Petra 24-06-2017

Pluisvrije haren en ook nog een mooie slag/krul

Geschreven voor: BaByliss AS121E

Dit is echt een fijn apparaat. Handig in gebruik. De krul/slag blijft de hele dag zitten. Je kunt je haar er mooi mee polijsten en dus pluisvrij krijgen. Ik vind het echt een top product.

Pluspunten

• handig in gebruik
  • pluisvrij haar

Melissa 23-06-2017

Fijn in gebruik

Geschreven voor: BaByliss AS121E

Ik ben werkzaam als kapster en als ik 's ochtends mijn haar fohn met deze borstel moet ik hem altijd doorgeven aan mijn collega's omdat zij hem ook willen gebruiken. Ik vind hem heel fijn werken!

Pluspunten

• Groot en stevig handvat
  • Makkelijk in gebruik
  • Werkt snel
  • Blijft lang zitten

Minpunten

• De prijs

MJ 22-06-2017

Niet wat ik ervan verwacht had

Geschreven voor: BaByliss AS121E

De bijgeleverde hulpstukken zoals de ronde borstels zijn veel te klein. De grootste borstel die erbij zit föhnt ook niet prettig. Het geeft niet de gewenste volume. Mijn haarlengte is net tot boven mijn schouders, dus niet zo lang. Zijn er wel föhns met goede en grote ronde borstels? Hiervoor had ik een Braun, die beviel beter, maar ook daarvan was de borstel aan de kleine kant.

Pluspunten

• Vormgevibg

Minpunten

• Formaat borstels te klein
  • Materiaal borstels onprettig