Philips DryCare BHD176 - Reviews

Best Reviewed februari 2016
Aantal warmtestanden
Ionische functie

martin 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

goed product en maakt mooie krullen in mijn haar en ik ben er zo blij mee dat ik 20 euro terug kan krijgen maar kan dat volgende keer niet een beetje makkelijker zou een hoop meer tevreden klanten geven .

Tara 06-12-2016 Product paar dagen in bezit

Is meer iets voor een kapper/professional

Voor een kapper zou deze föhn zeker goed zijn. Persoonlijk is hij mij te zwaar en tevens door de omvang lastig te hanteren. Zeker als het opzetstuk erop zit, wat ik altijd gebruik om goed te kunnen stylen. Als de fohn iets lichter en kleiner was geweest, had ik er superblij mee geweest, maar helaas.

Pluspunten

• Koelknop, werkt snel

Minpunten

• Te zwaar en te groot

Gloria 05-01-2016 Product paar dagen in bezit

Hij is prettig in gebruik, met warmtestanden en een koude stand. De reden waarom ik heb had gekocht was omdat de reviews online zo goed waren, en hij is inderdaad zo goed als beschreven online! ben er blij mee!

Rossen 13-01-2016

Kunt u mij vertellen wat deze fohn ongeveer weegt? Ik kan het echt nergens vinden!
Dank!!
Groet, Marie

Cheryl 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Nog niet zo vaak gebruikt maar hij werkt prima, werkt naar wensen. De mogelijkheden zijn ook ruim voldoende en het gebruiksgemak is ook prima hij is niet te zwaar.

Melissa 02-01-2016 Product paar dagen in bezit

Vind het een mooi product
Werkt makkelijk en snel
Prijs kwaliteit verhouding is goed
Hoop lang plezier te hebben van het product

Sefanja 28-12-2015 Product paar dagen in bezit

Goed product voor weinig geld. Maak niet veel lawaai. Wat zwaar in de hand. Mijn man en ik zijn er blij mee.

Cynthia 25-12-2015 Product paar dagen in bezit

Na enig onderzoek gekozen voor deze zeer betaalbare fohn. Ik heb zelf dik, pluizig en veel haar, wat met geen mogelijkheid droog te krijgen is. Althans dat dacht ik. Totdat ik hier reviews over las en besloot het te proberen! En yay! Het werkt echt fantastisch. In amper 5 minuten is mijn haar droog. Weg pluis, hallo glanzend en droog haar! :)

Thijs F 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

Ik vind dat de fohn ook in de laagste stand erg krachtig is (hard blaast), graag had ik nog een mogelijkheid/stand gehad waarin de fohn minder hard zou blazen. Verder tevreden over gebruik, vormgeving enz....

Bianca 22-12-2015 Product paar dagen in bezit

lekker lichtgewicht, goed hanteerbaar en met flink volume. Bevalt zeker heel goed. Het ophanghaakje is erg makkelijk evenals de mogelijkheid om je snoer aan je stekker te klikken.

de vries 16-12-2015 Product paar dagen in bezit

Geweldig product en doet wat ie moet doen. Haar is niet meer statisch. Ik had altijd last van statisch haar na het föhnen maar daar heb ik nu niet meer last van. Ik vind het nu heerlijk om na het douchen even te föhnen.

fohn 15-12-2015 Product paar dagen in bezit

Hele fijne fohn, je haar wordt er echt zachter van en glanst mooi. Enige nadeel is dat de zachtste stand van blazen nog vrij hard is.

Janssen 12-12-2015 Product paar dagen in bezit

een mooie föhn die fijn in de hand ligt. makkelijk te bedienden en weinig lawaai. duurzaamheid in niet bekend omdat ik de fohn pas een week gebruik.

Philips BHD176 08-12-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een zeer geschikt product. Dit omdat het ligt is. Dat is fijner voor gebruik. Het product maakt je haren in no-time droog met een glanzend resultaat.

Shannon 07-12-2015 Product paar dagen in bezit

Goede krachtige föhn. Fijn met verschillende temperatuur standen. Enige minpunt is dat de föhn aan de zware kant is. Maar doordat je haar snel droog is heb je daar weinig last van.

Liesbeth 22-11-2015 Product paar dagen in bezit

Het is een makkelijk, goed vormgegeven haardroger. Meer dan voldoende mogelijkheden mbt instellen temperatuur.

COoms 20-11-2015 Product paar dagen in bezit

Mooie fohn, iets aan de zware kant, maar blaast goed en je haar is in no time droog. Zit ook een koude stand op, dus beter voor je haar.

Eveline92 09-11-2015 Product paar dagen in bezit

Een föhn die niet al te zwaar is en mooi vormgegeven is. Mijn haren raken niet snel in de pluis. Heb de föhn meteen gebruikt bij binnenkomst en ben er tevreden over.

Angelien 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Ik heb hem vandaag voor het eerst gebruikt en hij
ligt fijn in je handpalm.
En mijn haren krijg ik snel droog.

Suus 07-11-2015 Product paar dagen in bezit

Erg fijne föhn, veel mogelijkheden en genoeg vermogen om je haar snel droog te blazen. De föhn ziet er ook erg goed uit en is wat zwaarder, waardoor je echt het gevoel hebt dat je een product met hoge kwaliteit vast hebt.

joy88 22-08-2015 Product maand in bezit

Deze fohn is ideaal voor dames met heel erg lang haar!
Het maakt je haar snel droog, zonder pluizig of statisch te worden.
Ik was altijd ontzettend lang bezig doordat mijn haar zo dik is, maar dat is met deze fohn verleden tijd.
Heel erg fijn ook zijn de diverse standen om je haar in model te brengen. Ik zou deze fohn zeker aanraden aan anderen.