BaByliss Pro Light Volume 2100W

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de BaByliss Pro Light Volume 2100W op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,4

Lia 04-01-2018

Voldoet niet aan mijn verwachtingen

De föhn voldoet niet aan mijn verwachtingen, doordat er maar 2 snelheden op zitten blaast de föhn te krachtig om mijn korte, fijne haar goed in model te föhnen. Ook vind ik bij de föhn op de laagste stand de lucht nog steeds veel te heet.
De föhn is zeer geschikt om je haar gewoon te drogen maar niet om je haar in model te föhnen

A. Dubbelman 28-07-2017

Krachtige fohn

Deze föhn is zeker een aanrader. Mijn haar is door de blaaskracht snel droog. Hij ligt prettig in de hand en is voor ieder kapsel geschikt. Dus een prima keus!

Nathalie 27-07-2017

Krachtige föhn

Een fijne en krachtige föhn die je gemakkelijk vast kunt houden. Heel blij mee. De bijgeleverde hulpmiddelen worden door mij niet gebruikt.

Pluspunten

• Krachtig
  • Fijn vast te houden

Daisy 27-07-2017

Zeer goede prijs/kwaliteit verhouding!

Ben heel blij met dit product. Het voldoet aan alles wat ik zocht in een föhn. Hij heeft een hoge wattage, is handig in gebruik, lichtgewicht, heeft meerdere opzetstukken en daarnaast ook nog 2 verschillende snelheden en 3 temperaturen. Mijn haar is binnen goede tijd droog, no-time als je het mij vraagt, al heb ik redelijk dun en snel drogend haar, maar door het wattage en de verschillende opties/standen denk ik dat dit voor zo goed als iedereen geld. Hij maakt niet al te veel lawaai en vooral ook geen vervelend geluid. Al deze dingen waren de dingen waar ik naar op zoek was in een föhn en dat heeft deze BaByliss Pro Light Volume zeker voor mij gebracht voor een hele goede prijs! Ben er heel blij mee en raad hem zeker aan! De reden dat ik hem geen 10 geef, is dat het denk ik waarschijnlijk niet zal voldoen aan echte "professionele eisen", en het geen wonder-föhn is, maar dat is ook niet waar het voor bedoeld is, het is een lichtgewicht, perfect werkende, met veel opties, föhn voor thuisgebruik en daarbij ook heel handig en licht in gebruik!

Pluspunten

• Heel makkelijk en fijn in gebruik! (veel opties)
  • Goede prijs/kwaliteit verhouding

Suzan 27-07-2017

Blaast goed en heeft een fijne temperatuur keuze

Een fijne föhn die goed en hard blaast. Mijn haren zijn snel droog en ik heb dik en lang haar. De temperatuurstanden zijn erg fijn. Je kan de temperatuur kiezen die jij prettig vind. Soms ruikt de föhn verbrand maar dan kan je de achterkant eruit halen waar dan wat stof in zit. Dit is snel te verhelpen.

Pluspunten

• Blaast hard
  • Verschillend temperaturen

Minpunten

• Lijkt snel stof in te komen wat aangebrand ruikt

Lisa 27-07-2017

Blaast goed hard, snel haren droog.

De lage prijs en hoge wattage spraken mij aan. Ik ben zeer te spreken over deze föhn. Je haar is met 5 minuten droog en ik heb lang en dik haar. Daarnaast is het fijn dat er 3 standen qua snelheid zijn voor diverse styling mogelijkheden en dat er 3 temperaturen (o.a. cool) op zitten. Ik heb hem al aangeraden aan mijn beste vriendin, en ik raad hem zeker aan jou aan!

Pluspunten

• vele standen qua temperatuur/snelheid
  • lichtgewicht
  • prijs/kwaliteit

Marijke Klaren 26-07-2017

Wat een fantastische aanwinst. Super mooi en snel resultaat!

Geweldig fijn om mijn haar met dit ding te ding te doen. Super snel en mooi resultaat. Prijs is prima. En ja zeker aanbevelenswaardig !

Pluspunten

• Handig in de hand
  • Perfect af te stellen warm/koud en hard/zacht

Minpunten

• Geeb

Prins 04-07-2017

Fohn

Super fijne fohn. Ik heb dik haar en normaal sta ik een half uur te fohnen. Deze krachtige fohn zorgt ervoor dat mijn haar binnen 10 minuten droog is. Ben er erg blij mee.

Suzanne 23-06-2017

Babyliss pro light volume 2100w

Na een aantal jaar een goedkope föhn te hebben gebruikt van de action. Werd het tijd voor een goeie föhn. Die heb ik zeker gevonden in deze fijne babyliss! Door de verschillende standen en verschillende koppen te gebruiken kun je je haar goed föhnen. Het is even wennen doordat de vorige alleen een aan en uit-knop had en heel klein was. Maar ik ben zeker zeer tevreden! Misschien voor de toekomst een uitvinding om iets met t lange snoer te doen. Heb er iedere keer ruzie mee bij t opruimen 🙈

Pluspunten

• Diverse standen warm/koud, hard/zacht
  • Diverse koppen erbij

Kayra 21-06-2017

Product paar maanden in bezit

Haardroger bevalt prima. Droogt je haren heel snel. Goede prijs kwaliteit verhouding. Licht van gewicht.

Mevr.A.J. Schweig van Stuijvenberg. 20-06-2017

Super snelle geweldige föhn die iedereen in huis moet hebben

Je haar is in een minuut droog.ik zet hem op stand 2 en klaar ben je. Echt geweldig.ik heb nog nooit zo,n fijne en snelle föhn in mijn bezit gehad.zou ik iedereen aanbevelen.........
Als hij stuk zou gaan gelijk naar de winkel en weer dezelfde kopen...........

Pluspunten

• Gelijkmatig droog.
  • Supersnel droog.
  • Professioneel.

Minpunten

• Zou ik niet weten.............

Emma 25-11-2016

BaByliss föhn 6610DE

Heel blij met mijn nieuwe föhn van BaByliss. Ik had altijd een klein reisföhntje en zie nu wat ik al die jaren heb gemist. De föhn is in te stellen op twee temperaturen. Omdat ik dun haar heb, gebruik ik de laagste stand. Daarnaast heeft deze een coolshot-knop, waardoor mijn haar mooier + glanzender wordt.

Pluspunten

• 1 temperatuurinstellingen
  • Coolshotknop
  • Licht in gebruik