Philips Essential BHD007 - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 1 review die zijn achtergelaten voor de Philips Essential BHD007 op Kieskeurig.nl.

Bobotie 13-12-2014

Ik heb de föhn nu iets langer dan een week in gebruik en ik en mijn haar worden hier blij van!
Ik heb lang geblondeerd haar, waardoor het met vorige föhns erg droog en pluizig werd. De föhn heeft drie warmtestanden, waaronder de 'ThermoProtect'-stand, waardoor je haar wordt beschermd tegen extreme hitte. Maar ondanks dat hij dus niet heel heet wordt, is je haar toch snel droog.
Na de eerste keer fohnen zag ik al het verschil; mijn haar was gladder, pluisvrij en glanzender.
Verder vind ik de fohn ook erg praktisch. Hij is lekker licht, maakt weinig lawaai en is goed op te bergen doordat hij opklapbaar is.
Kortom: een topföhn, voor een mooie prijs.

CM65 05-08-2019

Haalt de 1800 w niet in de USA met 110 volt

Geschreven voor: Philips Essential BHD007

Deze föhn speciaal gekocht voor mijn reis naar de USA, omdat deze omgezet kan worden naar 110 volt en ik het belangrijk vind dat het een hoger wattage heeft dan een gemiddelde reisföhn.
Echter bij gebruik van de föhn in de USA werd de
1800 W zeker niet gehaald. De föhn heeft op 110 volt veel minder power dan in Nederland. En dat was ronduit teleurstellend. Met mijn haar, halflang en vol, was ik dan ook lang bezig om het droog te krijgen. Ik heb de föhn daarom niet meer gebruikt in de USA. Daarna 1 x thuis gebruikt om te testen of het hier ook sloom werkte, maar in Nederland werkt de föhn goed.
Echter daar heb ik deze föhn dus niet voor aangeschaft.
Ik ben daarom erg teleurgesteld in dit product van Philips, omdat in de gebruiksaanwijzing of op de doos niet wordt gesproken over minder power bij gebruik van 110 volt.

Saskija 26-03-2019

een van de beste als het gaat om totaal oplossing

Geschreven voor: Philips Essential BHD007

Deze fohn heeft de belangrijkste functies en is ook nog lichtgewicht.

Erg moeilijk om een fohn te krijgen die dubbele voltage heeft en ook nog ionisch en lichtgewicht. Ik heb deze fohn eerst voor erbij gekocht, maar is mijn hoofdfohn geworden, omdat mijn andere philips fohn het begaf en daarnaast kon ik geen goede vervanger vinden. De meeste fohn's zijn gewoon te zwaar en hebben vaak geen dubbele voltage. Deze heeft het allemaal met uizondering van een bijpassend diffuser!

Ik gebruik hem al 2 jaar en kan zeggen dat het echt een goede is!

Grootste nadeel van deze fohn is dat er geen bijpassende diffuser voor te krijgen is!

WilmaV 30-06-2018

Prima föhn

Uitstekende compacte föhn.
Ideaal voor op reis door de inklapbare handgreep en bijgeleverde reisetui.

JohnMarsen 02-07-2016

Handige lichte fohn met eenvoudige bediening

Geschreven voor: Philips Essential BHD007

Mooie vormgeving, licht and handelbaar model, en een makkelijk schuif schakelaar met eenvoudig drie warmte standen, waarvan de eerste stand ook een lagere blaaskracht heeft. Daarvoor jarenlang een Philips Pro fohn gebruikt, maar die was een stuk zwaarder met meer schakelaars. Deze doet hetzelfde maar dan beter, en is ook nog een reismodel, maar met de prestaties van onze oude pro. Mijn vrouw heeft deze gekozen i.p.v. weer een Pro model te kopen juist omdat deze lichter en kleiner is. Hopelijk gaat deze net zo lang mee als de vorige Philips fohn, dan is de prijs/prestatie zeker goed. Dus een mooi, makkelijk and fijn in de hand model.