Philips Essential BHD006 - Reviews

Aantal blaasstanden
Kleur(en)
wit, blauw

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 3 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Essential BHD006 op Kieskeurig.nl.

8,1

CM65 05-08-2019

Haalt de 1800 w niet in de USA met 110 volt

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Deze föhn speciaal gekocht voor mijn reis naar de USA, omdat deze omgezet kan worden naar 110 volt en ik het belangrijk vind dat het een hoger wattage heeft dan een gemiddelde reisföhn.
Echter bij gebruik van de föhn in de USA werd de
1800 W zeker niet gehaald. De föhn heeft op 110 volt veel minder power dan in Nederland. En dat was ronduit teleurstellend. Met mijn haar, halflang en vol, was ik dan ook lang bezig om het droog te krijgen. Ik heb de föhn daarom niet meer gebruikt in de USA. Daarna 1 x thuis gebruikt om te testen of het hier ook sloom werkte, maar in Nederland werkt de föhn goed.
Echter daar heb ik deze föhn dus niet voor aangeschaft.
Ik ben daarom erg teleurgesteld in dit product van Philips, omdat in de gebruiksaanwijzing of op de doos niet wordt gesproken over minder power bij gebruik van 110 volt.
Oorspronkelijk gepost op philips.com

Saskija 26-03-2019

een van de beste als het gaat om totaal oplossing

Geschreven voor: Philips Essential BHD006

Deze fohn heeft de belangrijkste functies en is ook nog lichtgewicht.

Erg moeilijk om een fohn te krijgen die dubbele voltage heeft en ook nog ionisch en lichtgewicht. Ik heb deze fohn eerst voor erbij gekocht, maar is mijn hoofdfohn geworden, omdat mijn andere philips fohn het begaf en daarnaast kon ik geen goede vervanger vinden. De meeste fohn's zijn gewoon te zwaar en hebben vaak geen dubbele voltage. Deze heeft het allemaal met uizondering van een bijpassend diffuser!

Ik gebruik hem al 2 jaar en kan zeggen dat het echt een goede is!

Grootste nadeel van deze fohn is dat er geen bijpassende diffuser voor te krijgen is!
Oorspronkelijk gepost op philips.com