Philips Essential Care BHD002 - Reviews

Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Essential Care BHD002 op Kieskeurig.nl.

Chiara 05-01-2019
  • Product gekregen

Stille, lichte föhn, korte droogtijd.

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Mijn haar is in een korte tijd volledig gedroogd, de föhn blaast zacht, waardoor je makkelijk verschillende stijlen kan creëren met de föhn en een borstel.
De föhn is licht, waardoor hij makkelijk mee te nemen is.
Mijn haar voelt na het drogen zacht en luchtig aan.
Enkel de kabel is aan de korte kant. Kortom de föhn werkt snel, is stil en zorgt voor zacht, luchtig haar

Pluspunten

• Licht
  • Snelle droogtijd
  • Zacht haar na het föhnen

Minpunten

• Korte kabel

Lynntje 18-01-2019

Compact, maar niet in zijn prestaties

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Compact toestel, maar is niet te merken aan de prestatie. Droogt even snel als een gewone haardroger. Ligt alleen veel lichter in de hand. Laat m’n haren ook mooi zacht aanvoelen.

Pluspunten

• Compact
  • Licht

RRDD 14-01-2019

Makkelijk hanteerbaar, mag krachtiger

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Onlangs de Drycare Essential Föhn ontvangen en ben tevreden over hoe makkelijk het in gebruik is! Het is zeer compact en licht van gewicht. Dit maakt het makkelijk om mee te nemen op reis.
Het lang snoer is ook vrij lang waardoor je je makkelijk voor een spiegel kan positioneren als deze zich niet in de buurt van het stopcontact bevindt.
De föhn heeft 3 standen en maakt niet veel lawaai. Echter had de hoogste stand naar mijn mening wat krachtiger mogen zijn, want het duurt voor mij nu langer om mijn haar te drogen.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Lang snoer
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Niet krachtig genoeg

kristin84 14-01-2019

Degelijk en efficiënte haardroger!

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Degelijke haardroger! Deze haardroger droogt je haar zeer snel. Je kan de temperatuur instellen. Je haar is na het drogen ook pluisvrij, een echt pluspunt! De haardroger is zeer eenvoudig te bedienen, mijn dochter van 11j kan deze gemakkelijk gebruiken. Doordat de haardroger ook zeer licht is, krijg je geen stijve arm. Het snoer is ook zeker lang genoeg. Ik vind dit een zeer goed product!

Pluspunten

• snel en efficiënt
  • eenvoudig maar mooi design
  • eenvoudig bediening
  • lang snoer

kristin34 14-01-2019

Zeer degelijke en efficiënte haardroger!

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De haardroger droogt het haar snel en efficiënt. Deze is zeer eenvoudig te bedienen, mijn dochter van 11j kan deze met gemak bedienen. Doordat de haardroger redelijk compact en licht is, krijg je geen stijve arm tijdens het drogen. Je kan hem ook gemakkelijk meenemen op vakantie omdat deze echt niet heel groot is. Een echte aanrader! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lynntje 11-01-2019

Heel goed product voor zijn compacte omvang

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Deze haardroger ligt zeer licht in de hand, maar dit is zeker niet te merken aan zijn prestaties. Hij droogt even snel mijn haar als een gewoon formaat haardroger. Hij laat mijn haren ook echt zacht aanvoelen.
Ik moet zeggen dat ik wel heel tevreden ben over dit product. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Lottev 10-01-2019

Heel gemakkelijk en gebruiksvriendelijk

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Sinds een paar weken deze fohn aan het testen. Super gemakkelijk om te gebruiken. Ideaal om me op reis te nemen door het compacte formaat. Wat ook heel groot voordeel was, was het gewicht van het toestel. Het weegt bijna niets waardoor het fohnen aangenamer werd. Alleen voor mij mocht de blaaskracht nog iets feller. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Pln36 08-01-2019

Makkelijke (reis)haardroger

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De Philips DryCare Essential Föhn is een handige föhn omwille van het kleinere formaat en het lichte gewicht, ligt hij ook goed in de hand. De haardroger blaast je haar snel droog, en maakt bovendien minder lawaai dan de meeste haardrogers. Dankzij de thermoprotect hoeft u zich geen zorgen te maken over schade aan het haar.

• minder geluidshinder
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• 1 blaassnelheid

Kristin1984 08-01-2019

Zeer eenvoudige maar degelijke haardroger !

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Een hele goede haardroger ! De haardroger is zeer eenvoudig in gebruik, geen overbodige knopjes en prutsen. Mijn dochter van 11j kan deze heel goed hanteren. De haardroger is ook zeer licht waardoor je geen zere arm krijgt tijdens het drogen ! Je haar is snel droog. Voor mij is dit een prima haardroger ! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Paulieen 07-01-2019

Makkelijke (reis)haardroger

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De Philips DryCare Essential Föhn BHD002/00 Compact, is zoals de naam al doet vermoeden een zeer compact en licht toestel dat u makkelijk kan meenemen op reis of in de handbagage.
De föhn is stiller dan de meeste haardrogers, maar verliest daarbij niet aan kracht. Zeer makkelijke bediening, mooi design [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Kelly1985 07-01-2019

Compact, stil

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De Essential Care-föhn is merkbaar stiller dan andere föhnen. De lange snoer maakt het gebruik heel makkelijk. Ook de thermoprotect temperatuurinstelling is super zodat je je haar niet beschadigd.

Pluspunten

• Stiller geluid
  • Lange snoer
  • ThermoProtect

Minpunten

• Geen minpunten

C1779 07-01-2019

Compacte haardroger

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

een zeer compacte haardroger. Ideaal voor mee te nemen. Zeer handig in gebruik, eveneens is het stiller geluid een geluk uit de hemel.

Pluspunten

• compact
  • stiller

Minpunten

• Weinig watt

shirley95 07-01-2019

Compacte krachtige haardroger met een aangenaam geluid

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De essential care compact haardroger heeft alles wat je van een goede haardroger kan verwachten.
Verrassend is het aangename stille geluid dat de haardroger maakt. Hiermee maak je niemand wakker als je 's ochtends je haar aan het drogen bent. De haardroger is zo licht, zodat je gemakkelijk je haar kan brushen zonder dat je last krijgt van een stijve arm. Ondanks de haardroger klein en licht is, blaast hij heel krachtig.
Je kan de temperatuur regelen en de haardroger heeft een koelstand. Een groot pluspunt is dat de haardroger een lange snoer heeft.
Als je opzoek bent naar een compacte krachtige haardroger met een aangenaam geluid, dan is deze haardroger echt een aanrader.

Pluspunten

• licht
  • compact
  • lange snoer
  • temperatuur is regelbaar
  • aangenaam geluid

Shauni93 07-01-2019

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Ik vind het een zeer aangename haardroger. Hij heeft een lang snoer en is zeer licht in je handen. Hij heeft ook een zeer mooi en vrouwelijk design. Bovendien is hij ook compact waardoor hij niet veel plaats inneemt in de kast en ook nog eens handig is om mee te nemen op reis. Hij is ook stiller waardoor ik ‘s avonds mijn haren nog kan drogen en mijn vriend niet klaagt van het lawaai die er constant is. Het duurt ook minder lang om mijn haren te drogen in vergelijking met de haardroger die ik nu heb.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Compact
  • Leuk design
  • Stiller

Kelly1985 05-01-2019

Jullie Essential Care-föhn heeft een leuk design en gelijk ook gemakkelijk in gebruik

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Het leukste aan jullie Essential Care-föhn is toch wel het merkbaar stiller geluid dan andere föhnen. Door dat de föhn zo compact is is het ook gemakkelijk in gebruik. Ook positief is de 1.80m lange snoer. Door de 3 warmtestanden is je haar in een mum van tijd droog. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

HoneyBee 04-01-2019

Goede basis haardroger!

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De Philips Drycare Essential Föhn doet wat hij belooft. Hij droogt het haar snel en goed. Zijn kleinere - doch niet té kleine – formaat zorgt ervoor dat hij makkelijk mee te nemen is op reis. Zo hoef ik het comfort van mijn vertrouwde haardroger niet op te offeren als ik op reis ga. Hij is ook lichter dan een standaard haardroger, dit is handig indien je lang haar hebt en je arm snel moe wordt van het drogen. De lange koord is zowel op reis als voor thuis een positief punt. Ik vind ook dat hij iets stiller blaast dan ik gewoon ben van mijn haardrogers. Hij kan ook meteen terug in je tas na het gebruik omdat de buitenkant niet té warm wordt. Als negatieve punt, vind ik vooral dat de koude stand niet koud genoeg is (maar nog steeds lauwwarm). Zelf gebruik ik deze stand echter nooit dus dit vormde voor mij persoonlijk geen probleem. Een zakje om mee te reizen was ook nog een leuke toevoeging geweest.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Stiller dan normaal
  • Lange koord
  • Licht
  • Compact

Minpunten

• Koude stand niet koud genoeg
  • Geen reistasje

Shauni1993 03-01-2019

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Ik ben aangenaam verrast van deze haardroger. Mijn haardroger is erg oud en het was echt een tijd voor een nieuwe. Deze Philips haardroger is echt een leuk vrouwelijk design met een voldoende lange snoer. Hij is heel compact en daardoor ook makkelijk op te bergen of zelfs mee te nemen op reis. Hij neemt amper plaats in in mijn kast.
Ik ben vaak lang bezig aan mijn haren te drogen omdat ik zelf geen goede haardroger had en met deze haardroger is mijn haar veel sneller droog.
Er zijn 3 verschillende standen en hij is inderdaad stiller dan een andere haardroger. Ik vind dit zeer positief als je op reis gaat omdat een haardroger vaak veel lawaai maakt en de buren in het hotel dit vaak horen. Met deze is dit niet meer het geval.
Ik had persoonlijk niet gedacht dat er veel verschil zou zijn met mijn huidige aangezien het aantal watt hetzelfde is, maar ik was echt aangenaam verrast. Ik vind het echt een aanrader ! De haardrogers met meer watt zullen waarschijnlijk nog beter zijn, maar ik ben alvast heel tevreden met deze door het compacte design ook. [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]

Izaahbo 03-01-2019

Echt super blij mee!

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Deze haardroger is niet alleen super gemakkelijk maar ook nog eens stiller dan andere haardrogers. Mijn mama klaagt niet meer als ik 30 min lang de haardroger heb aanstaan.

Pluspunten

• Kleiner dus makkelijk om mee te nemen
  • Stiller

Jodiedp 03-01-2019

Dit product lost al mijn verwachting in!en

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Ik was op zoek naar een krachtige, stille haardroger. Deze haardroger doet alles wat ik er van verwacht. Het heeft diverse standen om het haar snel en makkelijk te drogen. Het is een compacte haardroger die makkelijk mee te nemen is op reis. En de leukste eigenschap is dat de haardroger stil is. Handig om smorgens je haar te drogen als je vriend nog aan het slapen is.

Pluspunten

• compact
  • stil
  • Diverse standen
  • Licht
  • Makkelijk handteerbaar

Mimi99 03-01-2019

Dit product is een echte aanrader!

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De Philips Drycare Essential Föhn, is zeker aan te raden! Hij heeft het perfecte formaat, is niet te groot en is daardoor ook zeer makkelijk mee te nemen onderweg (bv, in de handbagage of in een koffer). Maar wat ik er persoonlijk het beste aan vindt, zijn de keuze tussen de 3 hitte en snelheidstanden. Ik heb zeer dun haar en kan dus moeilijk heel hete lucht verdragen, maar natuurlijk droogt niemand zijn haar graag met koude lucht. Bij deze haardroger heb ik de perfecte combinatie tussen snelheid en hitte gevonden, perfect voor mijn haar! Ik ben er absoluut zeer tevreden over! [Deze beoordeling is verzameld als deel van een promotie.]