Philips Essential Care BHD002 - Reviews

Aantal blaasstanden

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op de 18 reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Essential Care BHD002 op Kieskeurig.nl.

Chiara 05-01-2019
  • Product gekregen

Stille, lichte föhn, korte droogtijd.

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Mijn haar is in een korte tijd volledig gedroogd, de föhn blaast zacht, waardoor je makkelijk verschillende stijlen kan creëren met de föhn en een borstel.
De föhn is licht, waardoor hij makkelijk mee te nemen is.
Mijn haar voelt na het drogen zacht en luchtig aan.
Enkel de kabel is aan de korte kant. Kortom de föhn werkt snel, is stil en zorgt voor zacht, luchtig haar

Pluspunten

• Licht
  • Snelle droogtijd
  • Zacht haar na het föhnen

Minpunten

• Korte kabel

Lynntje 18-01-2019

Compact, maar niet in zijn prestaties

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Compact toestel, maar is niet te merken aan de prestatie. Droogt even snel als een gewone haardroger. Ligt alleen veel lichter in de hand. Laat m’n haren ook mooi zacht aanvoelen.

Pluspunten

• Compact
  • Licht

RRDD 14-01-2019

Makkelijk hanteerbaar, mag krachtiger

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Onlangs de Drycare Essential Föhn ontvangen en ben tevreden over hoe makkelijk het in gebruik is! Het is zeer compact en licht van gewicht. Dit maakt het makkelijk om mee te nemen op reis.
Het lang snoer is ook vrij lang waardoor je je makkelijk voor een spiegel kan positioneren als deze zich niet in de buurt van het stopcontact bevindt.
De föhn heeft 3 standen en maakt niet veel lawaai. Echter had de hoogste stand naar mijn mening wat krachtiger mogen zijn, want het duurt voor mij nu langer om mijn haar te drogen.

Pluspunten

• Licht gewicht
  • Lang snoer
  • Weinig lawaai

Minpunten

• Niet krachtig genoeg

kristin84 14-01-2019

Degelijk en efficiënte haardroger!

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Degelijke haardroger! Deze haardroger droogt je haar zeer snel. Je kan de temperatuur instellen. Je haar is na het drogen ook pluisvrij, een echt pluspunt! De haardroger is zeer eenvoudig te bedienen, mijn dochter van 11j kan deze gemakkelijk gebruiken. Doordat de haardroger ook zeer licht is, krijg je geen stijve arm. Het snoer is ook zeker lang genoeg. Ik vind dit een zeer goed product!

Pluspunten

• snel en efficiënt
  • eenvoudig maar mooi design
  • eenvoudig bediening
  • lang snoer

Pln36 08-01-2019

Makkelijke (reis)haardroger

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De Philips DryCare Essential Föhn is een handige föhn omwille van het kleinere formaat en het lichte gewicht, ligt hij ook goed in de hand. De haardroger blaast je haar snel droog, en maakt bovendien minder lawaai dan de meeste haardrogers. Dankzij de thermoprotect hoeft u zich geen zorgen te maken over schade aan het haar.

• minder geluidshinder
  • Makkelijk mee te nemen

Minpunten

• 1 blaassnelheid

Kelly1985 07-01-2019

Compact, stil

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De Essential Care-föhn is merkbaar stiller dan andere föhnen. De lange snoer maakt het gebruik heel makkelijk. Ook de thermoprotect temperatuurinstelling is super zodat je je haar niet beschadigd.

Pluspunten

• Stiller geluid
  • Lange snoer
  • ThermoProtect

Minpunten

• Geen minpunten

C1779 07-01-2019

Compacte haardroger

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

een zeer compacte haardroger. Ideaal voor mee te nemen. Zeer handig in gebruik, eveneens is het stiller geluid een geluk uit de hemel.

Pluspunten

• compact
  • stiller

Minpunten

• Weinig watt

shirley95 07-01-2019

Compacte krachtige haardroger met een aangenaam geluid

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De essential care compact haardroger heeft alles wat je van een goede haardroger kan verwachten.
Verrassend is het aangename stille geluid dat de haardroger maakt. Hiermee maak je niemand wakker als je 's ochtends je haar aan het drogen bent. De haardroger is zo licht, zodat je gemakkelijk je haar kan brushen zonder dat je last krijgt van een stijve arm. Ondanks de haardroger klein en licht is, blaast hij heel krachtig.
Je kan de temperatuur regelen en de haardroger heeft een koelstand. Een groot pluspunt is dat de haardroger een lange snoer heeft.
Als je opzoek bent naar een compacte krachtige haardroger met een aangenaam geluid, dan is deze haardroger echt een aanrader.

Pluspunten

• licht
  • compact
  • lange snoer
  • temperatuur is regelbaar
  • aangenaam geluid

Shauni93 07-01-2019

Aangenaam verrast

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Ik vind het een zeer aangename haardroger. Hij heeft een lang snoer en is zeer licht in je handen. Hij heeft ook een zeer mooi en vrouwelijk design. Bovendien is hij ook compact waardoor hij niet veel plaats inneemt in de kast en ook nog eens handig is om mee te nemen op reis. Hij is ook stiller waardoor ik ‘s avonds mijn haren nog kan drogen en mijn vriend niet klaagt van het lawaai die er constant is. Het duurt ook minder lang om mijn haren te drogen in vergelijking met de haardroger die ik nu heb.

Pluspunten

• Lang snoer
  • Compact
  • Leuk design
  • Stiller

HoneyBee 04-01-2019

Goede basis haardroger!

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

De Philips Drycare Essential Föhn doet wat hij belooft. Hij droogt het haar snel en goed. Zijn kleinere - doch niet té kleine – formaat zorgt ervoor dat hij makkelijk mee te nemen is op reis. Zo hoef ik het comfort van mijn vertrouwde haardroger niet op te offeren als ik op reis ga. Hij is ook lichter dan een standaard haardroger, dit is handig indien je lang haar hebt en je arm snel moe wordt van het drogen. De lange koord is zowel op reis als voor thuis een positief punt. Ik vind ook dat hij iets stiller blaast dan ik gewoon ben van mijn haardrogers. Hij kan ook meteen terug in je tas na het gebruik omdat de buitenkant niet té warm wordt. Als negatieve punt, vind ik vooral dat de koude stand niet koud genoeg is (maar nog steeds lauwwarm). Zelf gebruik ik deze stand echter nooit dus dit vormde voor mij persoonlijk geen probleem. Een zakje om mee te reizen was ook nog een leuke toevoeging geweest.

Pluspunten

• Droogt snel
  • Stiller dan normaal
  • Lange koord
  • Licht
  • Compact

Minpunten

• Koude stand niet koud genoeg
  • Geen reistasje

Izaahbo 03-01-2019

Echt super blij mee!

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Deze haardroger is niet alleen super gemakkelijk maar ook nog eens stiller dan andere haardrogers. Mijn mama klaagt niet meer als ik 30 min lang de haardroger heb aanstaan.

Pluspunten

• Kleiner dus makkelijk om mee te nemen
  • Stiller

Jodiedp 03-01-2019

Dit product lost al mijn verwachting in!en

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Ik was op zoek naar een krachtige, stille haardroger. Deze haardroger doet alles wat ik er van verwacht. Het heeft diverse standen om het haar snel en makkelijk te drogen. Het is een compacte haardroger die makkelijk mee te nemen is op reis. En de leukste eigenschap is dat de haardroger stil is. Handig om smorgens je haar te drogen als je vriend nog aan het slapen is.

Pluspunten

• compact
  • stil
  • Diverse standen
  • Licht
  • Makkelijk handteerbaar

TON BOSMAN 09-01-2018

Degelijk prima, om op cursus om klei te drogen !!! super !

Geschreven voor: Philips Essential Care BHD002

Het werkt beter als dat ik dacht ,Philips droger met verschillende standen voor meer dan alleen haar drogen ! Op de cursus kleien, is iedereen er blij mee.Voor nog geen 15 Euro .SUPER !!

Pluspunten

• VERSCHILLENDE STANDEN
  • STIL
  • OPHANG MOGELIJKHEID

Minpunten

• GEEN

orfie 12-01-2015
  • Product maand in bezit

Ik test de föhn nu ongeveer een maand. De föhn heeft geen echt krachtige blaasstand waardoor mijn dik haar niet echt snel droog is .
De Föhn ligt wel echt heel goed in de hand waar door het föhnen makkelijk gaat.
De vormgeving vind ik zowel voor thuis als op reis heel goed.
Op zich een prima föhn !!

gerlindekuyntjes 12-01-2015

een hele fijne fohn voor een mooie prijs ligt fijn in de hand en weegt ook weinig deze fohn is voor iedereen aan te bevelen

melizje 15-12-2014

Ik ben erg te spreken over deze föhn.
Ligt Prettig in de hand en ook kwa gewicht.
De 3 standen zijn fijn al heb ik soms de verkeerde.ik heb lang en dik haar dus moet normaal vrij lang droge dat gaat nu vrij snel met deze föhn.ik raad hem zeker aan..

wijm 11-12-2014

De föhn Philips BHD002 1600 watt is nu ruim een week in ons bezit.
De föhn wordt intensief gebruikt elke dag wel 1 á 2 keer.
Het is een fijne föhn die lekker in de hand ligt en de coolshotknop is een uitkomst als je niet van veel warmte houd.
Het geluid is mooi rustig.
De föhn wordt door onze dochters ook gebruikt en die vinden het een handige föhn met een mooie kleur.
De snoer vind ik een beetje aan de korte kant.

sille01 09-12-2014

Een föhn met een coolshotknop wilde ik al heel lang. En een föhn die niet 's ochtends iedereen wakker maakt met z'n geluid zou een dikke plus zijn. Helaas vind ik de geluidsvermindering wel aanwezig maar niet overweldigend. Het is nu een aangenaam geluid, maar nog steeds wel hoorbaar 's morgens in een stil huis.
De coolshot stand vind ik wel heel handig, vooral bij gevoelig haar dat snel beschadigd is. Het blaast je haar net even wat voorzichtiger droog.
Een dikke plus is het lange snoer. Dat is echt een verbetering ten opzichte van een gemiddelde föhn.
Al met al een degelijke föhn met aangenaam geluid en extra lang snoer. Als je dat zoekt zul je met deze föhn echt blij zijn.