Philips Haardroger met een droogkracht van 2300 W en krachtige AC-motor - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 10 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Haardroger met een droogkracht van 2300 W en krachtige AC-motor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

8,5

LW88 10-01-2019

Prima product

De Philips Pro Dryer bevalt mij zeer goed. Mijn haar is sneller droog en vind ik dat mijn haar minder pluist na het föhnen. Het enige nadeel is dat de föhn best zwaar aanvoelt maar dit is een kwestie van gewenning aangezien ik mezelf daar niet aan stoor. Ik raad dit product zeker aan aangezien ik het belangrijk vind dat mijn haar snel droog is zonder dat het veel pluist.

• Resultaat

Minpunten

• Gewicht

Joukje 09-01-2019

De Philips Pro Dryer HPS920/00 is een krachtige föhn met een snel droogresultaat. Zelf föhn ik mijn haar iedere dag en met name in de ochtend is het fijn dat het mijn haar binnen een paar minuten droog is, deze föhn maakt dit zeker mogelijk. Zeker niet minder belangrijk is hierbij de bescherming van mijn haar, maar met deze föhn hoef je je hier geen zorgen over te maken. Na een aantal maanden is mijn haar zelfs zachter en glanzender dan voorheen. En omdat het oog ook wat wil; deze föhn heeft met haar zwarte uiterlijk en gouden randjes een erg mooi design. Als ik toch een minpunt zou moeten noemen; de föhn is relatief zwaar in de hand. Hier moest ik zelf even aan wennen, maar met alle pluspunten kan ik deze föhn zeker aanraden.

Pluspunten

• Goede blaaskracht
  • Verzorgend

Minpunten

• Gewicht

LTheeuw 09-01-2019

Mooie, krachtige föhn!

Deze föhn is een echte aanrader! Hij heeft een super blaaskracht, een mooi design, fijne knopjes en twee opzetstukken. Het fijne is dat de verschillende droogtemperaturen duidelijk verschillen in warmte. Zo heb je altijd wel een goede temperatuur. Ook de Thermo-Protect stand is erg fijn voor dun, lang haar. Mijn haar voelt nu beter aan en glanst meer dan voorheen met mijn oude föhn. Tevens heeft hij een lang snoer en een handig ophangoog.
Het minpunt is dat deze föhn best zwaar is. Daarnaast was het fijn geweest als hij een draaibaar snoer had gehad, zodat hij niet opdraait.

Pluspunten

• Goede blaaskracht
  • Veel opties (temperaturen/standen)

Minpunten

• Redelijk zwaar

Michta 09-01-2019

Goede haardroger

De haardroger is wat zwaarder dan ik gewend ben, maar het ligt toch nog goed in de hand. Het maakt niet teveel geluid en het föhnen voelt niet te heet aan. Mijn haren zijn na het drogen zachter en meer stijl dan normaal. Alleen de knoppen en functies zouden iets wat duidelijker mogen zijn. Soms vergeet ik welke knoppen ik moet indrukken.

Marla 07-01-2019

Super fijne haardroger

Ik ben heel erg positief verrast door deze haardroger. Het product belooft verzorgend te zijn voor je haar. Hier had ik vooraf mijn twijfels over, hoe kan een föhn nou goed zijn voor je haar? Daar wordt je haar toch juist droog van? Maar het tegendeel blijkt waar: mijn haar werd super glanzend en zag er goed verzorgd uit. En dat terwijl dat met mijn haar niet altijd even makkelijk is. De föhn is handig in gebruik, alleen wel een beetje zwaar. Maar omdat je haar letterlijk in 1 minuut droog is, is dat geen probleem. Na deze minuut nog even koud föhnen, en klaar is kees. Ik ben er echt over te spreken, ondanks mijn vooroordelen!

• Verzorgend
  • Snel drogend

Minpunten

• Zwaar

Vijtal 07-01-2019

Fijne föhn mooi design
Lange snoer ideaal gied regelbaar in warmte
Mis wel een extra opzet stuk voor lange haren voor gelijkmatig drogen van he haar
Zwaar in gebruik

Pluspunten

• Lange snoer
  • Verschillende warmte in te stellen
  • Mooie uitstraling

Minpunten

• Zwaar in gebruik
  • Mis extra opzet stuk voor lange haren

Cobi 07-01-2019

Gebruiksvriendelijke dryer met een mooi design.

De dryer heeft een mooi design, is makkelijk in gebruik en mijn haar ziet er na het drogen gezond uit en niet als een bos stro. Ik gebruik de dryer bijna elke dag en deel de mening van Philips die aangeeft dat dit apparaat met minder schade snel droogt. Wat mij betreft een aanrader.

Pluspunten

• Makkelijk in gebruik.
  • Minder schade voor het haar.
  • Mooi design.
  • Lang snoer.

Minpunten

• Relatief zwaar

WW193 03-01-2019

Krachtige föhn met chique uitstraling

Ik föhn mijn haar doordeweeks bijna elke dag, en dan is het in de ochtend wel fijn als dat een beetje snel gaat. Met deze föhn zit ik helemaal goed: hij is krachtig én dus snel. Een hele verbetering ten opzichte van mijn vorige föhn (ander merk). Dat hij minder schade toebrengt aan het haar is natuurlijk geweldig, ook daar had ik met mijn vorige föhn meer last van.

Ik heb redelijk lang haar en gebruik de föhn voornamelijk om mee te drogen, maar vanwege de flinke blaaskracht kan ik me voorstellen dat deze föhn iets te veel van het goede is als je er korter haar in model mee wilt brengen. Ook moet je er vanwege de grootte van de föhn goed op letten dat je hem niet te dicht op je hoofd/haar houdt, armen ver strekken dus. Voor in een kapsalon zou deze erg geschikt zijn, het föhnen van een ander gaat hiermee uitstekend en hij oogt erg professioneel.

De föhn heeft een erg mooi design: strak zwart met goudkleurige randen. Het is een mooi item om te bezitten. Hij heeft duidelijke knoppen die goed te bedienen zijn onder het föhnen. Lange snoer en prima opzetstukken die je er met 1 klik op kunt zetten.

Als ik een minpunt moet noemen, dan zou dat het gewicht/formaat zijn. De föhn ligt inderdaad wat zwaar in de hand, maar als je hem een paar keer in de week gebruikt, dan went het heel snel. En omdat ik veel sneller klaar ben in vergelijking met mijn vorige föhn, hoef je hem ook niet lang omhoog te houden. Ben je op zoek naar een kwalitatief goede föhn voor het vlug drogen van je haar zonder dit te beschadigen, dan zou ik deze zeker aanrader.

• Goede prijs-kwaliteitverhouding
  • Veel blaaskracht (dus snel klaar)
  • Brengt minder schade toe aan het haar

Minpunten

• Gewicht/formaat is redelijk fors

Stephanie 03-01-2019

Dit product werkt perfect!

Fijn in gebruik doordat de tempratuur niet te heet word, maar wel makkelijk droogt en perfect voor styling. Het product is wel wat zwaar, dus dat is even wennen.

Pluspunten

• Beschadigd je haar niet door de lage tempratuur.

Minpunten

• Het product is zwaar

Simone 03-01-2019

Fijne föhn

Deze föhn is erg fijn, heeft een lange snoer, koude en warme stand, mijn haar is binnen 2-3 minuten droog. Heel tevreden over.