Philips Haardroger met een droogkracht van 2100 W en krachtige AC-motor - Reviews

Beste deals -55% Laagste prijs ooit!

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 11 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips Haardroger met een droogkracht van 2100 W en krachtige AC-motor op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

7,8

Dominique 03-03-2020

The Pro hair dryer is very good for my hair, it dries quickly without overheating.
The cable is long enough for easy use (2.5 M).
The tips are easy to place and remove.
The Pro hair dryer is a very nice design.
The instructions are not very practical to read.
I'm very happy with it!

Josée09 20-02-2020

très bon sèche cheveux

Bonjour, Je suis ravie du sèche cheveux Philips Prestige Pro Sèche-cheveux. Habituellement, je n'ai pas beaucoup de temps dans la salle de bain donc il me fallait quelque chose d'efficace pour sécher et coiffer mes cheveux. Il est super rapide et le résultat est très satisfaisant. En plus de sa rapidité, il est très facile à utiliser dès sa première utilisation. Il y a également des conseils sur l'utilisation du sèche-cheveux pour avoir un bon résultat et c'est très pratique pour une novice comme moi.

Pluspunten

• Rapidité

Minpunten

• pas léger mais pas lourd non plus

Cathelijne 18-12-2019
  • Product gekregen

Een krachtige föhn voor mooi en gezond haar!

De Philips HPS910 is een krachtige föhn die zorgt met een krachtige droogcapaciteit. Hierdoor is mijn haar sneller droog dat met mijn vorige föhn. Fijn zijn de verschillende snelheid-en temperatuursstanden, waardoor je kan föhnen en stijlen wat voor jou prettig is. De bijgeleverde blaasmonden zijn ook prettig voor het stylen.
Prettig aan deze föhn is dat mijn haar niet pluist. Na het föhnen ziet mijn haar en glad en gezond uit.

Daarnaast ziet de föhn er professioneel uit en heeft de föhn een lekker lang snoer.

Pluspunten

• De föhn ziet er professioneel uit.
  • De föhn heeft een krachtige droogcapiciteit.
  • Meerdere snelheid-en temperatuurstanden.
  • Haar ziet er na het föhnen glad en gezond uit.

Minpunten

• De föhn is wat zwaar, maar dit went snel.

vera-helene 13-12-2019

droogd snel! heel fijn product

Mijn haar is nu snel droog en voelt ook niet overhit aan. mijn dochter van 5 jaar vond haardrogen nooit fijn en met deze föhn juist wel. De föhn is krachtig en heeft een thermo protection optie dit beschermt je haar.
De föhn is wel wat zwaar in de hand maar zeker goed hanteerbaar. ook wat heel fijn is dat de snoerlengte lang is! ik gebruik voor mijn haren de hoogste stand en tussendoor druk ik thermo protection aan. voor mijn dochter de laagste stand en droogt snel zat. ik gebruik dit products 4 x in de week. en is echt merkbaar dat mijn haren nu minder droog aanvoelen en pluizen niet zo!

Pluspunten

• droogt snel
  • Thermo protection
  • niet heet
  • lange snoer
  • fijn voor kinderen

Minpunten

• zwaar

Greet M 12-12-2019

Droogt supersnel!

Wat heeft deze hairdryer een enorme blaaskracht. Mijn haar is in no time droog!

De föhn ligt wel vrij vol/zwaar in de hand. Daar moet ik nog aan wennen.

De warmteregeling is instelbaar, evenals de blaaskracht. Ik merk dat ik de föhn veilig kan gebruiken voor mijn haar: mijn haar wordt niet beschadigd en ik krijg er geen droge pieken door. De twee bijgeleverde blaasmonden zijn handig bij het stylen. Met een knop voor het blazen van koude lucht kan ik mijn haar snel fixeren bij het föhnen.

Fijn dat er een lang snoer aan zit, zodat je wat meer bewegingsvrijheid hebt.

Pluspunten

• Flinke blaaskracht
  • Koude-lucht-knop om het haar te fixeren

Minpunten

• Ligt vrij vol/zwaar in de hand

Jessica 11-12-2019

Hele fijne föhn welke goed in de hand ligt. Handvat heeft een soort matte afwerking waardoor deze makkelijk vasthoud en de föhn is ook zeker niet te zwaar. Droogt mijn haar een stuk sneller en geeft een minder pluizig resultaat. Niet teveel poespas qua standen, 2 snelheden en 3 warmtestanden maar zelfs de heetste stand is nog niet te warm op de hoofdhuid. Hele fijne föhn in deze prijsklasse!

Pluspunten

• Snel droog
  • Ligt fijn in de hand

Kristina 10-12-2019

Philips hairdyer

De Pro Hairdryer erg goed voor mijn haar hij droogt snel zonder mijn haar overhit wordt.
Ik ben niet bang om elke dag te gebruiken, omdat mijn haar lijkt gezonder en niet pluizen door de Pro Hairdryer te gebruiken .
Mijn haar wordt ook niet statisch met het vergelijken van mijn oude fohn.
De kabel is lang genoeg voor makkelijk gebruik.
De Pro Hairdryer ziet erg mooi uit als design.
Ik ben super blij mee!

Pluspunten

• haar droogt snel zonder mijn haar overhit te wordt
  • mooi design
  • kabel is lang
  • haar niet statisch

kellyh88 10-12-2019

Heel tevreden over dit product!

Deze haardroger is zeer krachtig en blaast het haar droog in een wip. De warmte regeling is perfect. Ik ben zeer tevreden!

Pluspunten

• warmteregeling
  • kracht

Minpunten

• zwaar in de hand

Ten Have 10-12-2019

Krachtige föhn

De Philips Pro Dryer HPS920/00 is qua uiterlijk al een erg mooie fohn. Het kleurgebruik van de föhn spreekt me erg aan. Het geeft hem een chique uitstraling. Enige waar ik aan moest wennen was het gewicht maar dat was na een paar dagen al gewend.

Verder is de Philips Pro Dryer HPS920/00 een erg krachtige föhn waardoor mijn haar in twee minuten al droog is. Wat ook erg prettig is, is dat er een knop op zit om met koude lucht te föhnen wat toch beter is voor het haar.
Wat ook een een pluspunt is, is het langere snoer waardoor je wat meer bewegingsvrijheid hebt.

Pluspunten

• Langer snoer
  • Droogt zeer snel

Minpunten

• Wat zwaarder dan gemiddeld

MJSp 20-05-2015
Wat een miskoop. De laagste stand is te heet en voel je branden op je hoofdhuid. Helaas krijg ik alleen maar klitten als ik mijn haar droog blaas met de blaasmond er op. Het is geen aanrader, zeker niet voor deze prijs. Ik moet op zoek naar een nieuwe föhn.

MJSp 20-05-2015