Dyson Supersonic Iron/Fuchsia - Reviews

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 23 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Dyson Supersonic Iron/Fuchsia op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Puck 18-12-2023

Nooit ontvangen, wel betaald!

Ongeloofelijk slecht!! besteld, betaald en nooit ontvangen!! Koop nooit bij Dyson!!! Inmiddels 3 dossiers verder en nog steeds mijn geld niet terug en ook geen product ontvangen. Klantenservice medewerkers zitten overal in de wereld thuis te werken en nemen je boodschap aan en that's it! Mijn dossiers worden gesloten zonder dat ze opgelost zijn... Post nl heeft mijn bestelling nooit ontvangen en ik krijg bij de klantenservice alleen te horen dat het in onderzoek is en ik maar gewoon geduld moet hebben. Ondertussen ben ik 500 euro lichter en heb ik niks!!

m*******@g******** 18-01-2022

Erg tevreden

Nu een paar maanden in gebruik. Ik moet zeggen het overtreft mijn verwachtingen. Droogt snel en maakt je haar zacht. Het fly-away opzetstuk is echt geweldig. Je hoeft je haar niet meer stijl te maken met een tang. Ook de diffuser werkt goed, hele mooie krullen als gevolg.
Nog steeds is het een prijzige föhn maar naar mijn mening meer dan waard.

Pluspunten

• Opzetstukken
  • Geluid
  • Droogt snel

Minpunten

• Prijs

Steffie 06-10-2021

Superkrachtige, stille föhn

De Dyson Supersonic is van zodra je hem opent een plezier om te gebruiken. Je merkt dadelijk dat je een luxueus product in handen hebt. Voor mij is de diffuser kop heel belangrijk aangezien ik krullend haar heb. Deze is prima qua grootte en omvang. De magnetische werking van de accessoires op de föhn werkt enorm efficiënt. Wat super is, is het lage gewicht: ik diffuse ondersteboven en dat gaat perfect. Mijn haren drogen sneller met deze föhn dan met mijn vorige, en dat op een lage temperatuur. Het geluid is ook aan de lage kant, zalig. De “cold shot” functie werkt heel goed, ik gebruik ‘m op het einde om mijn kapsel te ‘zetten’. Kortom, de Dyson Supersonic is een zeer luxueus product dat zijn naam eer aan doet. Het is een topper om in huis te hebben!

Pluspunten

• Stil
  • Krachtig
  • Lang snoer
  • Veel accessoires
  • Licht

Michelle 03-10-2021

Goede kwaliteit, hoge aanschafprijs

Afgelopen weken heb ik de Dyson Supersonic getest. De Dyson Supersonic is van hoogwaardige kwaliteit en heeft een mooi design. Daarnaast is het fijn dat hij compact is, waardoor je hem gemakkelijk kunt opruimen. Bij deze föhn zijn veel verschillende opzetstukken meegeleverd en is daarmee geschikt voor alle haartypen. De opzetstukken zijn makkelijk te bevestigen door middel van een magneet.

Ik heb lang, dik haar met slag, daarom heb ik vooral gebruik gemaakt van de kam met brede tanden en de diffuser. Mijn favoriete opzetstuk is de diffuser. Daarmee creëer ik mooie krullen in zeer korte tijd. De diffuser is perfect qua formaat en geleidt de lucht gelijkmatig.
De Dyson Supersonic heeft 3 warmte- en 3 snelheidsstanden. In combinatie met de diffuser is de 3e warmtestand te warm. Ik bracht mijn haar vaak in model met de 2e warmtestand en de 2e en 3e snelheidsstand. Mijn haar was op stand 3 binnen 10 minuten droog! Het resultaat is erg mooi en blijft door de dag heen redelijk goed in model.

Lucht wordt aangezogen via de steel/handvat. Minder handig hieraan is dat je je hand hier niet op kan leggen, maar dat went snel. Fijn is dat je haren er niet ingezogen worden (dat had ik met mijn oude föhn nog wel eens). Het filter is ook makkelijk schoon en stofvrij te maken.
Wat mij verder opvalt is dat de föhn stiller is dan mijn eigen föhn, erg prettig, aangezien je de föhn toch een tijdje vlak naast je oren houdt.

Pluspunten

• Voor alle haartypen
  • Haar is snel droog
  • Mooi resultaat

Minpunten

• Aanschafwaarde (te) hoog

Annika 03-10-2021

De Dyson föhn

Wij zijn allemaal krullenbollen, we vinden de Dyson Föhn heerlijk in de hand liggen. Een aangenaam geluid, en erg fijn dat er meerdere standen op zitten, ook de koude stand is top voor krullen. Een fijn lang snoer!

Pluspunten

• Geluid
  • Veel opzet stukken
  • Lang snoer
  • Koude stand

Minpunten

• Prijs

p**********@h********** 03-10-2021

Blown away by Supersonic

Het uitpakken van de Supersonic zelf was al een kadootje. Mooie föhn met veel toebehoren. Een erg complete föhn, misschien voor mij iets over compleet. Hij ligt heerlijk in de hand, mooie vormgeving en verschillende standen. Mijn eerste föhn beurt met de Supersonic ben ik al positief over. Maar ik moet nog wel iets meer geduld opbrengen om die perfecte krul te krijgen. Maar de eerste poging was al een ervaring die positief was. Ik kijk uit naar de rest vd testen die ik ga doen! Ik heb zelf wat droger haar maar door de juiste producten kan ik inmiddels een prachtige grove krul toveren. Met de Dyson Supersonic lukt dat nog makkelijker en gaat het ook stukken sneller. Bij mijn eigen föhn was ik echt 40+ minuten bezig wilde ik het zo goed mogelijk hebben. Maar bij de supersonic lukt het in 20 min en met een mooiere krul. 20 minuten tijdwinst in de ochtend is FIJN! En mijn collega's zien mij nu nog vaker met die mooie krullen. Ik heb nog niet alle opties goed kunnen testen. De warmte standen gebruik ik eigenlijk voornamelijk de laagste stand en soms in het begin nog even de extra blauwe knop voor nog wat meer koelte. Maar de luchtsnelheden ga ik een dezer dagen testen om te zien wat dat voor mijn haar betekent. De föhn is makkelijk in gebruik, snel op te starten. Snoer is erg lang wat bewegingsvrijheid geeft.

Pluspunten

• Warmteregulatie
  • duurzaamheid
  • blaasstand
  • koud föhnen
  • Stil

Minpunten

• Duur

SRokS 03-10-2021

Doet wat het beloofd

Super tool om mijn haren te drogen zonder pluis. Ook mijn slag verandert in mooie krullen door het diffuser opzetstuk, echt heel blij mee!
De magnetische opzetstukken zijn super handig in gebruik. De warmte is soms op mijn hoofdhuid nog heftig, maar als ik de föhn er dan een cm vanaf haal is het top!
Voldoet aan mijn verwachtingen, super!

Pluspunten

• Geen pluis
  • Mooiere krullen

Minpunten

• Wat warm als je hem te dicht op hoofdhuid houdt
  • Prijs

ViSassie 01-10-2021

Enorm blij met wat deze föhn doet

Ik hou van Dyson.
Waarom?
Omdat het me elke keer weer zo verbaast wat het doet.
Zo ook deze föhn. Ik draag mijn haar het liefst elke dag anders. van nature heb ik krullen.
Door het regelmatig verven van mijn haar, wil mijn krul nog wel eens geen zin hebben.
De eerste dagen lukte het me ook niet met deze föhn. Gefrustreerd raakte ik ervan.
Dus in het begin heb ik meer de föhn gebruikt om mijn haar te drogen (dat gaat snel!!)
En nadat ik het vaker heb gebruikt werd het steeds makkelijker.
Mijn krullen zijn echt veel mooier.
De diffuser zorgt ervoor dat ik een hele bos vol krullen hebt.
Als ik een keertje zin heb ik stijl haar dan kan dat ook. Deze föhn blaast het goed glad.
De flyaway werkt alle pluis mooi weg. Dit werkt alleen niet goed bij mijn haar.
Te kort of te beschadigd, geen idee. Het geeft een gekke knik in mijn haar.
Daarentegen zijn de haren van mijn dochter prachtig vol glans en heerlijk zacht.
Ik ben elke keer weer verbaast door dit mooie merk.
Het is niet goedkoop, maar ik vind het echt een goeie investering. En kan het je zeker aanraden.

Pluspunten

• opzetstukken
  • snel droog
  • veel mogelijkheden
  • koud fohnen mogelijk
  • kwaliteit

Minpunten

• prijs

m*******@h********** 01-10-2021

Geweldige krullen!

Wat een geweldig apparaat! Zowel mijn dochter als ik hebben krullen en gebruik daarom liever geen stijltang, daarom ben ik voor de Supersonic gegaan. Met de vele kopstukken heb ik veel keus qua styling. Het geeft mijn haar een nog vollere bos krullen, zonder pluis. Ik las dit al vaker in de reviews, maar nu ik het zelf heb ervaren, denk ik, wat een top ding! De föhn ligt makkelijk in de hand en droogt ivm andere föhns die ik heb getest supersnel, zeker als je veel haar hebt is dit fijn. Ideaal dat de motor in het handvat ligt, waardoor je haar niet vast kan komen te zitten in de motor. Het opzetstuk voor glad haar werkt ook super, daar was ik vooral benieuwd naar, omdat je EINDELIJK je haar kan glad maken, zonder steeds andere plukjes mee te pakken. Dus absoluut een aanrader. Ben er blij mee!!!!

m*******@g******** 30-09-2021

Wauw onder de indruk

Voordat ik de supersonic ging testen dacht ik nog; ‘oké, een best wel dure föhn’. Afgelopen week binnengekregen en gelijk getest. Ik heb nieuwste opzetstuk gebruikt en mijn haar is zo ongelooflijk stijl, dat kreeg ik hiervoor alleen met een stijltang voor elkaar. Ook droogt je haar supersnel en ziet en gezond uit! Ik ben om!

Pluspunten

• Snel droog
  • Stil
  • Megastijl
  • Mooie vormgeving
  • Ligt lekker in de hand

Minpunten

• Prijs

Musje 29-09-2021

Dyson for president!!

Doe je haar een plezier en koop en Dyson. Echt. Mijn haar is sneller droog, heeft meer volume en mijn krullen zijn pluisvrij en de hold is veel beter!!

j***********@h********** 29-09-2021

Krachtig, maar geen meerwaarde voor stijl haar

Met stijl haar heeft het geen meerwaarde. Geen opzetstuk wat meer volume geeft, de fly away zorgt zelfs voor dat het nog platter wordt. Föhn is wel krachtig en "stil", maar vind dat de prijs niet waard.

Pluspunten

• Krachtig
  • Stil

Minpunten

• Geen opzetstuk voor volume

MoniqueZ 25-09-2021

Wow, wat een föhn

Ik gebruik al een langere tijd de föhn van de Dyson Airwrap om mijn haren in model te brengen en zat daarom al met veel nieuwsgierigheid naar de Dyson Supersonic te kijken. Aangezien ik de Dyson Airwrap al had, was ik niet gelijk 'verkocht'. Goed om te weten dat ik lang fijn haar heb met een kleine slag en mij haar graag altijd stijl in model breng. Nu hebben ze onlangs een nieuw opzetstuk voor de Supersonice uitgebracht: de Flyaway en wow! Waar ik normaal gesproken nog stylingsproducten nodig heb na het in model brengen van mijn haar i.v.m. bijv. pluizigheid, föhn ik mijn steile haar als afsluiter met de Flyaway en het is helemaal ready to go! Je haar voelt zijdezacht en glanzend aan zonder bijv. afsluitende olie te gebruiken. Heb het 3 weken in gebruik en ben erg onder de indruk. Zeker een aanrader!

Pluspunten

• Gebruiksvriendelijk
  • Resultaat met de föhn

Minpunten

• Prijs

y*********@h********** 24-09-2021

Stil

Mooie stille föhn. Mooi pluisvrij haar. Wat ook gezonder blijft door minder warmte. En als je geen krullen wil kies je voor het gladmaak opzetstuk.
Voor ieder wat wils.

Pluspunten

• Stil
  • Pluisvrij haar
  • Lang snoer
  • Voor veel haartype

Minpunten

• Prijs