Philips ThermoProtect HP8230

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 12 goedgekeurde reviews die zijn achtergelaten voor de Philips ThermoProtect HP8230 op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Maartje 30-12-2019

Prim föhn

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Prima föhn, ligt licht in de hand en de verschillende instelmogelijkheden zijn voldoende (3 snelheden en 3 warmte-standen). Met het opzetstuk is de föhn best lang, nét comfortabel voor mijn niet zulke lange armen. Ik gebruik altijd de ThermoProtect temperatuurstand en heb het idee dat mijn haar hierdoor snel droogt maar niet te heet wordt. Jammer dat de opzetstukken van eerdere Philips-föhns niet bruikbaar zijn op dit product.

Pluspunten

• Formaat
  • Gewicht

Anna1972 24-12-2019

Mooie föhn

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Ligt lekker in de hand, meerder standen, haar droogt snel. Blijft niet lang warm zodat je het snel op kunt bergen. Maakt niet heel veel lawaai

Pluspunten

• makkelijk in de hand
  • meerdere standen
  • blijft niet land warm
  • niet zoveel lawaai

Simone 23-12-2019

Goede haardroger

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Deze haardroger heeft een vrij lang snoer wat erg handig is. En blaast op de warme stand snel de haren droog. Ook met lang krullend haar. Alleen op de koude stand Duurd het wat langer voordat het droog is

Pluspunten

• Lang snoer
  • Ligt niet zwaar in de hand
  • Blaast snel droog

Bibikl 23-12-2019

Geweldige föhn voor een leuke prijs

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Het is een erg fijne föhn.Het is fijn dat je verschillende snelheden kunt instellen. Ook kan je kiezen uit warme of koude lucht, zelfs met koude lucht is mijn haar snel droog

Pluspunten

• Verschillende snelheden
  • Verschillende temperaturen

Minpunten

Petra 23-12-2019

Zeer tevreden met deze föhn!

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Zeer blij met deze föhn!
De föhn geeft volume en is makkelijk te gebruiken. Ideaal is de keuze voor verschillende standen. Je haar is snel droog met deze föhn.
Mijn eerste indruk was dat ik de föhn nogal groot vond, maar in 't gebruik merk je daar weinig van.

Pluspunten

• Makkelijk te gebruiken
  • Geeft meer volume
  • Verschillende standen

Minpunten

• Groot, oogt zwaar

Robien 06-02-2018

prima

Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Fijne haardroger, deze is lief voor mijn haar, niet te heet en geweldig handig met de extra knop voor koude lucht. Een prima haardroger, voor een goeie prijs.

dv8020 24-03-2015
Geschreven voor: Philips ThermoProtect HP8230

Vorig Philips haardroger (HP8250) deed ons onlangs schrikken met steekvlam (ter hoogte van overgang van plat netsnoer naar rubber handvat), geen garantie meer (11/2011), dus op zoek naar nieuw toestel met gedachte dat dit geen 'eeuwen'aankoop wordt, dus mocht wat minder professioneel zijn, en goedkoper.
Dit model had goede score, variatie van prijs in winkels tss 18 en 28 euro, en toch hoog wattage en warmte-standen.
Geen ionen functie, geen keramisch element, neem ik erbij.
Eerste ervaring lijkt goed, iets zwaarder, greep versus HP8250 anders, warmt iets minder (alhoewel pas 100W verschil), dus tevreden klant momenteel.